Indonesische paspoort

Subforum Het visumgebeuren 
97 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
NakBali
Gebruiker
spacer line

Selamat Siang allemaal,

Ik hebt een vraag waar ik allang mee zit ik ben half Indonesisch en half Nederland en hebt vroeger 7 jaar in IndonesiŽ gewoond.

Nu vraag ik me al jaren of ik een Indonesische paspoort kan krijgen omdat ik half Indonesisch bent, het taal kan etc.
Dit wil ik omdat ik weer in IndonesiŽ wil gaan wonen omdat ik hier bijna geen familie meer hebt en me ouders ook weer daarheen gaan emigreren.

Weet iemand iets over deze situatie? of moet ik dezelfde stappen volgen als een buitenlander die helemaal geen roots heeft met IndonesiŽ?

Terima Kasih

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 20-06-2013 12:13 NakBali wrote:
of moet ik dezelfde stappen volgen als een buitenlander die helemaal geen roots heeft met IndonesiŽ?
Ja, exact dezelfde stappen. Heb je - ook als volbloed Indonesier - een andere nationaliteit aangenomen, dan gelden exact dezelfde voorwaarden als voor een andere buitenlander. Wel kan de persoonlijke benadering van de immigratie-ambtenaren soms makkelijker zijn. Maar juridisch hetzelfde.

Tristan-05
Gebruiker
spacer line

Wie weet of de bezitter van een Indonesisch paspoort met een Schengenvisum ook naar Engeland kan gaan? Anders gevraagd: moet de bezitter van een Indonesisch paspoort die een sponsor in Nederland heeft en garant voor hem staat waardoor hij een Schengenvisum kan aanvragen ook garant staan voor de aanvraag van een Engels visum? En hoe kan dat? Of met er een sponsor in Engeland gezocht worden?
Wie kan mij als sponsor antwoord op die vraag geven?

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Engeland behoort niet tot de Schengen landen, en kan dus niet bezocht worden met een Schengen visum.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Mas serak
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Tristan: mogelijk heb je wat aan deze site. Staat alles over het visumgebeuren op. Break a leg
http://nl.vfsglobal.co.uk/

Tristan-05
Gebruiker
spacer line

Dank je wel Mas Serak, ik zal de site bekijken

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,856,815 pageviews Een website van indahnesia.com