Hotel Candidasa

Subforum Bali, het godeneiland 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Marieke89
Gebruiker
spacer line

Hoi allemaal,

In september ben ik een paar dagen met mijn oma in Bali en ik denk er aan om de eerste dagen in Candidasa te verblijven, omdat ik het idee heb dat dat een mooie plaats is waar we even kunnen bijkomen van de lange vliegreis, maar niet al te toeristisch. Mee eens? Ik vroeg me af of iemand toevallig een mooi accommodatie kan tippen?

Groetjes, Marieke

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Pandan heeft mooie bungalows niet ver van het strand waar je de branding kan horen. Ik heb het nooit beter getroffen op Bali.
http://www.booking.com/hotel/i(...)and-bungalow.en.html

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Marieke
Hier heb ik 2 x gelogeerd voor enkele dagen.
Alles prima ...heel lekker en uitgebreid eten zowel ontbijt als avondeten.

http://www.pondokbambu.com/bali-candidasa.php

Marieke89
Gebruiker
spacer line

Dankjewel, goeie tips!

Groetjes, Marieke

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,641,866 pageviews Een website van indahnesia.com