Budget hotel buurt van vliegveld

Subforum Hotels in Indonesië 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
acufjo
Gebruiker
User icon of acufjo
spacer line

Volgende maand gaan we weer naar Indonesie. We komen rond 23.00 aan in Jakarta en gaan de volgende dag door naar Yogya. Eerder verbleven we in fm7 maar vinden het nu echt te duur worden. Annemiek heeft eerder een hotel genoemd maar kan het zo snel niet op het forum. Via google heb ik hotel permata bandara en Ellia bandara tegengekomen als goedkoop met een ophaalservice. Hebben jullie recente ervaring met deze hotels?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bij deze dan

On 14-05-2013 21:40 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ik heb op diverse doorvluchten gebruik gemaakt van het Ellia hotel, Jl. Husein Sastranegara 68,
tel 021-5550970. Is eenvoudig en heeft niet de luxe van Amaris of FM7 maar was voor mij goed. Tien minuten van het vliegveld. In dezelfde straat is ook het Anugerah hotel (ik geloof dat Jan daar regelmatig gebruik van maakt/maakte). Ik denk dat de prijs nu ergens rond de Rp 250.000. Je wordt gratis opgehaald van het vliegveld en er ook weer naar toe gebracht. Ik heb nog ergens een mobiel nummer (als ik het tegenkom dan zal ik dat hier wel vermelden)
De luchthaven zelf heeft ook het Transit hotel. Mijn bezwaar is dat ze andere prijzen reken voor IndonesiŽrs dan voor buitenlanders. Ik heb er dan ook nog nooit gelogeerd.

gr
Anne Mieke
Voor mij was Ellia goed genoeg. Ik zal er mogelijk in het najaar weer gebruik van gaan maken.

gr
AM

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

koming
Gebruiker
User icon of koming
spacer line

Heb onlangs in Hotel POP! gelogeerd, vlakbij Soekarno-Hatta en niet duur, Ä25,80 per nacht per kamer. Erg schoon, wel een beetje nieuw en de sommige dingen zijn nog niet helemaal af, b.v. het restaurant en de toegangsweg. Maar er is in de buurt wel wat te eten te krijgen. En verder gewoon met de standaard zaken als TV, Airco enzo. Niks mis mee.

groet,

koming

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

POP-hotel bestaat sinds kort. Het is een variant van Etap-hotel en Formule 1 hotel. Is zeer schoon, hebben WIFI. Eten kan je in de directe omgeving: warungs e.d. Personeel zeer vriendelijk. Voor 1 nacht is het een prima hotel en zeer goedkoop. Hebben dit jaar in dit hotel overnacht.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,702,043 pageviews Een website van indahnesia.com