surabaya naar malang

Subforum Java 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
spacer line

Wil graag weten,hoelang je onder weg bent van Surabaya naar Malang,en wat de taxikosten daar ongeveer van zijn.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Karma
De reis van Surabaya naar Malang is ongeveer 2 uur maar is ook sterk afhankelijk van het verkeer. Het ligt er ook aan waar je vandaan kom in Surabaya.
Je kunt een travel nemen (deeltaxi) die je door to door brengt. De laatste keer dat ik dat gedaan heb was in het najaar van 2010 voor iets van Rp 75.000 in mijn herinnering. Dat zal nu, mede door de gestegen benzineprijzen wel rond de Rp 100.000 liggen. Prijzen zijn per persoon.
Alternatief is met de trein naar Malang, maar duurt met 3 uur. Voorzover ik weet alleen economy class.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line

Anne Mieke,
wij willen van Bali naar Malang,ik ben nu nog aan het uitzoeken of we niet beter kunnen vliegen naar Malang,dat zou dan met Wings zijn. Misschien weet u of die optie beter is?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Als jullie niet naar de Bromo willen en jullie doel werkelijk Malang is, dan is die laatste optie het beste.......en snelste. Als de Wings-vlucht vol is, kan je overwegen naar Surabaya te vliegen (veel vluchten naar Surabaya). En van de airport in Surabaya kan je direct een zgn. travel nemen. Ik doe dat ook vaak. Kosten Rp. 80.000..... maar zal nu wel - zoals Anne Mieke suggereert - ca. Rp. 100.000 p/p zijn. Nog niet duur. Is een rit van ruim 2 uur.
Zo'n travel kan je bevragen bij de Information desk exact in het midden van de aankomst-/vertrekhallen. Zeg gewoon dat je een "travel" wil naar Malang, geef je adres en binnen een half uur vertrek je, afgezet op aangegeven bestemming.

spacer line

Anne Mieke en Yogya-Bali,dank voor uw antwoorden.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,597,790 pageviews Een website van indahnesia.com