Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Mijn berekening is, dat zeg maar, naar boven afgerond 100€ p.m. betaal, dat is 1200€ p.j.
Ik ben bij een huisarts geweest, met een vitamine B spuit in Jakarta, om die spuit in mijn billen te plaatsen.
De kosten waren 20.000rp.
Ik had mijn boven gebit stuk, nog niet helemaal gebroken, maar er zat een behoorlijke barst in, durfde niet meer er op te kauwen.
Tandarts geweest, gerepareerd, een plaatje in gebracht en is beter gerepareerd, dan wat ik hier heb moeten ondergaan, voor 4 X reparaties in Nederland 4x 70€ kosten gehad is daar beter gerepareerd dan in Nederland.
Daar betaald 200.000rp, dus die kosten kan je op vangen, van die premie die je hier betaald.
In 2006 in ziekenhuis gelegen met een blaas ontsteking 14 dgn de beste service gehad eerste klas 5 * Hotel, was er niets bij tandarts + longarts + uroloog .
Betaald iets boven de 1000€ die wel door mijn reis verzekering is betaald want die ziekenfonds verzekering had ik het nakijken.
De risico die je loop, geen Zorgverzekering te hebben, niet onverzekerd te zijn, maar een reis verzekering te hebben, wanneer je in buitenland bent, is die risico best waard.
Want reis verzekering dekt vele risico's af........ Emoticon: Shiny Emoticon: Very funny