Visumaanvraag Ambassade Den Haag

Subforum Het visumgebeuren 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

In verband met Ramadan zijn de openingstijden van de ambassade in den Haag
(tijdelijk) gewijzigd.

Hou hier rekening mee indien U uw visum nog aan dient te vragen.
De afsprakenkalender zal vrij snel vollopen hierdoor.

http://new.indonesia.nl/index.php/en/

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

ChesterQ
Gebruiker
spacer line

Lekker is dat Emoticon: Nooo
Ik ben al te laat, maar regel het daar dan wel....

Die ambassade is niet echt de meest behulpzame zeg Emoticon: Stupid

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

De normale tijd voor een afspraak te maken is tussen 2-3 weken
Aangezien er nu ca 1/3 per week van de "afspraakcapaciteit" af gaat
zal dit 3-4 weken worden.
Een visum dient tijdig aangevraagd te worden en anders is het VOA
30 dagen (+evt verlengen)

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Sabar,

Wij gaan 13 augustus naar Den Haag voor het aanvragen van een 60 dagen visum. Weet jij of je makkelijk bij de ambassade kunt parkeren of kunnen we beter een P+R transferium kiezen?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

BintangJan, als je de Tobias asserlaan inrijd kun je aan het einde links-af (bocht naar links) en dan 100 meter verder links-af is meestal ruimvoldoende parkeer gelegenheid. Voor de deur zal zeer waarschijnlijk niet lukken.

Succes haha Emoticon: Wink

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Zoals Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Siebjans al aangaf is er meestal wel voldoende parkeerruimte in de buurt.
Voor de deur is weinig plek, het meeste is "gereserveerd" ook al staat daar nooit
een auto (bv voor de zwitserse ambassade)

Met openbaar vervoer is het ook gemakkelijk.
Den Haag HS en dan tram 1 of 17 uitstappen bij Arie van der Spuij halte
dan een klein stukje lopen (dat lukt zelfs mij met een rollator) maar met de auto
gebracht en gehaald worden is wel gemakkelijk Emoticon: Yes!

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Wij willen met de auto die kant op. Dus parkeren in de buurt van de ambassade is een optie, maar wellicht is er een transferium (zoals transferium Hoornwijck). Wij kennen Den Haag niet (Achterhoekers hahaha).

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Ben benieuwd welk kleurtje 60 dagen visum je krijgt Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.BintangJan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wat doen jullie toch moeilijk allemaal. Voor een paar eurocenten doen organisaties als Accessindonesia en Pelita het voor je. Hoef je niet voor naar Den Haag en dus uiteindelijk veeeeeeeeel goedkoper. Kom op, wakker worden....het is 2013. Zo gaat het hier toch ook? Bemiddelingsburo's knappen alles voor je op. Alhamdulilah....

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

YB, Zo moeilijk doe ik niet. We hebben al eens met Pelita gewerkt, maar we zijn rond 13 augustus toch een paar dagen (vakantie) in de buurt van Den Haag. Had ik wellicht even moeten melden, dan had ik bij jou deze goed bedoelde reactie niet uitgelokt.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Jan als je toch in de buurt van Den Haag bent, flits dan als je tijd hebt ook naar Rotterdam en doe de splashtour in Rotterdam, een onvergetelijke ervaring, ik heb genoten.
http://www.splashtours.nl/

Keduadam
Gebruiker
User icon of Keduadam
spacer line

En, ik zou een paar dagen eraan vast knopen, Bintangbier. Keukenhof (ben ik in April voor t eerst van mijn leven geweest!), Efteling, Dolfinarium... Emoticon: Yes!

Your attitude determines your altitude

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Keduadam,
Knopen kan altijd. Ik heb tijd genoeg en gelukkig ook nog voldoende pecunia. Zal ik dan ook maar de Martinitoren in Groningen beklimmen en het skŻtsjesilen in Friesland gaan bekijken. Misschien een lekker biertje drinken op het Vrijthof in Maestreech.
Keukenhof is nu niet meer leuk. Is gesloten. Dan moet ik met mijn oude botten over het hek klimmen en kom uitgebloeide perken tegen.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Malam,

Jouw idee spreekt mij meer aan. Vroeger (schoolreisje) wel eens met de Spido door de havens van Rotterdam gevaren.
Nog niet zo lang geleden nog een keer geweest. Mijn dochter studeerde af en er was in het oude HAL gebouw een feestje. Geweldige stad is Rotterdam. Leuker dan Amsterdam.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ja ze hebben gelukkig het ťťn en ander gedaan Jan.
Maar de spash bus is wel echt een hoogtepunt, ik heb me ogen uitgekeken.
Kijk het filmpje maar dan krijg je een idee.

http://rotterdam-uitgaan.start(...).nl/video/splashbus/

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Leuk Malam,

Filmpje gezien. Een chauffeur met een groot rijbewijs en een vaarbewijs. Uniek. Als we na het bekijken van de Efteling, het Dolfinarium en de Keukenhof (advies van Keduamadurodam) nog tijd hebben dan duiken we met de bus de Nieuwe Waterweg van Rotjeknorrrrr in.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Augustus zal vwb visumaanvragen denk ik wel heel snel vollopen
Want 5 - 9 Augustus is de ambassade nog eens een hele week
dicht ivm Idul Fitri.
Vanaf 12 Augustus gaat dan wel alles weer normaal draaien
maar veel data in Augustus zitten al vol,dus September is next.

De bemiddelingsburo's zal dan nog de enige mogelijkheid zijn
om eea nog in Augustus geregeld te krijgen.

Wil je in September (wellicht ook Oktober) vertrekken dan is een
afspraak maken OP TIJD aan te raden, mocht je eea zelf
willen regelen (in combinatie met een dagje Den Haag)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,150,123 pageviews Een website van indahnesia.com