Bali hotels

Subforum Bali, het godeneiland 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Mdahm
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,
In november ga ik met mijn partner en kind van 5 maanden naar Bali.
Ik hoor vaak mensen zeggen en lees op vele plekken dat hotels erg goedkoop daar zijn etc etc.
Ik ben eens rond gaan kijken op internet en kom via de meeste boekingssites alleen bij hotels van minimaal 100 p.n p.p.
Ik vraag mezelf nu af of ik op de verkeerde manier zoek of dat de hotels daadwerkelijk zo duur zijn.
Ik ben op zoek naar een hotel dat schoon is, dat niet al te ver van het strand ligt en niet meer dan €50,- per nacht kost. ik heb geen bijzondere eisen. Het gaat me er voornamelijk om dat ik er goed kan slapen en dat ik mijn spulletjes kwijt kan. ben niet van plan om de hele dag in dat hotel te zitten. kan iemand mij op weg helpen?

Daarnaast zou ik graag een rust vakantie willen hebben. gezien de kleine dan maar 5 maanden is(nog niet geboren is op dit moment), kan ik geen lange zware trips maken. Heeft iemand hier wat tips over? deze tips kunnen ook gelden voor Lombok. wil daar namelijk ook naar toe gaan.

Ben iedereen erg dankbaar die me ook maar iets van tips kan geven of op weg kan helpen.

Alvast bedankt!

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-06-2013 15:01 Mdahm wrote:
Beste allemaal,
Ik hoor vaak mensen zeggen en lees op vele plekken dat hotels erg goedkoop daar zijn etc etc.
Ik ben eens rond gaan kijken op internet en kom via de meeste boekingssites alleen bij hotels van minimaal 100 p.n p.p.
Ik vraag mezelf nu af of ik op de verkeerde manier zoek of dat de hotels daadwerkelijk zo duur zijn.
Ik ben op zoek naar een hotel dat schoon is, dat niet al te ver van het strand ligt en niet meer dan €50,- per nacht kost. ik heb geen bijzondere eisen. Het gaat me er voornamelijk om dat ik er goed kan slapen en dat ik mijn spulletjes kwijt kan. ben niet van plan om de hele dag in dat hotel te zitten. kan iemand mij op weg helpen?

Daarnaast zou ik graag een rust vakantie willen hebben. gezien de kleine dan maar 5 maanden is(nog niet geboren is op dit moment), kan ik geen lange zware trips maken. Heeft iemand hier wat tips over? deze tips kunnen ook gelden voor Lombok. wil daar namelijk ook naar toe gaan.

Ben iedereen erg dankbaar die me ook maar iets van tips kan geven of op weg kan helpen.

Alvast bedankt!

Probeer maar eens Booking.com en Agoda.com (of .nl)
Geen idee hoe je zoekt maar via deze sites is er verschrikkelijk veel en in elke prijsklasse, al vanaf 15 euro.
Rustig is het onder andere in de buitenwijken rondom Ubud, Candidasa, Amed, Tirtagangga, buiten het centrum van Lovina en nog op heel veel andere plekken. In elk geval dan NIET naar Kuta of Sanur. Lombok is behalve Senggigi sowieso veel rustiger.
Tot 50 euro is er heel veel te boeken. Misschien moet je eerst eens uitvinden waar je precies wilt zitten zodat er wat gerichter info gegeven kan worden.
Kijk ook eens op de hotels van deze site.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 05-06-2013 15:01 Mdahm wrote:
Beste allemaal,

Alvast bedankt!

Vwb het vinden van goedkopere hotels Heeft Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.anne mieke al de juiste weg gewezen.
Een praktische tip dan misschien "reizen met een baby"
Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen maar dat is ieders vrije keuze uiteraard.
Ik denk dat vwb de hotelkeuze er vooral gekeken moet worden naar de behoeftes
van moeder en kind. Is er AC,is er eten,hygiene,een dokter voorhanden dichtbij ?
Vaak is het ook verstandig met een baby om niet in een lawaaierige omgeving te zitten
en omgekeerd vaak zijn andere vakantiegangers ook niet gecharmeerd van een baby
in de buurt. Ook niet te vergeten de reisomstandigheden, het vliegtuig etcetera.
Belangrijk is ook de gezondheid,vaccinaties,hygiene.
Ik zou sowieso iets van bescherming voor muggen voor de baby meenemen.
Een "eigen" huisje is wellicht beter als een hotel.
De baby is nog niet geboren, wellicht is het nog te vroeg om nu al deze plannen te
maken Maar da's ieders persoonlijke keuze uiteraard.
Echte rust met een baby dat is nauwelijks mogelijk,is mijn ervaring.
Ik weet ook niet of dit de eerste baby is, maar er komt nog al wat op je af als het om
reizen met een baby gaat. Sommigen zeggen zelfs wacht even een jaartje.
Aangezien ieders persoonlijke omstandigheden anders zijn zou ik zeggen overleg het
na de geboorte eerst met de huisarts,of het wel verstandig is.
Ik weet ook niet of er sprake is van borstvoeding en of dat mag/kan ingeval je
bepaalde vaccinaties krijgt als moeder en .. wat na een keizersnee kan je dan zelf
wel zo'n reis aan.
Iedere bevalling is niet een eitje en iedereen reageert daar anders op.
Voor alle duidelijkheid dit is niet bedoeld als sneer maar als goedbedoeld advies.

Vwb de omgevingsrust heb ik geen persoonlijke ervaringen hoe het in November
op Bali of Lombok is. wellicht dat anderen hier meer over weten.
Er ligt geen sneeuw maar het is wel regentijd in November.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ik vraag me inderdaad ook af waar je dan gezocht hebt.
Ik heb op booking.com 10 willekeurige dagen in november gepakt en zie dan bijv. dit :
Bumi Ayu Bungalow Sanur .
Ziet er hartstikke leuk uit, voor 10 dagen € 485,-.
Je kunt nog veel goedkoper terecht komen, maar dit is dus minder dan € 50,00 per nacht per kamer. Er is hier ook iemand die een leuk huisje verhuurt in Candidasa, Ibu Sas, ben even de naam van het huisje kwijt. Dat is voor jullie misschien handiger.
Pff, lijkt me wel een hele onderneming hoor, met een baby die nu nog niet eens is geboren. Als ik goed reken, sta je wel op punt van bevallen dan.
Ben je bekend met de tropen? Brutale vraag misschien, maar is dit je eerste kind?
Weet je heel zeker dat je zo kort na een eventueel eerste bevalling (waarvan je niet weet hoe je er op zal reageren) al zo'n trip wilt maken? Nog los van de baby zelf.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

rumah mimpi Saskia heet het huisje.
Als je googelt, kom je er vanzelf. € 200,- weekprijs in november, wat wil je nog meer?
Wat betreft Sanur: is dat in november ook nog zo druk dan Anne Mieke?

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 05-06-2013 18:06 elsbeth wrote:

rumah mimpi Saskia heet het huisje.
Als je googelt, kom je er vanzelf. € 200,- weekprijs in november, wat wil je nog meer?
Wat betreft Sanur: is dat in november ook nog zo druk dan Anne Mieke?
Het is maar net hoe je het bekijkt en wat eenieders norm is of het ergens druk is of niet. Alleen dat laatste is al moeilijk. Voor mij persoonlijk: ja, voor anderen is het misschien wel te stil. Ik zeg er wel meteen bij dat vokor mij die "drukte" ook veroorzaakt wordt door de aanwezigheid van de hoeveelheid winkeltjes en restaurants wat op zich Bali al drukker maakt dan welke andere bestemming in Indonesie dan ook.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Daar heb je gelijk in, daarom van mij ook de vraag: ben je bekend met de tropen en weet je van jezelf wat je daar prettig vindt. Bijv. een hotel op een rustige plek, maar verder wel wat vertier? Of zoek je echt een plek helemaal weg van de grote meute?
heel lastig om in te schatten wat iemand zoekt.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Er is ergens al eerder op het forum al geschreven .....

Heb je enig idee hoelang je in een vliegtuig zit met vooral een baby????
De overstap en de hitte die jullie tegemoet gaan, waar de meeste baby's er niet tegen kunnen en vaak ook ziek van worden??
Ik gun jullie vakantie van harte......maar bezint eer gij begint, schrijf ik maar .

Als je inderdaad rust wil hebben is Candidasa een heel goede optie en is daar zeker niet duur.
In Sanur heb ik in Puri Kelapa Hotel/ Cottage gezeten, erg leuke huisjes die ik via Booking.com hebt gevonden én gereserveerd....
Wens jullie succes veel .. Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Gedurende de maand November 2013 kost een kamer (voor 2 volw. + baby) in ons hotel (op 25 meter van het strand / de zee) met een terras of balkon met dorps-, baai- en zeezicht alsmede
- een marmeren badkamer met (direct) warm en koud stromend water, wastafel, douche en westers spoeltoilet
- een “queen sized” 2-persoons bed met speciaal comfort matras en een (1) separaat 1-persoons bed (of desgewenst een echt babybed), alle bedden opgemaakt met 100% katoenen lakens
- een individueel regelbare airconditioning-systeem,zgn. “split-air systeem”,
- een 55-cm kleuren TV met meer dan 80 digitale satelliet zenders (o.m. BBC World, CNN, Discovery Channel, Nat. Geo, Travel & Living)
- een make-up tafel / schrijftafel met spiegel en 220V (DIN model) wand-contactdoos
- een plafond fan, een safety deposit box, een rook- en brand melder en nood-verlichting
- Wi-Fi Broadband Internet voor onze hotelgasten in het receptie-, restaurant- en zwembad gebied (Gratis en ongelimiteerd). Gasten dienen echter wel zelf te beschikken over een laptop of tablet computer met draadloze verbindingsmogelijkheid.

Euro 35,- per kamer per nacht is reeds INKLUSIEF ontbijt en lokale belastingen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

leomanado
Gebruiker
spacer line

Op 05-06-2013 15:01 schreef

Alvast bedankt!

Een rust vakantie? Hoe rustig? Candi Dasa en Lovina zijn wel erg rustig... Amed waarschijnlijk ook in november. Ik zou iets zoeken in Sanur, toch niet zo druk als Kuta e.o en toch van alles in de buurt. Reizen in de tropen met een pasgeboren baby lijkt me niet echt aan te raden.
Google naar booking.com of agoda.com en je kunt van alles vinden tot € 50,-

Mdahm
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de vele reacties. We hebben zelf het eea uitgezocht mbt het reizen met
Een baby. Daarnaast maken we nog halverwege de reis een stopover van 6 dagen voordat we in Bali aankomen. Dus de reis wordt
Gesplitst.
Ik zou graag een rustige plek willen, niet te ver van het strand, maar mag ook niet te afgelegen zijn. Gevoel van veiligheid moet wel heersen. Persoonlijk hou ik niet van drukke stranden. Zou bijvoorkeur op een max afstand van 10 min rijden een rustig en kalm strand in de buurt willen hebben. Nog beter zou zijn op loopafstand. Overigens ben ik tot de conclusie gekomen dat ik verkeerd zocht. Ik keek op asiatravel.com. Nog meer reactie mbt hotels en dingen die we daar kunnen doen zijn welkom.

Mdahm
Gebruiker
spacer line

Welk hotel is dit??

Op 06-06-2013 01:25 schreef Amed East Bali:
Gedurende de maand November 2013 kost een kamer (voor 2 volw. + baby) in ons hotel (op 25 meter van het strand / de zee) met een terras of balkon met dorps-, baai- en zeezicht alsmede
- een marmeren badkamer met (direct) warm en koud stromend water, wastafel, douche en westers spoeltoilet
- een “queen sized” 2-persoons bed met speciaal comfort matras en een (1) separaat 1-persoons bed (of desgewenst een echt babybed), alle bedden opgemaakt met 100% katoenen lakens
- een individueel regelbare airconditioning-systeem,zgn. “split-air systeem”,
- een 55-cm kleuren TV met meer dan 80 digitale satelliet zenders (o.m. BBC World, CNN, Discovery Channel, Nat. Geo, Travel & Living)
- een make-up tafel / schrijftafel met spiegel en 220V (DIN model) wand-contactdoos
- een plafond fan, een safety deposit box, een rook- en brand melder en nood-verlichting
- Wi-Fi Broadband Internet voor onze hotelgasten in het receptie-, restaurant- en zwembad gebied (Gratis en ongelimiteerd). Gasten dienen echter wel zelf te beschikken over een laptop of tablet computer met draadloze verbindingsmogelijkheid.

Euro 35,- per kamer per nacht is reeds INKLUSIEF ontbijt en lokale belastingen.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

De naam staat in de signature van Amed East Bali.

En van harte aan te bevelen.

En nu in de reply van Pascal.F

Succes met de boeking !

It's only kinky the first time.

leomanado
Gebruiker
spacer line

beste Mdahm

Ik mag aannemen dat je nog geen vlucht hebt geboekt, overweeg dan om met bijv Holland International een complete reis te boeken. Ik heb even gekeken voor je, 2 weken in november naar Sanur Beach hotel aan het strand, vliegen met KLM of Cathay Pacific al voor rond de € 1250 pp. Het hotel is prima en direct aan het strand.
Dingen die je kan doen op Bali? Legio, even googlen en je vindt van alles.....moedertempel Besakih, waterpaleis Tirta Tangga, sunset Tanah Lot, rijstvelden Ubud etc.....

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,643,091 pageviews Een website van indahnesia.com