Met prive chauffeur van denpssar naar kalibaru vv

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Rinusspoor
Gebruiker
spacer line

In maart volgend jaar gaan we naar Bali en willen met prive chauffeur van Sanur naar Kalibaru. Een dag heen en 3dagen later terug.Weet iemand hoe je dat waar kunt regelen en wat de kosten ongeveer zijn?

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Mail naar reisbureau in Sanur en vergelijk de prijzen. Misschien heeft je hotel in Sanur we een driver. Het voordeel is dat je van zijn diensten in Kalibaru kan gebruiken .. het nadeel zijn de kosten.

Ik dacht zo ....dagprijs x aantal dagen dat hij niet in Sanur is + eten + slapen + bezinne.
Wij hebben de openbare bus genomen en hij rijd even snel en gek als een auto. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Ik dacht dat we in 2010 ongeveer 8Ä betaald hebben per persoon tot Kalibaru.
Vertrek was om 7 uur en rond 14 uur ben je ter plaatse

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Houd grofweg maar rekening met de volgende optelsom:
4 dagen auto-gebruik Rp. 2,200,000,- (incl. brandstof)
4 x overtijd vergoeding chauffeur Rp. 200,000,-
4 overnachtingsvergoeding chauffeur Rp. 300,000,-
4 x lunch en diner-vergoeding chauffeur Rp. 200,000,-
2 x overtocht ferry Bali - Java Rp. 400,000,- (???)

Opgeteld ca. Rp. 3,300,000,-

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

AEB

Dat bedoelde ik.
Ongeveer 220 Ä Emoticon: Yummie!

Cassipera
Gebruiker
spacer line

Ik heb een hele goede chauffeur die wij altijd gebruiken wanneer we in Bali zijn. Hij spreekt goed Engels, weet veel van Bali. Hij haalt je op van het vliegveld, brengt je weer weg en staat dag en nacht klaar.
email: kmgwardikaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.co.uk

geweldig73
Gebruiker
spacer line

Op 09-09-2013 14:20 schreef Cassipera:
Ik heb een hele goede chauffeur die wij altijd gebruiken wanneer we in Bali zijn. Hij spreekt goed Engels, weet veel van Bali. Hij haalt je op van het vliegveld, brengt je weer weg en staat dag en nacht klaar.
email: kmgwardikaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.co.uk

Wij gaan in oktober naar bali, komt de taxi je ook ophalen op het vliegveld in denpasar en brengt ie je dan naar Lovina, het is maar nodig voor een enkele rit
en wat zijn ongeveer de kosten

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

63,628,564 pageviews Een website van indahnesia.com