Eerste keer naar Bali/Indonesie

Subforum Bali, het godeneiland 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Misschien moet ik adh de postings eea nog wat concreter maken, voorzover nog niet uit eerdere postings gehaald.

vertrek september 2013
Singapore Airlines
Heen: Amsterdam-Manado
Terug: Denpasar-Amsterdam
overstap 1 keer in Singapore
Prijs 650 euro

geboekt in april 2013
Vertrektijd rond 11.00 - 11.30 (wil af en toe wel eens wisselen)
Overstap en wachttijd perfect.
Retour zelfs de keuze uit een aantal vluchten per dag zodat er nog een gratis rondrit Singapore gemaakt kan worden indien gewenst of een van de goed aansluitende vluchten in de avond met of een paar uur shoptijd of direct doorlopen naar het volgende vliegtuig.

Voor de goede orde: ook te boeken voor Amsterdam-Denpasar heen en terug.

Hoe goedkoop wil je het hebben? Dit is een topdeal met een van de beste maatschappijen ter wereld.

De aanbiedingen die ik krijg met vertrek uit Dusseldorf of Brussel zijn meestal naar Jakarta en veel minder dan die uit Amsterdam..

Er zijn nu nog geen aanbiedingen bekend voor september volgend jaar maar gezien het verloop van de afgelopen jaren zullen die vast komen tenzij de olieprijzen of luchthavenbelastingen gigantisch gaan stijgen.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Sparky
Gebruiker
spacer line

Hoi AM,

Je hebt helemaal gelijk...het klopt gewoon niet wat op de site staat. Het betreft namelijk de Katharina en de periode 14 tot 20 september met twee verschillende cruise codes en routes. Ik zal eerst eens goed gaan navragen wat de bedoeling is.

Bedankt,

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

jupje, jij hebt een half jaar, maar deze reizigers niet, en daarom ook dat ze bepaalde eisen aan hun reis stelden (onder meer maximaal 1 overstap bijvoorbeeld).

Ho Lee Fuk

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 02-08-2013 15:04 Sparky wrote:
Hoi AM,

Je hebt helemaal gelijk...het klopt gewoon niet wat op de site staat. Het betreft namelijk de Katharina en de periode 14 tot 20 september met twee verschillende cruise codes en routes. Ik zal eerst eens goed gaan navragen wat de bedoeling is.

Bedankt,
Het zou jammer zijn als je de Kelimutu overslaat. Maarja, ik ben dan ook erg flores-minded Emoticon: Wink

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Sparky
Gebruiker
spacer line

Nog een vraagje:

waar vinden jullie die tickets allemaal zo snel? Ik weet echt niet waar ik moet beginnen omdat er zoveel sites zijn.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Er is een hele waslijst van mogelijkheden

direct kijken op de sites van Singapore Airlines, Malaysian airlines en cathay airways
en je abonneren op de nieuwsbrieven daar dan krijg je ook info toegezonden

Hier op de site worden ook vaak leuke aanbiedingen gepost (ter informatie)
http://forum.indonesiepagina.n(...)van_vliegtickets.php

Maar de echte prijzen dan zijn nog niet bekend, aanbiedingen komen los vanaf
februari/maart 2014

Meestal kun je vanaf 11 maanden voor vertrek al boeken.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Een hele goede indicatie is Tix.nl en je inschrijven zodat je elke dag of elke week (naar keuze aan te geven) aanbiedingen in je mailbox krijgt. Voor Denpasar zou ik een tarief van 750 euro ingeven.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar rechtstreeks bij de maatschappij boeken. Je betaald geen administratie- of boekingskosten en je kunt bijna altijd je plaatsen reserveren. Bij ticketaanbieders kan dat laatste soms wel maar ook vaak niet.

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Meestal kun je vanaf 11 maanden voor vertrek al boeken.

Bij www.ebookers.nl (óf www.ebookers.be óf www.ebookers.de) kun je tot ca. 330 dagen vóór je retourdatum flexibel (dus plus of min 3 dagen bij een bepaalde datum) zoeken, bij www.tix.nl is dat liefst 360 dagen, evenals bij www.skyscanner.nl óf www.skyscanner.de.
Maar je vindt bij tix of skyscanner dan lang niet álle prijzen, want als de prijzen bij de betreffende vliegmaatschappij nog niet bekend zijn, vindt je ze uiteraard óók nog niet bij die aanbieder.
Bij Air Asia b.v., welke niet dagelijks, maar periodiek om de paar maanden nieuwe ticketprijzen vrijgeven, kun je op dat moment dan soms al tot wel 375 dagen vooruit boeken. Op dat moment van die verlenging hanteren ze bovendien soms zeer voordelige prijzen voor hun promotietickets. Kan handig zijn als je al vér vooruit weet wat je wil.

Overigens is Budgetair een van de weinige Nederlandse aanbieders, die verder géén administratiekosten in rekening brengt bij het uiteindelijk boeken, en dan vaak net iets voordeliger is dan de betreffende vliegmaatschappij zelf, hoewel je dan maar praat over hooguit enkele tientjes per ticket. En verder kun je daar ook met ideal betalen. Uiteraard proberen ze je wel een reis-en annuleringsverzekering er bij te verkopen, maar dat valt eenvoudig weg te clicken.

Ik heb overigens nog nóóit enig probleem gehad met creditcardbetalingen via internet, en schuw er ook nooit voor, om regelmatig eens te shoppen bij buitenlandse aanbieders, scheelt soms nóg eens tot enkele tientjes. B.v. bij www.skyscanner.de wordt je doorverwezen naar duitse aanbieders, zoals Flugladen e.d., waar je dus niet met ideal kunt betalen, maar uitsluitend met je cc-tje. Soms worden daar extra administratiekosten voor in rekening gebracht, maar soms is dat ook gratis.
Bovendien, als je alléén wenst te betalen met ideal, leg je je zelf wel erg veel beperkingen op.
Bij Air Asia b.v., en bij diverse hotelboekingen, is er geen andere mogelijkheid dan creditcardbetaling.

D'r Herjot hat de tsiet jemaat, va tsauwe hat Heë nuus gezaat.

marida
Gebruiker
User icon of marida
spacer line

Beste Sparky,
Wat leuk dat jullie je 50e verjaardag en 25e huwelijksfeest willen vieren met een reis naar Indonesie. Zoals je eerder al in dit forum zag: goedkoop reizen en toch in korte tijd veel doen... da's niet altijd makkelijk. Wij zijn zelf ook (net) 50 en komen vaak in Indonesie. Ik spreek de taal en dat maakt het een stuk makkelijker. Ben je gewend om naar minder ontwikkelde landen te reizen? Dan zou ik zeggen: boek een goedkoop ticket met Garuda of een Arabische maatschappij, en ga gewoon op de bonnefooi. Als dat niet jullie manier van reizen is, dan zou je eens kunnen gaan praten met REMOVED in Amsterdam. Zij organiseren reizen op maat. Je krijgt het zoals je het hebben wilt. Zij kunnen privévervoer regelen, hotels, tickets, alles. En je krijgt er goed advies.
En ik weet niet waar je woont? En of je het leuk vindt... maar ik geef Indonesische taalles voor beginners. In september start ik weer met een beginnersklasje in Hilversum. Als jullie meedoen, *EDITED BY OYIBO*
Succes met het voorbereiden van je reis!
Ida

RECLAME IS AAN REGELS GEBONDEN.

voor reclame kun je jeroenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indahnesia een mail sturen.
De rest zonder toestemming=spam.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,503,672 pageviews Een website van indahnesia.com