Stranden van Oost-Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
72 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Marieke89
Gebruiker
spacer line

Hoi allemaal,

Op 11 september kom ik samen met mijn oma aan in Denpasar. Vervolgens hebben we ongeveer 6 dagen op Bali voor we naar Sumatra gaan. Ik wil graag naar Oost-Bali omdat ik daar zelf nog niet ben geweest en we willen in eerste instantie graag naar de kust om bij te komen en te zwemmen in de zee. Maar ik lees dat op veel plaatsen (bijv. Candidasa) het strand niet echt meer is zoals een strand ooit bedoeld was.

Heeft iemand een tip waar we het beste naartoe kunnen als we een rustige plaats willen waar we in zee kunnen zwemmen en wat misschien ook een goede uitvalsbasis is voor uitstapjes in Oost-Bali?

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

In Candi Dasa is het strand zeker niet meer wat het ooit was. Jaren geleden is een onomkeerbaar proces begonnen van afkalven en wegspoelen van het strand, doordat men door "werkzaamheden" in zee de effecten van getijdes, golven en stroming verergerde / veranderde. Sowieso was / is in zee zwemmen in Candi Dasa erg lastig, door de vaak grote golven en sterke stroming. Het ligt immers aan de Straat van Lombok en daar wordt door Moeder Natuur heel wat water doorheen geperst.

U kunt Amed proberen. Heeft ook alles te bieden wat men als vakantieganger zoekt en bovendien een rustige en veilige zee om te zwemmen en te snorkelen, die direct vanaf het strand begaanbaar is. Stranden varieren van witte tot kiezel stranden, accommodaties van eenvoudig / niet duur tot superdeluxe / heel duur. Amed is ook een goede uitvalsbasis voor dag-trips in Karangasem en de rest van Noord- en Oost Bali.

If you have nothing to loose, you can risk everything

leomanado
Gebruiker
spacer line

hoi Marieke

Als je toch in CandiDasa wilt verblijven is Pasir Putih een heel leuk alternatief voor strand. Je moet er weliswaar een paar km voor rijden, maar het is de moeite waard. Ik vind zelf het een van de mooiste strand(jes) van Bali.
Google maar even op pasir putih beach Bali en je ziet foto's etc....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,705,240 pageviews Een website van indahnesia.com