geboekt bij ticketindonesia


 Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
57 bezoekers





Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesi gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei gexecuteerd in Indonesi  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesi gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line
 

Job,

Ik heb even voor je gekeken.
Het lijkt er op dat deze scam de bank opgebroken is en er nu een "prima dollar is.

Artikel 8
8
Transfer with instruction Pay in Full Amount
- Remittance fee + $ 25 + a certain amount
When loading more correspondent banks
greater than USD25
- Remittance Fees + JPY (0.05%, min JPY5.000),
EUR30 (TRF max nominal EUR100.000)

Remittance fee 25 dollar + a certain amount.
Wat dan de certain amount is? Geen specificatie.

Ik gaf je mee wat de prakrijk ervaringen waren. Bij Oyibo waren deze 1 mailg.


It's only kinky the first time.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 03-10-2016 08:06 oyibo wrote:
Jouw ervaring en jouw opmerkingen kunnen heel goed de aandacht vestigen aan iets wat eventueel niet goed gaat. Als dat zo is gebruikt Jeroen dit zeer zeker voor verbetering.
Ik wil er nog een ding over zeggen.
Dat het mij niet goed gaat is nog tot daaraan toe (al had ik liever dat het wel goed ging).
Ik ben een website aan het maken die volgende maand online gaat. Omdat de site een .info is en (in eerste instantie) Engelstalig hoop ik ook andere nationaliteiten te bereiken. Daarin ook een apart en uitgebreid onderdeel transport. Ik wil het mensen straks zo gemakkelijk mogelijk maken door ze ook te verwijzen naar de mogelijkheid om tickets online te kopen via Ticketindonesia.info, maar dan moet ik zelf wel overtuigd zijn. Ik verwijs ze ook door omdat ticketbureaus hier op Flores niet voor het oprapen zijn en er buiten Labuan Bajo extreem weinig is.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 03-10-2016 08:06 oyibo wrote:
Anne Mieke,

Ik kan natuurlijk van ver weg niet zien wat er gebeurd. Ik sprak Jeroen net. Hij is aan het kijken wat er eventueel mis gaat. Een reaktie is aanstaande. Zelfs al zeg je, "ben ik de enige" dan nog zal er gekeken worden waar iets mis gaat. En belangrijker waarom. En hoe iets te voorkomen.

Jouw ervaring en jouw opmerkingen kunnen heel goed de aandacht vestigen aan iets wat eventueel niet goed gaat. Als dat zo is gebruikt Jeroen dit zeer zeker voor verbetering.

We wachten zijn reaktie af Emoticon: Wink

Is hier nog antwoord op gekomen?


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 

Ik gebruik ticketindonesia niet (meer), omdat er voor het boeken van mijn binnenlandse vluchten voldoende alternatieven zijn, die bovendien ook nog vaak voordeliger uitpakken.
Via skyscanner kan ik de diverse mogelijkheden veel beter opzoeken, gewoon omdat ze een veel professionelere site hebben, er eventueel ook voor de hele maand tegelijk gezocht kan worden naar de voordeligste vluchten, er ook direct de gewenste vertrektijd geselecteerd kan worden, en ze werken met veel lokale ticketaanbieders, en praktisch alle lokale vliegmaatschappijen.
Zo vind ik daar direct alle vluchten met b.v. Garuda, Lion, AirAsia, Sriwidjaya, Wings, NAM, Batik en Citylink.
Geboekt kan er dan meestal worden bij o.a. nusatrip.com en tiket.com, en beide accepteren in principe een creditcardbetaling, dus boeken vanuit Nederland is geen probleem.
Air Asia heeft weer een eigen site, waar tickets uitstekend direct geboekt kunnen worden, en je ook je wensen t.o.v. bagage kunt specificeren ( geen of wel ruimbagage, en de hoeveelheid ruimbagage).
Wel een probleem is, dat ING zelf betalingen met creditcard vanuit het buitenland om veiligheidsredenen in eerste instantie blokkeert, en er eerst telefonisch contact met de klantenservice dient plaats te vinden om die blokkering (tijdelijk) op te heffen.
Dat is vervelend, en mij vaak veel te omslachtig.
Als alternatief boek ik daarom mijn binnenlandse vluchten in de regel gewoon bij een plaatselijk reisbureau, en meestal is die prijs nauwelijks hoger dan die bij skyscanner wordt gevonden.
Dus ik zoek de prijzen van mijn binnenlandse tickets op bij skyscanner, en boek als ik in Nederland ben bij een internet ticket bureau, en als ik in Indonesi ben bij een lokaal reisbureau.


FAR FROM THE MADDING CROWD

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om Ticketindonesia al of niet te gebruiken. Ik vind het gemakkelijk. En het zou nog mooier zijn als lle maatschappijen geboekt zouden kunnen worden.

Ik boek ook weleens lokaal (en meestal om de reden die ik eerder noemde; ik reis veel, vaak in gebieden zonder signaal en dan moet het niet hebben dat ik binnen een paar uur moet betalen en anders mijn boeking vervalt) maar ook daar zitten soms nadelen aan. Een ervan is de uitval van internet, iets wat in het oosten vaak gebeurt. Het andere is dat als ik boek in een bepaalde plaats, bijvoorbeeld Larantuka of Maumere op Flores voor een vlucht die vertrekt van bv Ende, Bajawa of Labuan Bajo (gewoon, omdat ik nog aan het reizen ben) en er verandert iets je wel goed de klos kan zijn omdat je voor elke verandering eigenlijk naar het originele ticketbureau terug moet. Ik heb dat een paar jaar geleden meegemaakt, uiteindelijk wel voor elkaar gkeregen maar moest nog nog veel bijbetalen.
Skyscanner is voor waar ik het voor nodig heb niet bruikbaar omdat de ticketaanbieders Indonesisch zijn zoals Nusatrip en Tiket.com en dus geen betaalmogelijkheid. In principe met creditcard? Niet dus. Dat heb ik al eens geprobeerd maar cc uit Nederland wordt niet geaccepteerd. En met geprobeerd bedoel ik dat ik contact heb gehad met deze aanbieders.



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 


Op 09-10-2016 15:41 schreef Anne Mieke:
........Skyscanner is voor waar ik het voor nodig heb niet bruikbaar omdat de ticketaanbieders Indonesisch zijn zoals Nusatrip en Tiket.com en dus geen betaalmogelijkheid. In principe met creditcard? Niet dus. Dat heb ik al eens geprobeerd maar cc uit Nederland wordt niet geaccepteerd. En met geprobeerd bedoel ik dat ik contact heb gehad met deze aanbieders.

Wel degelijk dus.
Ik heb (enkele maanden geleden nog) een binnenlandse vlucht (Jakarta-Solo) geboekt, gevonden bij Skyscanner, en geboekt bij Nusatrip.com met Sriwidjaya Air, en gewoon kunnen betalen met mijn Nederlandse creditkaart (ING mastercard).
De bij skyscanner gevonden prijs was 25,25 p.p., en dat was all-inn, dus verder gn bijkomende kosten, zoals bij ticketindonesia wel het geval is.


FAR FROM THE MADDING CROWD

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 03-10-2016 08:06 oyibo wrote:
Anne Mieke,

Ik kan natuurlijk van ver weg niet zien wat er gebeurd. Ik sprak Jeroen net. Hij is aan het kijken wat er eventueel mis gaat. Een reaktie is aanstaande. Zelfs al zeg je, "ben ik de enige" dan nog zal er gekeken worden waar iets mis gaat. En belangrijker waarom. En hoe iets te voorkomen.

Jouw ervaring en jouw opmerkingen kunnen heel goed de aandacht vestigen aan iets wat eventueel niet goed gaat. Als dat zo is gebruikt Jeroen dit zeer zeker voor verbetering.

We wachten zijn reaktie af Emoticon: Wink

Ik heb vijf dagen geleden gevraagd hoe het met de reactie staat. Die blijft echter na 11 dagen uit. Voordat prijzen stijgen heb ik intussen mijn binnenlandse vlucht voor dinsdag a.s. hier ter plekke geboekt.
Al met al heb ik hier geen goed gevoel over.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 

Anne Mieke,
Jij vraag aan een tussenpersoon via een forum waar de reactie van TI blijft.
Kun je niet beter direct email contact hebben met TI?
Zomaar een vraag hoor.




Heldere ziende

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line
 

Ik ben hier al enige tijd (zacht uitgedrukt) niet actief. Vragen over ticketing en je eerdere reservering die kennelijk niet naar wens is verlopen kunnen naar het desbetreffende email adres uiteraard. Dan kan dit uitgezocht worden. Emoticon: Smile



Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Ik reageer op hetgeen Oyibo hier heeft geschreven op 3 oktober jl.
oa "we wachten zijn reactie af". Ik had niet de indruk dat ik daarvoor extra een mail had moeten sturen.
Ik heb via mail al diverse keren mijn verbazing uitgesproken over oa het verschil in prijs gepubliceerd op de website en de werkelijkheid. Ik heb het niet allen over de reservering van enige weken geleden maar dit is al eerder gebeurd. Maar als ik als antwoord krijg: "dit is de laagste prijs die wij van de maatschappij krijgen" terwijl op de website nog steeds een veel langere prijs staat, wat moet ik dan nog doen?

Mbt de terugbetaling die volgens mij veel te laag was heb ik idd verder niks meer gedaan. Het was een samenloop van omstandigheden 3 weken geleden. Maar als ik mail krijg dat de kosten 25% zijn dan mag ik dar toch wel op vertrouwen? Dan hoeft er toch niet nog eens een hele mailwisseling te volgen?


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Al vaker heb ik problemen ondervonden met Ticketindonesia.info en nu ook weer.
Gisteravond een ticket geboekt Denpasar-Labuan Bajo. Ik ga ervan uit dat Ticketprijs is € 90,20, geen promo, normale prijs. Daarbij komen administratiekosten voor de vlucht en algemeen van totaal € 4,50. Dat zou dan totaal € 94,70 zijn.
Vanochtend in mijn mailbox de bevestiging, maar die € 94,70 is € 105,35 geworden. Nee, er is een prijsverhoging volgens de site. Ook niet op dit moment van schrijven, dat is gemakkelijk voor iedereen hier te checken. En, de prijs kom ongeveer ook overeen met andere sites. Dit is niet de eerste keer dat me dit gebeurt. Al vaker reserveerde ik tickets die ineens een andere prijs hadden.

Vanochtend om 9:16 uur heb ik hierover een mail gestuurd. WIB dus 14:16 uur. Dat is bijna 12 uur geleden maar tot op heden geen antwoord gehad op de vraag hoe dit kan. De resterende tijd om te betalen is op dit moment nog 18 uur. Daar is morgenochtend nog weinig van over.
Ik wil heel graag mensen die via mijn website de mogelijkheid bieden om binnenlandse tickets via IDEAL te kopen maar op deze manier sta ik er niet achter.

Voor mijzelf wacht ik tot morgenochtend en als de prijs dan niet is aangepast wordt het annulering en ga ik ergens anders boeken. Ik had gehoopt dat dit soort zaken na een tijd niet meer voorkwamen, maar het gebeurt dus nog steeds.



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line
 

Na mijn eerste slechte ervaring met ticketindonesia houd ik het wel voor gezien.
Ik kijk nu al jaren voor mijn binnenlandse vluchten "gewoon" op de site van skyscanner, en vind dan meestal de gewenste tickets bij tiket.com of nusatrip e.d., en dan zónder die vervelende "administratieve" toeslagen, dus gewoon, zoals het hoort, de netto prijs.
Ja, je moet dan wel over een creditcard beschikken (welke wereldreiziger heeft die tegenwoordig niet?), b.v. de mastercard van ING wordt probleemloos geaccepteerd, een visacard trouwens ook.
Misschien dat niet àlle binnenlandse vluchten via skyscanner te vinden zijn, maar de gangbare in elk geval wèl.
Ooit geboekt de laatste jaren o.a. Solo-Jakarta v.v., Solo-Balikpapan v.v., Solo-Denpasar v.v , Solo-Batam v.v., Solo-Makassar v.v., Solo-Praya v.v., etc. etc.


FAR FROM THE MADDING CROWD

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 


Op 19-04-2018 21:09 schreef Anne Mieke:
Al vaker heb ik problemen ondervonden met Ticketindonesia.info en nu ook weer.
Gisteravond een ticket geboekt Denpasar-Labuan Bajo. Ik ga ervan uit dat Ticketprijs is € 90,20, geen promo, normale prijs. Daarbij komen administratiekosten voor de vlucht en algemeen van totaal € 4,50. Dat zou dan totaal € 94,70 zijn.
Vanochtend in mijn mailbox de bevestiging, maar die € 94,70 is € 105,35 geworden. Nee, er is een prijsverhoging volgens de site. Ook niet op dit moment van schrijven, dat is gemakkelijk voor iedereen hier te checken. En, de prijs kom ongeveer ook overeen met andere sites. Dit is niet de eerste keer dat me dit gebeurt. Al vaker reserveerde ik tickets die ineens een andere prijs hadden.

Vanochtend om 9:16 uur heb ik hierover een mail gestuurd. WIB dus 14:16 uur. Dat is bijna 12 uur geleden maar tot op heden geen antwoord gehad op de vraag hoe dit kan. De resterende tijd om te betalen is op dit moment nog 18 uur. Daar is morgenochtend nog weinig van over.
Ik wil heel graag mensen die via mijn website de mogelijkheid bieden om binnenlandse tickets via IDEAL te kopen maar op deze manier sta ik er niet achter.

Voor mijzelf wacht ik tot morgenochtend en als de prijs dan niet is aangepast wordt het annulering en ga ik ergens anders boeken. Ik had gehoopt dat dit soort zaken na een tijd niet meer voorkwamen, maar het gebeurt dus nog steeds.


Huilie huilie over geen reactie binnen 12 uur? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Ik had half jaar geleden via Gate1 in NL ticket gekocht. Was een fout. Ik bel, lukt niet. Mail. Auto reply: We doen ons uiterste best om binnen 5 werkdagen met respons te komen...




Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 

Wat ontaardde in een email wisseling van 15 stuks, waarvan 7 emails geen antwoord op mn vraag.


Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 


Op 19-04-2018 21:09 schreef Anne Mieke:
Al vaker heb ik problemen ondervonden met Ticketindonesia.info en nu ook weer.
Gisteravond een ticket geboekt Denpasar-Labuan Bajo. Ik ga ervan uit dat Ticketprijs is € 90,20, geen promo, normale prijs. Daarbij komen administratiekosten voor de vlucht en algemeen van totaal € 4,50. Dat zou dan totaal € 94,70 zijn.
Vanochtend in mijn mailbox de bevestiging, maar die € 94,70 is € 105,35 geworden. Nee, er is een prijsverhoging volgens de site. Ook niet op dit moment van schrijven, dat is gemakkelijk voor iedereen hier te checken. En, de prijs kom ongeveer ook overeen met andere sites. Dit is niet de eerste keer dat me dit gebeurt. Al vaker reserveerde ik tickets die ineens een andere prijs hadden.

Vanochtend om 9:16 uur heb ik hierover een mail gestuurd. WIB dus 14:16 uur. Dat is bijna 12 uur geleden maar tot op heden geen antwoord gehad op de vraag hoe dit kan. De resterende tijd om te betalen is op dit moment nog 18 uur. Daar is morgenochtend nog weinig van over.
Ik wil heel graag mensen die via mijn website de mogelijkheid bieden om binnenlandse tickets via IDEAL te kopen maar op deze manier sta ik er niet achter.

Voor mijzelf wacht ik tot morgenochtend en als de prijs dan niet is aangepast wordt het annulering en ga ik ergens anders boeken. Ik had gehoopt dat dit soort zaken na een tijd niet meer voorkwamen, maar het gebeurt dus nog steeds.


Anne Mieke, Ik heb niks van doen met TicketIndonesia, maar vind je 12 uur ook wat tendentieus.


1)
Hoeveel Indo kantooruren wacht je dan? ca 3 uur, right? van 14.16 uur tot 17.16 uur.

Poe poe. Klagen omdat je niet binnen 3 uur antwoord hebt gehad.

Tsja, je hebt mensen en je hebt mensen.

2)
Ik ben van mening dat in elk geval hoor en wederhoor geldt alvorens zulke tendentieuze reacties te plaatsen. Vind het weinig getuigen van respect en realiteitszin.





Heldere ziende

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 20-04-2018 06:32 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]


Huilie huilie over geen reactie binnen 12 uur? Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
…..

On 20-04-2018 06:40 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]


Anne Mieke, Ik heb niks van doen met TicketIndonesia, maar vind je 12 uur ook wat tendentieus.


1)
Hoeveel Indo kantooruren wacht je dan? ca 3 uur, right? van 14.16 uur tot 17.16 uur.

Poe poe. Klagen omdat je niet binnen 3 uur antwoord hebt gehad.

Tsja, je hebt mensen en je hebt mensen.

2)
Ik ben van mening dat in elk geval hoor en wederhoor geldt alvorens zulke tendentieuze reacties te plaatsen. Vind het weinig getuigen van respect en realiteitszin.



Het gaat hier om een ticket dat binnen een bepaalde tijdspanne betaald moet worden. Op het moment dat de betalingsuitnodiging aangeboden werd was dat ongeveer 34 uur. We zijn nu rum 28 uur verder. Ik ben niet de degene die de tijdslimiet oplegt.

De “kantoor”uren voor ticketbureaus in Indonesie liggen iets anders dan hier in Nederland. Mocht je dat al willen vergelijken. Ze zijn vaak tot ’s avonds 20:00 of 21:00 uur open.

1) Waarom? Ik schrijf juist op dat dit niet de eerste keer is. Ik kan de vraag ook omdraaien. Hoe komt het dat ik dit bij andere aanbieders nooit meemaak? Of, waarom wordt dit niet eerst zelf gecheckt door het ticketbureau?

Daarbij: ik weet niet of je ooit hier geboekt heb maar er is geen specificatie wat de ticketkosten zijn en de administratiekosten, alleen dat als ik het zelf optel dat het niet klopt. Het lijkt me toch mijn goed recht om dat na te vragen.
Ik ben niet de enige die klachten heeft. Zie bijvoorbeeld de posting hierboven.

2) Intussen heb ik een antwoord gehad dat zij niet begrijpen dat de prijs van het ticket ineens hoger is en dat ze nog op antwoord van Garuda wachten. Deze ticketprijs staat overigens nu nog steeds op dit moment gepubliceerd. Nogmaals, dat kan iedereen hier zelf checken. Jij ook.
En, juist met alle respect. Ik heb te maken met de ticketaanbieder. Ik ga er niet over hoe de communicatie met de airline plaatsvindt, maar bellen lijkt me het snelst. Zodat er snel een antwoord/duidelijkheid komt en iedereen weet waar ie aan toe is. Dat lijkt mij zeker wel reeel.

Verder is hij heel simpel. De gepubliceerde ticketprijs klopt niet met de werkelijkheid. Daar is alles mee gezegd. En, nogmaals dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dit heb ik al eens vaker gehad, maar toen was het prijsverschil veel groter.



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 

He Jak, als jij in de winkel een artikel waar een prijs van 40 Euro op staat wil kopen en je moet 50 afrekenen, wat doe je dan Emoticon: Confused
Nee joh gekkie zeg je dan er staat 40 op, dan geeft de bediende eerst 2 uur geen antwoord en daarna zegt hij/zij, ik ga het even vragen, die komt na 4 uur terug en zegt, ik krijg geen contact met de fabriek dus ikweetnie u hoort nog van me. Emoticon: Bye bye
Ayooooo anno 2018, we schieten een mug dood op de maan. Emoticon: Yes!
Waarom tracht je dit goed te praten, terwijl dit duidelijk geen steek is die ze daar laten vallen maar een hele trui. Emoticon: Blush



Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 

Update:

Ik heb na vanochtend 6:50 uur (Nederlandse tijd) geen antwoord meer gekregen van Ticketindonesia.info. De ticketprijs is niet aangepast in het betalingsscherm. Inmiddels staat er de volgende (waarschijnlijke automatische gegenereerde) melding.

Timelimit
Your payment should be received by this time
Past time limit!
If you make a payment now, we can not guarantee the ticket price given earlier.


De prijs kan niet gegarandeerd worden, maar is zoals gezegd hoger dan de gepubliceerde prijs. En nogmaals, de ticketprijs van € 90,20 staat nog steeds op de website, precies zoals twee dagen geleden. Als ik de reserveringskosten aftrek van het bedrag dat ik zou moeten betalen (= € 105,35) zou mijn ticket € 100,85 zijn.



Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line
 

Rad van fortuin dus als je daar wil boeken. Emoticon: Yes!



jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 


Op 20-04-2018 15:23 schreef Malam:
He Jak, als jij in de winkel een artikel waar een prijs van 40 Euro op staat wil kopen en je moet 50 afrekenen, wat doe je dan Emoticon: Confused
Nee joh gekkie zeg je dan er staat 40 op, dan geeft de bediende eerst 2 uur geen antwoord en daarna zegt hij/zij, ik ga het even vragen, die komt na 4 uur terug en zegt, ik krijg geen contact met de fabriek dus ikweetnie u hoort nog van me. Emoticon: Bye bye
Ayooooo anno 2018, we schieten een mug dood op de maan. Emoticon: Yes!
Waarom tracht je dit goed te praten, terwijl dit duidelijk geen steek is die ze daar laten vallen maar een hele trui. Emoticon: Blush


Malam, beste, ik tracht niks goed te praten. Maak alleen wat constateringen en vergelijk deze met Gate1 aka TIX. Wat ultiem waardeloos was.
Op basis van die vergelijking valt datgeen van Anne mieke behoorlijk in het niet.


Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 

Overigens dat verloop qua "communicatie" met al die emails was simpelweg TRA NEN TREK KEND.

Geen zin om het geheel op te zoeken, maar neem maar van me aan dat ze blij moesten zijn dat dat niet op hun kantoor was. Ronduit schofterig.


Heldere ziende

jakarta-snacks
Gebruiker
spacer line
 


Op 20-04-2018 08:37 schreef Anne Mieke:

[quote verwijderd]

[quote verwijderd]

Het gaat hier om een ticket dat binnen een bepaalde tijdspanne betaald moet worden. Op het moment dat de betalingsuitnodiging aangeboden werd was dat ongeveer 34 uur. We zijn nu rum 28 uur verder. Ik ben niet de degene die de tijdslimiet oplegt.

De “kantoor”uren voor ticketbureaus in Indonesie liggen iets anders dan hier in Nederland. Mocht je dat al willen vergelijken. Ze zijn vaak tot ’s avonds 20:00 of 21:00 uur open.

1) Waarom? Ik schrijf juist op dat dit niet de eerste keer is. Ik kan de vraag ook omdraaien. Hoe komt het dat ik dit bij andere aanbieders nooit meemaak? Of, waarom wordt dit niet eerst zelf gecheckt door het ticketbureau?

Daarbij: ik weet niet of je ooit hier geboekt heb maar er is geen specificatie wat de ticketkosten zijn en de administratiekosten, alleen dat als ik het zelf optel dat het niet klopt. Het lijkt me toch mijn goed recht om dat na te vragen.
Ik ben niet de enige die klachten heeft. Zie bijvoorbeeld de posting hierboven.

2) Intussen heb ik een antwoord gehad dat zij niet begrijpen dat de prijs van het ticket ineens hoger is en dat ze nog op antwoord van Garuda wachten. Deze ticketprijs staat overigens nu nog steeds op dit moment gepubliceerd. Nogmaals, dat kan iedereen hier zelf checken. Jij ook.
En, juist met alle respect. Ik heb te maken met de ticketaanbieder. Ik ga er niet over hoe de communicatie met de airline plaatsvindt, maar bellen lijkt me het snelst. Zodat er snel een antwoord/duidelijkheid komt en iedereen weet waar ie aan toe is. Dat lijkt mij zeker wel reeel.

Verder is hij heel simpel. De gepubliceerde ticketprijs klopt niet met de werkelijkheid. Daar is alles mee gezegd. En, nogmaals dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Dit heb ik al eens vaker gehad, maar toen was het prijsverschil veel groter.


Om het maar kort te houden: Waarom boek je dan daar nog een ticket als je slechte ervaring had?
Ik heb verteld over Gate1 aka TIX. Over mijn lijk dat ik daar ooit nog een ticket boek.


Heldere ziende

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 20-04-2018 17:03 jakarta-snacks wrote:

[quote removed]


Om het maar kort te houden: Waarom boek je dan daar nog een ticket als je slechte ervaring had?
Ik heb verteld over Gate1 aka TIX. Over mijn lijk dat ik daar ooit nog een ticket boek.
Zoals ik al eerder schreef: Ik wil heel graag mensen die via mijn website de mogelijkheid bieden om binnenlandse tickets via IDEAL te kopen Ik krijg nl. via mijn website bijna bij elk contact wel die vraag. Echter, ik kan alleen maar mensen adviseren als ik de ervaring zelf heb. Om die reden probeer ik ook regelmatig andere aanbieders.
Het is nu weer een jaar geleden en heb het nu opnieuw geprobeerd. Er kunnen altijd veranderingen/verbetering zijn in een bedrijf.
Ik snap die mensen wel want het boeken met een cc op een Indonesische site gaat ook niet altijd even goed.

De min van Ticketindonesia.info is dat ze geen compleet aanbod van vliegtickets aanbieden en soms staan bepaalde vluchten er voor kortere of langere tijd niet op. Dat is vooral van belang voor het oosten van Indonesie.
Een andere min vind ik dat je niet meteen kan betalen, je ticket hebt etc (dan kan dit soort communicatie ook achterwege blijven) En nog een min is dat het betalingsvoorstel vaak midden in de nacht komt als je nog in Nederland bent of juist op weg zonder een fatsoenlijke internetverbinding. Met name als je niet zo lang van te voren boekt (dit ticket is over een goede 2 weken)
Weet je eenmaal wat je wil en het ticket staat er wel bij dan is het pluspunt is wel dat mensen met IDEAL kunnen betalen. Eigenlijk willen de meeste mensen die ik via mijn website krijg het liefste.
Maar het betekent niet dat er dan gegoocheld moet worden met prijzen en nog erger je geen afdoend antwoord krijgt.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line
 

Toevallig net geboekt via Ticketindonesia.info. Ik doe dat vaker, nooit problemen gehad. Eergisteren geboekt, tickets zijn nu binnen Geen prijsverhoging, alles prima in orde.
Kan alleen minder courante routes/bestemmingen niet boeken



Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line
 


On 21-04-2018 10:23 koming wrote:
Toevallig net geboekt via Ticketindonesia.info. Ik doe dat vaker, nooit problemen gehad. Eergisteren geboekt, tickets zijn nu binnen Geen prijsverhoging, alles prima in orde.
Kan alleen minder courante routes/bestemmingen niet boeken
Fijn, voor jou, maar ik heb die problemen dus wel. En ik heb in het verleden al heel veel geboekt/proberen te boeken, maar heb al eens moeten uitwijken. En dat gebeurt nu dus ook weer.

Hierbij het vervolg:
Gistermiddag is de tijdslimiet verstreken en kreeg ik een mail dat de vlucht gecanceld was. Ik heb gisteravond opnieuw een boeking gedaan in de hoop dat het deze keer wel goed zou gaan. Maar, nee, nog steeds het te hoge bedrag van € 105,36 (1 cent verschil ivm koerswisselingen). Deze heb ik nu zelf geannuleerd. Tarief staat op de website nog steeds op € 90,21 (ex administratie- en reserveringskosten).
Het heeft ook niets met een prijsverhoging te maken, want die is er niet.

Ik heb geen antwoord meer ontvangen mbt mijn eerste boeking en nu bij een andere aanbieder een ticket gereserveerd (tegen hierboven vermelde prijs en zonder extra kosten) omdat ik niet langer wilde wachten en voordat de vlucht vol zou zitten, het is nl. mijn enige mogelijke aansluiting die dag.


Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.


nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

71,527,741 pageviews Een website van indahnesia.com