Omgeving Sukabumi

Subforum Java 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Van buiten is het een drama Elsbeth, van binnen niet.
Je flikker onderuit van de service, tot je een hapje wil eten.
Dan heb je het helemaal gehad, in het eerste de beste strandtentje kan je ikan bakar eten die 5 maal beter en 10 maal goedkoper is.
Ik snap dan ook niet dat Om Surya dit hotel noemt, misschien heeft hij het van internet, want een lunch is niet enkel schandalig duur maar ook niet te vreten.
Ik spreek uit eigen ervaring Emoticon: Yes!

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Smaken verschillen, maar als ik de foto's zo zie, zou ik er voor geen goud naar binnen gaan. Totaal niet mijn smaak. En van buiten is het net een bunker.
Wat ik zo lekker aan de Ocean Queen vind, is dat je zo leuk buiten zit. Gewoon een bamboe bungalowtje met, in ons geval, 4 krakende kamers, het geluid van de beukende zee, de krekels. Geen aircohotel dat afgesloten is van alle geluiden, geuren en kleuren van buiten. Lekker op je eigen veranda, met je eigen ijskast in de keuken.
Of Bintang Jan nog die kant op gaat weet ik niet, maar ik schat zo in dat zoiets als Ocean Queen beter bij hem past dan Samudra. Ze hebben ook een 'zusterpension", dat iets meer naar het Oosten ligt. Een stuk simpeler, maar volgens mij heel leuk. Misschien nog wat meer in de geest van Bintangjan.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Samudra Beach hotel is op dit moment werkelijk ťťn grote bende Elsbeth, als je er langs komt dan heb je het idee dat je je hond er niet zou willen parkeren.
Eerlijk is eerlijk, de service is geweldig, de keuken is een drama.
Ocean Queen is een ander verhaal, het is maar net wat je eisen zijn.
Ik zou iedereen aanraden Samudra Beach niet te nemen, Ocean Queen heb ik geen ervaring mee, maar ik ga zonder meer uit van jou goede ervaring.
Zelf heb ik ook ervaring met een aantal goede locaties, maar ik ben er te lang niet geweest om er nu nog een actuele uitspraak over te doen Emoticon: Blush
Ben er onderlaats langs gereden, dus niet voldoende voor een hotel advies.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-08-2013 12:34 elsbeth wrote:
Samudra Beach hotel is toch een afgrijselijk lelijk hotel?
Althans, de buitenkant, misschien is het van binnen beter.

Klopt , zo'n grote blokkendoos , bijna dezelfde model zoals de oude Hotel Indonesia Jakarta , en Samudra Beach Sanur.
Voor mij heeft Inna Samudra P.R jaren 60 een tempo doeloe gevoel/nostalgie , Vertelde aan mijn zoon dat ik met opa en oma daar en daar hadden gelogeerd of geluncht etc.
Is ook vergane glorie , ik "kende" uit vroeger.

bisa dicek of makemyday .

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 26-08-2013 15:30 schreef elsbeth:
Smaken verschillen, maar als ik de fotos zo zie, zou ik er voor geen goud naar binnen gaan. Totaal niet mijn smaak. En van buiten is het net een bunker.
Wat ik zo lekker aan de Ocean Queen vind, is dat je zo leuk buiten zit. Gewoon een bamboe bungalowtje met, in ons geval, 4 krakende kamers, het geluid van de beukende zee, de krekels. Geen aircohotel dat afgesloten is van alle geluiden, geuren en kleuren van buiten. Lekker op je eigen veranda, met je eigen ijskast in de keuken.
Of Bintang Jan nog die kant op gaat weet ik niet, maar ik schat zo in dat zoiets als Ocean Queen beter bij hem past dan Samudra. Ze hebben ook een zusterpension", dat iets meer naar het Oosten ligt. Een stuk simpeler, maar volgens mij heel leuk. Misschien nog wat meer in de geest van Bintangjan.

Juist, Elsbeth. Als we die kant opgaan, dan wordt het Ocean Queen. Hotels zijn voor ons gevangenissen, hoe luxe ze ook mogen zijn. Lekker in je eigen "bugalowtje" op je eigen platje. Genieten van de natuur en dan 's avonds in de luie stoel in de tuin, samen met een Bintang, als die te verkrijgen is.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Inmiddela al een tijd geleden dat ik die kant op ben geweest, maar een goed advies van Elsbeth, lekkker lekker lekker en maak je geen zorgen over een Bintang, overal te koop Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,736,408 pageviews Een website van indahnesia.com