[Centraal] Nieuws in Indonesië

Subforum In het nieuws 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > In het nieuws > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Eh, Malam, dat gekke wijf met dat blauwe tafelkleed:
Wow, die agent blijft doodkalm. Zou ze toch een soort nekklem hebben gegeven. Wat een waanzin.
En snoeihard vervolgen. Plenty aanklachten zo te verzinnen. Aanraken van agent is foute boel. Al helemaal als je stukjes agent op wil eten.

Manmanman.

Kan ze honger hebben, maar dit gaat echt te ver.

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het nieuws dat de PDI-P Widodo net als de vorige keer steunt in de verkiezing aan het einde dit jaar wordt gebracht als groot nieuws, alsof er een wonder is geschied, ook dat Boris Boef Prabowo het voor de derde keer gaat proberen wordt gebracht als opzienbarend. Emoticon: Confused
Nu zijn dit soort overtrokken berichtgevingen over de hele wereld normaal, de media moet nu eenmaal iets schrijven en het moet zo worden opgesmukt dat het wordt gelezen, maar in Indonesië spant de media wel de kroon, meer, meerdere, meest en groot, groter, grootst. Emoticon: Clown

Niet vreemd als je weet dat er in Indonesië meer dan 14.000 nieuwssites en kranten zijn die allemaal een graantje mee willen pikken uit de nieuwsruif vanwege reclame inkomsten, de één maakt het nog gekker als de ander. Emoticon: Yes!
Ongeveer hetzelfde als opiniepijlers als we dachten dat die in Nederland of de Verenigde Staten er een zootje van maken, dan moet je eens in Indonesië kijken, daar zijn tientallen opiniepijlers die zich laten betalen door de partijen die goed uit de bus willen komen, volksverlakkerij op Hogeschool niveau. Emoticon: Angry

Het koppelen van een vice president aan Widodo is zo'n item, de partijen en opiniepijlers zijn echt volledig losgeslagen, de verkiezing is nog 10 maanden weg, maar dag in dag uit staat de media vol met opinie uitslagen met de meest gekke namen die je maar kan verzinnen.
Geloof me of niet, maar Prabowo als vice president, Wiranto, de zoon van SBY Agus, Cak Imin van de moslim splinterpartij PKB en zelfs Fahri Hamzah, gek? Welnee knettergek zijn ze, dit zijn nog maar enkele namen van de honderden die de opiniepijlers hebben onderzocht (voor wat zij onderzoek noemen). Emoticon: Laugh out loud

Kan het nog gekker Emoticon: Confused , tuuuuurlijk kan dan, dit is immers Indonesië, er is zelfs een peiling geweest over nestbevuiler Rizieq als vice president, dan heb je als opiniepijler geen gaatje, maar een krater in je kop. Emoticon: Talk to the hand
Dat bracht Fitsa Hats de opperrat van Gardu alumni 212 en de FPI Jakarta op een idee, Rizieq kan president worden volgens deze rat, daar is geen verkiezing voor nodig, want het merendeel van de Indonesische bevolking steunt hem. Emoticon: Worship
Als grote kranten als Tribun news, Tempo, CNN Indonesia, Okezone, Merdeka en Kompas daar dag in dag uit serieus op ingaan dan kan je die kranten toch onmogelijk nog serieus nemen, het is één grote apenrots en de chaos wordt met de dag groter, ik vraag me wel eens af waar dit allemaal toe gaat leiden. Emoticon: Cry

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 18-02-2018 14:49 Malam wrote:

Vooral de voorzitter van Partai Bulan Bintang (PBB) maakt amok, niemand minder dan de oer conservatieve moslim en top advocaat Mahendra een narcist die al 20 jaar tracht een machtige positie te verwerven en buiten advocaat ook hoogleraar staatsrecht is en alles bestrijdt wat er maar te bestrijden valt en zijn nest beter in het gerechtsgebouw kan zetten. Emoticon: Yeah right!
De PBB is zo wie zo altijd al problematisch geweest, soms haalden ze het wel en soms niet, haalden ze het wel dan kregen ze slechts rond de 1,7 % van de stemmen, wat niet voldoende is om zetels in de DPR te krijgen, Mahendra (al 20 jaar voorzitter) is wederom op zijn besneden knakworstje getrapt en gaat weer eens procederen, man man man die oetlul is in staat zijn linker tegen zijn rechter klauw te laten procederen. Emoticon: Yes!

Het is de in het partij groen geklede oetlul Mahendra (het lijkt wel een mislukte vingerplant) gelukt de hele week volop in de belangstelling te staan, vandaag was er een bijeenkomst met de kiescommissie (KPU), dat was binnen een kwartier klaar. Emoticon: Shut up!
Heel verongelijkt maakte de vingerplant bekend dat de KPU er niets van begrijpt en hem alleen maar dwars wil zitten, hij gaat dus procederen tot aan zijn dood toe, hij heeft alweer een lijstje vol met personen die hij aan wil klagen Emoticon: Laugh out loud
Tja dat had je niet hoeven te vertellen oetlul, dat kon een blinde al ruiken. Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het is 10 maanden rustig geweest rond de smeerlap Al Khaththath zeg maar gerust Al Capone, hij is voorzitter van de FUI, dat is net zo'n smerige club als de FPI, hij heeft zich te pletter gedemonstreerd met zijn club om Ahok de bajes in te krijgen. Emoticon: Angry
Dit varken werd een jaar geleden opgepakt voor staatsondermijnende activiteiten, na twee maanden te hebben vast gezeten werd hij voorlopig vrijgelaten, maar hij bleef wel verdachte, daarna heb ik niets meer van hem gehoord, tot vandaag. Emoticon: Confused

Allereerst eist hij zijn in beslag genomen geld en bezittingen (vijf telefoons en laptop) terug, geen sprake van zegt de politie, je bent nog steeds verdachte. Emoticon: Talk to the hand
Nu heeft de smeerkees met enkele andere ook weer een nieuwe club opgericht met als doel Habib Rizieq aanklacht vrij te krijgen, tegen criminalisering van onze grote imam, tja dat soort relclubjes hebben we nog niet. Emoticon: Devil
Tevens heeft hij met zijn FUI een grote demonstratie aangekondigd voor over twee dagen, dan gaat de districtsrechtbank namelijk de heroverweging van Ahok bekijken. Emoticon: Angry

Volgens deze nestbevuiler moet heel Indonesië in opstand komen, Ahok wil namelijk vrij komen om rechtstreeks naar het paleis te vliegen en zich kandidaat te stellen voor vice president, kan je nagaan hoe bang die witjurken voor hem zijn. Emoticon: Yes!
Uiteraard heeft de Alumni broederschap 212 zich achter de demonstratie geschaard die demonstreren ook mee, dus voor een doodgewone juridische stap van Ahok om zijn vonnis te laten heroverwegen staan er weer duizenden witjurken in hun tuig. Emoticon: Stupid
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Indonesië beter af was met Suharto, die pikte dit niet van die witgejurkte landverraders, die liet ze ala minuut voor de kloten schieten, de enige manier om van dit soort pisvlekken af te komen. Emoticon: Bye bye

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 11-02-2018 01:25 Malam wrote:

Ik kan wel een boek over deze Razman schrijven, verschillende cliënten van hem schopten hem er al na enkele weken uit, die kwamen er achter dat die halve gare zo te keer ging dat de rechter in staat was om ze voor een eenvoudige verkeersovertreding levenslang te geven. Emoticon: Yes!
Een jaar geleden had hij privé nog een leuk akkefietje, hij had een huwelijkscontract met de 22 jarige sinetronactrice Bella Luna afgesloten, hij was schijnbaar uitgekeken op zijn eigen toverbal en hij nam Bella er voor een jaar bij om zijn hoedloze hulpadvocaatje in weg te proppen, daar tikte hij 1 miljard voor af aan Bella. Emoticon: Yummie!
Hij dacht dat Bella na dat jaar wel zou blijven hangen, maar precies na een jaar schopte Bella hem eruit, bovendien bleek dat ze in dat jaar niet had staan te trappelen om Raz zijn hulpadvocaatje een warm onderkomen te verschaffen, hoofdpijn. Emoticon: Talk to the hand
Meneer was hevig op zijn zeen getrapt, contractbreuk en wilde haar aanklagen, nee hoor zei Bella ik heb mijn jaar uitgediend lees het contract maar, ik denk dat Bella nu nog nachtmerries van die wc eend in zijn blote niksie heeft. Emoticon: Bye bye
Ik verbeeld me niks, ik ben geen Adonis, een beetje lelijk zijn mag, maar die wc eend overdrijft, die had een wedstrijdje met Quasimodo kunnen doen en deze wc eend is nu de verdediger van de grote flapdrol, ze passen goed bij elkaar, ze horen beiden in het skijthuusje thuis. Emoticon: Laugh out loud

De beauty and the beast Emoticon: Confused Welnee dit is de highclass temeier Bellabeer en haar mismaakte wc eend. Emoticon: Shiny

Click to see original image

Geweldig, uit de moppentrommel van de Indonesische advocatuur, ter leering ende vermaeck. Emoticon: Clown

Deze Razman was ook de advocaat van de gouverneur van Noord Sumatra Gatot, daar heb ik 3 jaar geleden uitgebreid verslag van gedaan.
Gatot en zijn jonge reserve toverballetje Evy zijn beiden veroordeeld voor corruptie, Gatot liep uit de begroting te klauwen en Evy hielp hem hier en daar een handje, daar was lands topadvocaat Otto Kaligis bij betrokken. Emoticon: I love it
Toen de officier van justitie de zaak op de rol had gezet, kocht Otto de rechters om, helaas kreeg de KPK hier lucht van en betrapte Otto en de rechters op heterdaad, dit deed heel veel stof opwaaien, want Otto was één van de bekendste en succesvolste advocaten van Indonesië (nu wisten we ook waarom). Emoticon: Yes!

Gatot en Evy moesten dus een andere advocaat hebben toen ze eind juli 2015 de ere vermelding verdachte kregen, dat werd dus Razman, 3 augustus werden die twee gearresteerd en 18 augustus trok Razman zich na 3 weken terug. Emoticon: Confused
Hij kwam met een heel onduidelijk verhaal, hij draaide als een drol in een pispot vol pis, de werkelijke reden was niet zo moeilijk, Otto had in de advocatuur enorm veel gezag, Razman zou als verdediger van Gatot en Evy de schuld in de schoenen van Otto moeten schuiven. Emoticon: Blush
Ga er maar vanuit dat collega witbeffen van Otto, Razman officieel gewaarschuwd hebben, optieften anders maken we je hele praktijk kapot halve zool.(beiden in Jakarta gevestigd) Emoticon: Bye bye

Nu na 3 jaar krijgt deze muis een staart, Evy is inmiddels op vrije voeten, Gatot was via Fahri Hamzah beiden lid van de politieke partij PKS aan Razman gekomen, Fahri en Razman zijn namelijk vrienden, eenden leven altijd in groepen, dus ook wc eenden zoeken elkaar op. Emoticon: Shut up!
De afspraak was dat de verdediging tussen de 1,5 en 2 miljard zou gaan kosten, vooruit te betalen, 1,5 miljard was er al afgetikt toen Razman na 3 weken verdediging zijn cliënt liet barsten, auw auw. Emoticon: Cry
Nu heeft Evy aangifte gedaan van oplichting en eist 1,29 miljard (86.000 Euro) terug van de wc eend, die niet ontkend die poen te hebben ingeslikt, maar daar heeft hij recht op, dat is zijn vergoeding/tarief voor 3 weken, ik ben nu eenmaal duur volgens het stinkdier, man man man wat een stelletje laaienlichters. Emoticon: Laugh out loud

Overigens kreeg die arrogante ouwe paardenlul Otto (75 jr) 5,5 jaar, in hoger beroep 10 jaar en na heroverweging (PK) 7 jaar, hij komt na het uitzitten van 2/3 van zijn straf op zijn 78e vrij. Emoticon: Worship

Lief hé, die twee tortelduifjes in unisex kleding. Emoticon: Wink

Nou schat daar gaan we dan, jij naar Pondok Bambu en ik naar Sukamiskin. Emoticon: Cry
Ondertussen speelt Gatot nog enkele jaren voor rukeend en arme Evy is inmiddels een vrij paardenbloempje die moet overleven zonder steeltje. Emoticon: Blush
De eerste toverbal van Gatot die alle rechten heeft en er goed van leeft mag Gatot denk ik nog wel een paar jaar weg blijven. Emoticon: Yes!
Evy zit zonder zaad op zwart zaad, die kan die 86.000 die de wc eend ze afhandig heeft gemaakt goed gebruiken. Emoticon: Laugh out loud

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-02-2018 12:46 Malam wrote:

Click to see original image
….Ik raak er steeds meer van overtuigd dat Indonesië beter af was met Suharto…..
Dat is ook de mening van vele Indonesiers, al dan niet uitgesproken, alleen worden er dat steeds minder omdat de helft van het land heeft die periode niet/niet bewust meegemaakt.
Ik vraag me ook vaak af hoe het toch allemaal zover heeft kunnen komen. Het is triest om te zien dat economie en ontwikkeling achterblijft en ingeruild is voor corruptie, terreur en, ja hoe moet je het noemen…. onbegrijpelijke zaken. Als er al zo’n plek bestaat in het Guiness Book of Records dan maakt Indonesie een goeie kans denk ik.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

We hebben gelukkig weer een nationaal Calimero symbool ene imam Somad, voor december nog een onbekende imam, niet meer dan een mager scharminkel met stembanden als de snaren van een basgitaar waar hij de versie van de zandbak islam mee rond loopt te bazuinen. Emoticon: Shut up!
Somad kwam afgelopen december op het vliegveld van Hongkong aan om een stelletje conservatieve broeders daar wat geestelijk voer te geven, dat zagen de autoriteiten van Hongkong niet zitten en hij mocht gelijk retour naar zijn Tanah air. Emoticon: Bye bye
Waarmee na Rizieq de tweede nationale Calimero was geboren, dan voelen niet alleen de conservatieve zwerfkatten zich geroepen om moord en brand te schreeuwen, maar ook veel moderate moslims, want hoe halen ze het in hun hoofd om een Indonesiër te weigeren, dan voelen we ons gelijk massaal op onze nationalistische slurfjes getrapt. Emoticon: Yes!

Toen probeerde hij het nog even op Bali, maar daar hadden de Balinezen weinig zin in, het centrum waar hij zijn donderpreek wilde houden werd omringd door mensen die hun hersenen gebruiken en niet zo gek zijn op dit soort prekende zwerfkatten en relman (afk. van rellende imam) kon weer met onverrichte zaken terug naar Java. Emoticon: Talk to the hand
Calimero was gelijk een nationale bekendheid en dan voelen allerlei figuren zich geroepen om zo'n hufter te knuffelen en om met hem gezien te worden om hun naamsbekendheid op te vijzelen, wat zeker voor politici uiterst belangrijk is, gezien de aankomende verkiezingen. Emoticon: I love it
Een heerlijke tijd voor het scharminkel, hij wentelde zich vol genoegen in alle belangstelling, toen dat begon te tanen kwam de volgende zet, een bezoek aan zijn gevluchte vriend Rizieq in het heilige land, waarop de publiciteit weer volop oplaaide. Emoticon: Yummie!

In de zandbak was hij meer dan welkom, daar moesten de witgejurkte nestbevuilers een extra ruime jurk aantrekken omdat van dit soort figuren hun hoofddoekloze rimpelsteeltje in de houding gaat staan en dat is zo'n vreemd gezicht in een strak wit mantelpakje. Emoticon: Blush
Ja ja de broeders in het heilige land zijn niet zo kieskeurig, die geven zwerfhonden als Rizieq die op de opsporingslijst van hun broeders in Indonesië staan een permanente verblijfsvergunning, van je broeders moet je het hebben. Emoticon: Worship
Daarna werd het even rustig rond het scharminkel, maarrrrrrrr Alhamdulillah de grote baas is genadig voor zwerfkatten die in vergetelheid dreigen te raken, de account van Somad op Istagram werd geblokkeerd, het werd schijnbaar toch allemaal een beetje te extreem en haatzaaiend. Emoticon: Confused

En hatsekideeee, daar gaan we weer, we zijn weer massaal op onze nationalistische pikken getrapt, wie zijn ze bij Istagram dan wel, gelijk weer een hele kudde aandachttrekkende politici die de leiding van Istagram verantwoording af willen laten leggen in de DPR het liefst zouden ze Istagram als sanctie blokkeren, maar ja dan krijg je op zeker een revolutie. Emoticon: Laugh out loud
Kijk er namelijk niet vreemd van op als van de 250 miljoen geregistreerde mobiele telefoons (werd gisteren bekend) er een slordige 200 miljoen een account hebben op Twitter, Smoelenboek en Istagram. Emoticon: Yes!
Lekker hoor, het scharminkel Somad is weer precies waar hij wezen wil, weer volop voor het voetlicht. Emoticon: Yummie!

Hier het gezellige onderonsje met Rizieq, lekker stelletje bij elkaar, een witte poolhond die zijn eigen nest onder schijt en een zwarte zwerfkat die het verdomd in zijn bak te schijten en tracht moderate moslims onder te smeren met zijn uitwerpselen. Emoticon: Angry

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 25-02-2018 11:36 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Dat is ook de mening van vele Indonesiers, al dan niet uitgesproken, alleen worden er dat steeds minder omdat de helft van het land heeft die periode niet/niet bewust meegemaakt.
Ik vraag me ook vaak af hoe het toch allemaal zover heeft kunnen komen. Het is triest om te zien dat economie en ontwikkeling achterblijft en ingeruild is voor corruptie, terreur en, ja hoe moet je het noemen…. onbegrijpelijke zaken. Als er al zo’n plek bestaat in het Guiness Book of Records dan maakt Indonesie een goeie kans denk ik.

Je ziet het in veel onderontwikkelde landen Anne Mieke, Irak, het Midden Oosten en veel Afrikaanse landen waar het onder dictoriale of totalitaire regiems betrekkelijk goed gaat/ging en het na democratisering een puinhoop werd/wordt.
Democratie moet schijnbaar groeien, een overgang van totalitair regiem naar democratie in één keer werkt niet, zelfs niet in redelijk ontwikkelde landen, ook in Rusland was het na de omwenteling een puinhoop tot Poetin de teugels weer aan trok.
Indonesië is geen uitzondering en daar moet nog een extra horde worden genomen, de spagaat tussen de islam en democratie, die twee verdragen elkaar niet zo best. Emoticon: Nooo

Zoals ik er tegen aan kijk doen ze het is in China stukken beter, nog steeds een totalitair regiem die geleidelijk aan meer individuele vrijheden geeft en voor de rest geen Haarlemmerdijkjes als persvrijheid, staken of keiharde kritiek. Emoticon: Talk to the hand
Komt allemaal wel, maar heel geleidelijk en dat schijnt zo te zien het beste te werken. Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Vandaag de eerste hoorzitting van de heroverweging die Ahok heeft gevraagd, het duurde heel kort, uiteraard waren alle ratten van van de FPI, FUI en PA212 uit het riool gekropen om te demonstreren, tuig die voor dit soort acties worden betaald. Emoticon: Angry
Ik heb weinig hoop dat het Ahok gaat lukken, het zou namelijk betekenen dat ze rechter Dwiarso die de eis van de officier van justitie van twee jaar voorwaardelijk naast zich neer legde en er twee jaar onvoorwaardelijk van maakte in zijn hemd zetten. Emoticon: Yes!
Zo werkt de rechterlijke macht in Indonesië niet, gelijk na de uitspraak kreeg Dwiarso een bonus, hij werd gepromoveerd tot hoofdrechter op Bali. Emoticon: Yummie!

Dat deze rechter zich heeft laten intimideren/beïnvloeden door de massale demonstraties van de hardliners is wel duidelijk, het was een donderslag bij heldere hemel dat deze laffe witbef de eis in de vuilbak flikkerde en er twee jaar van maakte. Emoticon: Confused
Maar dat kan allemaal in Indonesië, het wetboek van strafrecht is weliswaar uit de Nederlandse tijd, maar die hersenloze lawmakers in de DPR hebben vooral de laatste twee decennia er zo veel in zitten schrappen en bijschrijven dat ze door de bomen het bos niet meer zien. Emoticon: Nooo
Het is één grote puinhoop, tegenover nagenoeg alle wetten binnen het strafrecht staan weer andere wetten die betrekking hebben op dezelfde feiten en in tegenspraak zijn, zodat niemand meer weet waar hij zich aan moet houden en maakt dat een uitspraak één groot rad van fortuin is. Emoticon: Clown

Zo zitten alle hoogleraren staatsrecht elkaar al weken lang in de haren, de ene club zegt dat Ahok het volste recht op een heroverweging heeft en de andere club zegt dat daar geen sprake van is, waarin ze elkaar met diverse onduidelijke en elkaar tegensprekende wetsartikelen om de oren slaan. Emoticon: Blush
Dus het ligt duidelijk aan de visie van een rechter, welk artikel gaat hij gebruiken, het kan vriezen en het kan dooien, daar komt nog bij als Ahok een rechter treft die 5 keer per dag veknocht is aan zijn bidkleedje Emoticon: Worship , dat hij Ahok dan keihard het bos in stuurt.
Ik ben niet optimistisch gestemd, het zal me verbazen als er werkelijk een heroverweging plaats gaat vinden. Emoticon: Confused

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Maar Malam er waren nog geen honderd wit jurken tegen over mensen die Ahok steunde dat waren er velen meer.
Dus je kan concluderen dat het geld op is om die witjurken naar Jakarta te laten komen.
Dat zou al een geruststelling voor de politie moeten zijn om hen aan te pakken.
Ja ik kan de taal niet volgen maar het was de gehele ochtend op de T.V.
en met een drone werd die beelden door gegeven.
Ik bezit geen Berita TV journaal, wat ik op Twitter wel tegen kwam.
Maar Kompas Metro en IdoneNews bestede er groots aandacht aan...
Dan kom jou bericht maar als een klein plasje over.... Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Het is ook maar een klein plasje Ziel, alleen Indonesië eigen maken ze er een oceaan van, ze maken van een scheet een donderslag. Emoticon: Yes!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

We hebben het er wel eens meer over gehad, hoe het komt dat bepaalde activiteiten (toko's, werkplaatsjes) op een kluitje zitten in stad. Emoticon: Confused
Begint iemand een kleine toko, werkplaats voor laswerk of zelfs een verhuur van kostkamers en dat blijkt een succes te zijn dan verschijnen dit soort toko's als paddenstoelen uit de grond binnen een straal van 1 kilometer. Emoticon: Yes!

Daar blijft het niet bij, alle activiteit die nieuw zijn worden ogenblikkelijk gekopieerd, begin 2017 rolden ze een netwerk (Saracen) op de sociale media op, die ingehuurd konden worden om nepnieuws te verspreiden die een hoop gedoe opleverden, je kan orang kampung namelijk alles op de mouw spelden. Emoticon: Shut up!
Saracen was behoorlijk lucratief, veel lijntjes liepen naar figuren uit de politieke partij Gerindra die gebruik van Saracen hadden gemaakt, pakweg 4 maanden terug pakten ze ene Jonhu Ginting op, die had ook zo'n netwerk, Jonhu is een Prabowo aanhanger. Emoticon: I love it
De man heeft met zijn cyber netwerk een berg vuil de sociale media in getrapt, waarbij vooral Widodo het slachtoffer van was, bij hem komt de term Muslim Cyber Army vandaan, zijn verdediging werd gedaan door Advokat Cinta Tanah Air (ACTA).
Als je weet dat Habiburokhman voorzitter is van ACTA, maar ook voorzitter is van de juridische afdeling Gerindra, dan weet je al gelijk uit welke hoek de wind waait, Jonhu heeft inmiddels een eis aan zijn broek van 2 jaar en 50 miljoen boete. Emoticon: Bye bye

Goed voorbeeld doet goed volgen hebben ze in Indonesië omgebogen naar slecht voorbeeld doet goed volgen, sinds enkele maanden was er weer zo'n club actief, die noemen zich The family MCA, die zich hoofdzakelijk met nepnieuws op het religieuze vlak bezig hielden. Emoticon: Angry
Het brein achter deze club is een docent van de Universitas Islam Indonesia, die is inmiddels met nog 4 van die vuilnisbakken opgepakt, er is ook geld in beslag genomen, clubjes die tot dit netwerk behoorden, Akademi Tempur MCA, Pojok MCA, The United MCA, The Legend MCA, Muslim Coming, MCA News Legend, Special Force MCA, Srikandi Muslim Cyber en Muslim Sniper een uigebreid netwerk met een slordige 16.000 leden. Emoticon: Yes!

Deze club heeft het vooral gemunt op alles wat tegen de hardliners is, ook Widodo was de kop van jut en pure discriminatie en haat zaaien tegen alles wat niet Islam is, het ging zo ver dat tegenstanders whats app berichtjes kregen, opende ze die dan hadden ze gelijk een virus in hun mobil zitten en konden die weg pleuren. Emoticon: Cry
De politie onderzoekt nu de geldtransacties en wie er achter zitten c.q. gebruik van deze MCA familie maakten, nah dat is niet zo moeilijk, GNPF MUI, FPI en Gerindra mijne heren, afijn dat weten jullie zelf ook wel. Emoticon: Blush Emoticon: Yes! Emoticon: Shut up!

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Vandaag hebben ze het zesde kopstuk opgepakt van de Muslim Cyber Army, het is te oninteressant om alles te vermelden, ik lees het allemaal wel en het enige wat ik er van kan melden is, dat het wel op een strak geleide militaire operatie leek. Emoticon: Cooool
Wel overwogen werden de verspreiders van nepnieuws gerekruteerd en werden er smerigheden en leugens in de sociale media gebracht met maar één doel, de boel op scherp zetten om moderate moslims op te zetten tegen te moderate moslims en andere religies. Emoticon: Angry

Ik ben benieuwd wie straks de verdediging van deze club nestbevuilers op zich gaan nemen, Kapitra de advocaat van de GNPF MUI, Eggi Sutana de advocaat van de FPI of dat stelletje smeerlappen van de ACTA een club advocaten die in dienst staan van Gerindra en FPI. Emoticon: Confused
Dan weten we gelijk uit welke hoek de wind waait, al hoe wel dat wel duidelijk is, maar hebben ze het lef om het openlijk voor die club smeerkezen op te nemen, daar ben ik benieuwd naar. Emoticon: Yes!

Hier wordt één van de hoofdrolspeelsters gearresteerd, de één of andere docente van de Islamitische universiteit Indonesië, je vraagt je af wat zo'n wijf bezield om haar land in een burgeroorlog te willen storten. Emoticon: Angry

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Al weer enkele dagen heel actueel, de aartsviezerik Abu Bakar Ba'asyir, dit stuk vuil kan je zien als de grondlegger van het terrorisme in Indonesië, hij was de oprichter van de Majelis Mujahidin Indonesia een zusterorganisatie van Al-Qaida. Emoticon: Shut up!
Deze smeerkees met Arabische roots maakte in de Suharto tijd geen schijn van kans, hij werd een aantal keren opgepakt en op het moment dat er definitief korte metten met hem zou worden gemaakt ging hij op de vlucht. Emoticon: Bye bye
In 1999 na 14 jaar had die ouwe schurftkop weer lef om terug te komen, democratie merdekaaaaa, ze lieten hem vrij binnenkomen en zijn gang gaan, dat hebben ze dus geweten, de ouwe viespeuk richtte de Majelis Mujahidin Indonesia op die betrokken was bij nagenoeg alle aanslagen in Indonesië inclusief de grote aanslag op Bali. Emoticon: Angry

In 2011 hadden ze die ouwe smeerlap na een aantal korte straffen eindelijk goed bij zijn ballen, hij kreeg 15 jaar, aangezien hij rond de 72 jaar was, wordt of is hij nu 80 en heeft nog 3 jaar te gaan (2/3 van 15 jaar), ze hebben hem 2 jaar terug overgeplaatst van Nusa Kembangan naar de zwaarbewaakte Guntar gevangenis in Bogor. Emoticon: Devil
Ze kwamen er namelijk achter dat hij ook achter de aanslag op Jl Thamrin in Jakarta zat en dat hij met een hele club IS lovers daar onbelemmerd dag in dag uit aanhangers ontving, de bewakers waren vuurbang voor die ouwe smeerlap. Emoticon: Blush
In de Guntar gevangenis was dat afgelopen, nu heeft die ouwe gezondheidsproblemen, opgezette en zwart wordende poten, hij is dus aan het rotten, niet zo vreemd, een rotte appel steekt ook een hele mand aan, het rotte karakter van deze ouwe smeerlap is naar zijn poten geslagen. Emoticon: Yummie!

Nu ontstaat er druk uit de moslimgemeenschap tot aan de islamitische raad (MUI) toe om hem op humanitaire gronden naar huis te laten gaan (huisarrest), ik ben benieuwd of ze dat toe gaan staan Emoticon: Confused , dan begint het liedje van voren af aan, hele hordes extremisten die bij de grote gore geestelijke op bezoek gaan om een terroristen injectie te krijgen.
Ze leren het nooit, ze hebben nog steeds niet door dat ze dit soort halve kadavers beter weg kunnen laten rotten, wel behandelen natuurlijk, humaan blijven Emoticon: Yes! , geurvreters voor in zijn pantoffels verschaffen. Emoticon: Laugh out loud

Hier de smeerkees (witte baard) met zijn IS discipelen in de Nusa Kambanang bajes waar hij dagelijks audiëntie hield. Emoticon: Confused

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

I.v.m het oprollen van de organisatie Muslim Cyber Army.

On 28-02-2018 18:58 Malam wrote:

Ik ben benieuwd wie straks de verdediging van deze club nestbevuilers op zich gaan nemen, Kapitra de advocaat van de GNPF MUI, Eggi Sutana de advocaat van de FPI of dat stelletje smeerlappen van de ACTA een club advocaten die in dienst staan van Gerindra en FPI. Emoticon: Confused
Dan weten we gelijk uit welke hoek de wind waait, al hoe wel dat wel duidelijk is, maar hebben ze het lef om het openlijk voor die club smeerkezen op te nemen, daar ben ik benieuwd naar. Emoticon: Yes!

Ja ja de eerste relnicht heeft zich al gemeld, wie kan het anders zijn dan de rotte DPR appel Fahri Hamzah. Emoticon: Yes!
Die maakt bezwaar dat de politie het woord Muslim gebruikt, volgens deze hersenloze maffert is enkel Cyber Army meer op zijn plaats. Emoticon: Stupid
Deze conservatieve moslim ruggentuffer is meerdere malen positief in het nieuws gekomen bij deze nepnieuws verspreiders, dus voelt zich geroepen ze te verdedigen. Emoticon: Worship

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 28-02-2018 18:58 Malam wrote:

Ziel Posted Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. 02-03-2018 10:43

Er is heel veel aan de hand over Fadli Zon
Hij accepteert geen Digosipkan
Deputy House Speaker Fadli Zon - .Jakarta: Vice-voorzitter van de Gerindra-partij, Fadli Zon, zal een aantal admin-beheerders van sociale media rapporteren die valse of valse informatie verspreiden die hem in het nauw gedreven heeft met politie-criminele onderzoeken. Een van de accounts laat zien dat hij foto's maakt met iemand die wordt beschuldigd als beheerder van de groep hoaks-spreader van het Muslim Cyber Army (MCA).
"Dus jullie zullen ons later allemaal melden", zei Fadli in het Parliament Complex Senayan, Centraal Jakarta, vrijdag 2 maart 2018.

Malam zal er meer over weten denk ik zo

Dit is een heel smerig zootje Ziel, ik voelde enkele dagen geleden al aan mijn water dat dit uit de klauwen zou gaan lopen.
In eerste instantie heeft Advocat Cinta Tanah Air (ACTA) de verdediging van deze club op zich genomen, zoals ik 4 dagen terug al verwachtte. Emoticon: Devil
De voorzitter van ACTA is Habiburokhman die tevens hoofd van de juridische afdeling van Boris Boef zijn partij Gerindra is, de vice voorzitter van ACTA is Pitsa Hats de voorzitter van de FPI Jakarta. Emoticon: Wink
Dan weten we gelijk uit welke hoek de wind waait. Emoticon: Yes!

Uiteraard worden er in de sociale media nu allerlei linken gelegd met Boris Boef en zijn consorten en dat willen ze duidelijk niet, nu die Muslim cyber army een professionele nepnieuws organisatie blijkt te zijn die tegen betaling politieke partijen en conservatieve moslimclubjes helpt door smeerpijperij de wereld in te slingeren. Emoticon: Shiny
Indonesië is namelijk helemaal nog niet toe aan internet, ze gebruiken het niet als informatie/communicatie bron, maar voor vuiligheid, onzin en bevrediging van hun narcisme. Emoticon: Shut up!
Het is net een stelletje inboorlingen die spiegeltjes hebben gehad. Emoticon: Laugh out loud

Nu zijn er een aantal accounts in de sociale media die foto's hebben geplaatst van Boris Boef die samen zit te lunchen met met de één of andere billenbijter waarvan men zegt dat het een MCA lid is, waar of niet waar dat weet ik nog niet. Emoticon: Nooo
Maar doordat er zo'n ophef over die MCA is en dat het doortrapte viezerikken zijn, wil Gerindra er niets meer mee te maken hebben, dus doet Fadli Zon nu aangifte tegen een aantal van die accounts. Emoticon: Smile
Het ware verhaal komt wel, dat gaat enkele dagen duren, voorlopig is het nieuws weer volop genieten nu dat Boris Boef die altijd angstvallig op de achtergrond blijft zijn volgevreten ingemene herdershond Fadli Zon heeft losgelaten om als een hondsdolle vuilnisbakkenras links en rechts om zich heen te bijten. Emoticon: Laugh out loud

Bol.com Boris met zijn schurfthond Fadli, daar gaan we nog heel wat van horen dit verkiezingsjaar, Boris gaat het voor de derde keer proberen en die twee gaan over lijken om hun doel te bereiken. Emoticon: Angry

Dit is de mediageile mongool Habiburokhman die als hoofd van de juridische afdeling nu namens Fadli Zon aangifte doet wegens berichten/foto's van vermeende verbondenheid van Boris Boef met de Muslim Cyber Army, terwijl hij 2 dagen terug als voorzitter van de ACTA nog op de barricade ging voor deze nepnieuws eikels. Emoticon: Confused
Ze hebben er trouwens vandaag weer 4 opgepakt, er zitten nu inmiddels 10 personen van die MCA club vast.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Allah u akbar brullen heet takbir in Indonesië, vandaar ook dat de laatste nacht van de ramadan "malam takbir" heet dan gaan van alle gebedshuizen de roeptoeters op Rolling Stone sterkte en dan wordt er aan één stuk 10 uur lang Ali in de hakkenbar getoeterd (gezellie). Emoticon: Wink
Vandaag werd een straathond die zich cyber activist noemt, ook 13 maanden geleden aan de wieg van de Muslim Cyber Armee stond en zich als Boris Boef en Allah aanhanger geroepen voelde met allerlei viezigheden over Widodo en niet moslims de digitale snelweg te vervuilen veroordeeld. Emoticon: Worship
Jonru, als je dat stuk ellende ziet dan heb je gegeten en gedronken en bovendien vlieg je dan gelijk naar het toilet anders schijt je je schoenen vol van ellende. Emoticon: Angry
Nou Jonru mag anderhalf jaar cyberen in de bajes, die idioot heeft na zijn veroordeling aan één stuk staan tapbieren in de rechtszaal, die hersenloze mag wel oppassen als ie gaat douchen in de bajes met die levenslang veroordeelde drugsklanten die zo geil als een ui zijn. Emoticon: Blush
Kijken of die idioot ook Allah u akbar gaat schreeuwen als ie wat in zijn digi(anale) snelweg gepropt krijgt door zo'n bajesbobo die stijf onder de crystal meth (sabu) zit. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

De nieuwe partij PSI (Partai Solidaritas Indonesië) die heeft voldaan aan alle eisen van de kiescommissie en mag dus mee doen aan de algemene verkiezingen aan het einde van dit jaar richt zich op jong publiek. Emoticon: Yummie!
Ze zijn zelf ook nog jong en hebben het van elkaar gekregen om de oude partij elite op afstand te houden, deze partij zou best wel eens lekker aan de weg kunnen timmeren, niet vreemd dat Widodo ze heeft uitgenodigd op het paleis. Emoticon: Nooo
Het mes snijdt aan twee kanten, één Widodo is oprecht blij met het initiatief van deze jonge partij en twee hij haalt de banden aan om er zelf ook voordeel van te hebben als deze jonge partij zijn herverkiezing steunt. Emoticon: Yes!
Maar o o o wat is dat tegen het zere been van die oude partij elite, je moet het commentaar van die mastodonten horen, teeeeering wat zijn de druiven zuur. Emoticon: Blush

Mahendra met zijn partij bulan bintang gaat volledig over zijn nek, tja misschien is er toch iets aan het veranderen in Indonesië en gaan de ogen van jongeren een beetje open. Emoticon: Devil
Mahendra had een sessie met de kiescommissie over het niet mee mogen doen en wat stond er voor de deur Emoticon: Confused Juist die witjurken van de FPI met een wagen vol roeptoeters, ze steunen Mahendra, waarom Emoticon: Confused Omdat Mahendra Habib Rizieq steunt zeggen ze. Emoticon: Worship
Tja dan is dit stelletje toch verfrissend om te zien en misschien vinden veel jongeren die niet hersenloos met een witte jurk achter die corrupte klanten aan rennen dat ook. Emoticon: Shut up!

Ja ja ja ik weet het, in de politiek mag je niet naar het uiterlijk kijken maar naar de inhoud, maar laten we eerlijk zijn, kijk nu eens naar Mahendra die al 20 jaar alles in het werk stelt om macht te krijgen om met zijn bulan bintang witjurken om de conservatieve islam te ventileren en zijn ego te strelen. Emoticon: Cry

En kijk nu eens naar de voorzitter van de PSI Grace Natalie met haar jonge frisse ploeg, zonder naar de inhoud te kijken kan een blinde al ruiken wie van de twee het beter voor heeft met Indonesië. Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud
Laat staan als je je een beetje verdiept in de programma's van die twee partijen (zoals ik Emoticon: Wink )
Dan is het misschien helemaal niet zo vreemd dat de PBB het niet haalde en de PSI wel.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dan hebben we nog een aardige dagafsluiting, dat gaat over de aangifte die Fadli Zon heeft gedaan tegen componist/pianist Ananda Sukarlan wegens het aantasten van Boris Boef zijn goede naam i.v.m. de Muslim Cyber Armee. Emoticon: Shiny
Ik schrijf het maar in mijn woorden, ik heb mij zitten bescheuren van het lachen. Emoticon: Laugh out loud

Je bent aan het verkeerde adres peenlul, schrijft Ananda. Emoticon: Wink
Deze hele kwestie gaat over fake accounts en nepnieuws en je rent als een hazewindhond naar de politie zonder iets te verifiëren , wat wel vreemd is want je staat dag en nacht in de media en nu niet, had je nu eerst zoals gewoonlijk, gaan blérren in de media dan had ik fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Emoticon: Yes!
Fake nieuws dus eikel, niet mijn account. Emoticon: Bye bye

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hoax nep nieuws is in Indonesië steeds meer aan de oppervlakte gekomen.
En ergens begrijp ik dat wel,want juist als je de een mening wil geven,dan ben je snel anti of discrimineer je.
En tegen spraken dulden de Indonesische mensen niet, want ze denken dat ze super zijn.
Uitgezonderd daar gelaten, waar ik mee om gaat zijn ze dat gewoon en doen graag mee.
Gisteren avond kwam die man weer naar mij toe,waar ik al eerder een gesprek over heb gehad en waar ik het al eerder over geschreven hebt.
Die bergreep juist dat nep hoax juist in de hand gewerkt word omdat je niet je mening mag en kan uiten.
Nu zag ik een bokser president voorbij komen op de T.V.
Ik ben aan het zoeken geweest maar zag een kleine foto van .

Zal mij niet verbazen als er straks ergens op Internet,
een foto verschijnt een president met een blauw oog. Emoticon: Stupid Emoticon: Shiny

Ik zie liever zo iets voorbij flitsen

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line

Wow Ziel, wat een foto. Zie die dreigende wolken dan. WOWWW.

Ach ja

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Mahendra van de Partai Bulan Bintang heeft zijn zin gekregen, had de kiescommissie hem met zijn partij uitgesloten, het verkiezingsagentschap Bawaslu denkt daar anders over. Emoticon: Confused
Gelijk begint de oetlul weer met commentaar op de president en andere partijen en bovendien ziet hij een functie als vice president wel zitten, ja ja Widodo zit op zo'n oetlul te wachten. Emoticon: Stupid

Dan heeft de advocatenclub ACTA die niets meer of minder is dan een satelliet van Geindra, de politieke partij PSI en de president gerapporteerd bij de nationale ombudsman, de jongelui van de PSI waren namelijk op het paleis uitgenodigd en dat is tegen het zere been van Gerindra. Emoticon: Cry
Alleen wil Gerindra zich op de achtergrond houden, het is namelijk ongeloofelijk kinderachtig, dus is het ACTA die dit gerapporteerd heeft, de ombudsman zegt het niet in behandeling te nemen, alleen een politieke partij kan dit feit rapporteren, dus hij begrijpt niet wat deze ACTA jojo's hier mee te maken hebben. Emoticon: Nooo
Gelukkig heeft Widodo er compleet skijt aan, die nodigde vandaag de tweede nieuwe partij die mee gaat doen aan de verkiezingen Perindo van Hary Tanoe uit. Emoticon: Bye bye
De jongelingen van de PSI lachen zich een scheurbuik, dat gedonderjaag van Gerindra en ACTA brengt veel nationale bekendheid, dank je wel Boris. Emoticon: Worship

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

In het nieuws een aantal interessante feiten, een verzameling van enkele dagen/weken, het heeft geen zin gelijk iets te melden, want vaak zet de media in hun haast om een primeur te scoren de hele goegemeente op het verkeerde been. Emoticon: Angry
Allereerst de grootste terrorist van Indonesië die aan de basis heeft gestaan van de meeste aanslagen o.a. die op Bali, wordt verplaatst naar een gevangenis in Klaten, continue is er gezeik geweest om die ouwe boef huisarrest te geven, deze opnaaierij duurt al weken, vooral uit de conservatieve moslim hoek veel druk. Emoticon: Worship
Widodo moet hem gratie geven enz. enz. zoiets duurt voort tot er een definitief antwoord komt, pas dan is het eigenlijk ook de moeite van het vermelden waard.

Die ouwe is langzaam weg aan het rotten, bloedvatvernauwing in zijn poten en hij begint al zwarte poten te krijgen, past trouwens goed bij zijn inktzwarte ziel, huisarrest of gratie, geen sprake van volgens Wiranto. Emoticon: Talk to the hand
Hij mag zijn tijd dichter bij huis uit zitten, ik weet niet met welk motief, die ouwe zijn dagen zijn geteld, als ie gaat, dan krijgen ze hem nooi binnen 24 uur bij dat gat die in Klaten al is gegraven voor hem, zit ie in Klaten dan kunnen ze hem binnen 6 uur in dat gat flikkeren, 2 meter aarde erop en de wereld is weer een stukje beter, dit motief is ontsproten uit mijn eigen fantasie. Emoticon: Wink

Tien of misschien wel honderdduizenden scheidingen per jaar in Indonesië, voor een huwelijk siri nog al simpel, de man spreekt een "talak" uit die hij binnen 3 maanden kan herroepen, doet hij dat niet dan is ie zonder problemen vloeibaar gescheiden. Emoticon: Nice
Voor de wet moet je naar de rechter, ook dat levert weinig problemen op gezien gezien de vele scheidingen, mits je Ahok heet natuurlijk, dan maakt de rechter er een heel spektakel van, vandaag was al weer de vierde zitting en heel Indonesië mag met de details meegenieten, bizar. Emoticon: Angry
De heroverweging (PK) van Ahok voor zijn veroordeling voor blasfemie is van de districtsrechtbank naar het hooggerechtshof gegaan, nu moet er op zijn snelst in 3 maanden een beslissing komen of ze het in behandeling nemen of niet. Emoticon: Confused

Dan is één van de nieuwe partijen die bij de verkiezingen aan het einde van dit jaar mee gaat doen de Partai Berkarya, onkruid vergaat niet, de voorzitter van die partij is de gangster Tommy Suharto, zo zie je dat er nog zat leeghoofden zijn die een moordenaar volgen. Emoticon: Yes!
En soort zoekt soort, Indonesië is het land van ongekende mogelijkheden, de partij heeft twee nieuwe leden Pollycarpus, de Garuda piloot die de mensenrechten activist Munir in het vliegtuig op weg naar Nederland vergiftigde, Partai Berkarya zegt gastvrij, wees welkom in ons midden. Emoticon: Yummie!
Ook de geheime dienstman Muchdi die opdracht gegeven zou hebben, maar die bij gebrek aan bewijs werd vrijgesproken, die hebben ze vice voorzitter gemaakt, lekker partijtje. Emoticon: Cry

De nieuwe partij Partai Solidaritas Indonesia is lekker aan de weg aan het timmeren, stuk voor stuk pientere jongelingen, er zal weinig geld in kas zitten, maar ze voeren volop campagne via de sociale media en dat gaat heel voorspoedig. Emoticon: Shiny
Is niet zo vreemd tientallen miljoenen jongeren van 18 tot 30 jaar die naar Indonesische maatstaven een redelijke scholing hebben gehad, ik kan me zo voorstellen dat die schijtziek zijn van de Prabowo's, Mega's, Novanto's en de rest van al die fossielen. Emoticon: Bye bye
Het is bekend dat Widodo als vreemde eend in de bijt en ook nog redelijk jong veel jonge stemmers had, nu hebben die min of meer hun eigen partij en ik denk dat deze PSI voor een verrassing gaat zorgen, ik ben niet de enige, de hele politieke elite is massaal op deze partij gesprongen, het regent aanklachten, die stinkerds zien de bui al hangen. Emoticon: Blush

Al weer dagen lang gezeik over het verbod van de universiteit in Yogyakarta om tijdens de colleges een boerka te dragen, op meerdere universiteiten is dat verboden, maar nu hebben in eens een paar lulvegetariërs in Yogya hun zinnen gezet op zo'n zwart kopkleed met een spleetje. Emoticon: Cooool
Heel Indonesië is er weer mee bezig, hel en verdoemenis uit de islamitische hoek, tientallen DPR leden die naamsbekendheid ruiken in de aanloop naar de verkiezingen, man man man het lijkt wel een kippenhok met een vos erin. Emoticon: Laugh out loud
Over het algemeen zijn de Indonesische jongedames nogal narcistisch ingesteld, lekkere geile foto's op het smoelenboek en Istagram, miljoenen kan je er vinden. Emoticon: Yes!
Ik heb altijd het idee dat als je deze toverballen uit zou pellen dat er een stelletje Eucalypta's voor de dag komen. Emoticon: Yes!

Het dragen van zo'n zwarte koplap met spleet zouden selectief toe moeten laten, deze zouden ze het bijvoorbeeld moeten verplichten. Emoticon: Laugh out loud

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ja ja we hebben er weer één, de veertien leden van de speciale DPR commissie die zich bezig houden met de nieuwe drankwet in Indonesië zijn op snoepreis naar Egypte. Emoticon: I love it
Deze commissie bezoekt van tijd tot tijd moslimlanden om te kijken hoe de drankwet daar in elkaar steekt, je zou denken dat je een aap geen klimmen hoeft te leren, verkeerd gedacht dus. Emoticon: Yes!
Lekker hoor, 14 man een eerste klas retourtje van een slordige 70.000 Euro, een aantal dagen in een 4 sterren hotel en zakgeld krijgen ze ook nog, de heren souperen zo maar 150.000 Euro op voor hun snoepreisje om een uurtje met de één of andere drankverdrijver van de Egyptische regering te praten. Emoticon: Shut up!
Waarom Emoticon: Confused , welnu Egypte is ook een land met een moslimmeerderheid en heeft ook veel toerisme, steken die zakkenvullers nu werkelijk iets van die piramidebouwers op. Emoticon: Confused
Ik denk het niet Emoticon: Nooo , ze zijn er namelijk op uit om de wet op alcoholische dranken in Indonesië nog verder aan te scherpen, terwijl de huidige wetgeving in Indonesië al veel verder gaat dan die in Egypte. Emoticon: Bye bye
Dus wat doen ze daar, juist een snoepreisje Emoticon: Yummie! ze zullen ook wel een bezoekje aan de dodenvallei brengen, daar kunnen die piramidejongens ze beter houden, die fossielen zijn toch al half dood, die kan je alleen nog wakker krijgen met knisperende bankbiljetten. Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

70,789,363 pageviews Een website van indahnesia.com