hoe kan ik dit oplossen Jeroen/Oyibo ?

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Jeroen/Oyibo,

ik zit met een klein vraagje (technisch) wellicht is hier een oplossing voor

morgen krijg ik een andere computer en daar wil ik mijn internet-activiteiten op
voortzetten. mijn huidige "oude beestje" krijgt dan een andere bestemming

Nu zit ik met het probleem dat ik indertijd mijn account hier heb aangemaakt met een hotmail-account die inmiddels ter ziele is (althans ik kan er zelf niet meer in)
Inloggen hier op indahnesia gaat "automatisch" maar vraag me niet meer wat het password is.

Kan ik (met jullie hulp) mijn account Sabar2 omzetten naar een andere email-account zodat jullie deze kunnen resetten en mij op die nieuwe email mijn password sturen zodat ik via mijn nieuwe computer kan aanloggen als sabar2 of is het eenvoudiger wanneer ik gewoon een nieuwe account aanmaak met een nieuwe gebruikersnaam ? Ik heb er ook geen bezwaar tegen om een nieuwe account aan te maken,wanneer het omslachtig is voor jullie

Ik hou de verbinding via mijn oude computer nog een paar dagen actief maar daarna
wil ik via dat nieuwe kastje aan de gang. Aub even reactie.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Ehm..............ik zal even kijken of ik de email kan veranderen.

Geef me je nieuwe email, graag per oyiboEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indahnesia.com.

Gaan we even testen Emoticon: Wink

Where there is a will there will be relatives.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

sabar2, stuur me maar een emailtje met je oude en nieuwe adres, dan kan ik het voor je om zetten. Desgewenst kan ik dan ook direct een 'nieuw wachtwoord' emailtje sturen.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 28-05-2013 12:11 Jeroen wrote:
sabar2, stuur me maar een emailtje met je oude en nieuwe adres, dan kan ik het voor je om zetten. Desgewenst kan ik dan ook direct een 'nieuw wachtwoord' emailtje sturen.

Ik ga nu eerst even eea overzetten naar de nieuwe computer.
Zodra ik alles "werkend" heb stuur ik dan een email jeroen

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Operatie gelukt Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.jeroen
Het andere been mag er ook af dokter, zei mijn moeder vroeger dan Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

ariesat
Gebruiker
spacer line

hallo jeroen ik heb een vraag vroeger kreeg ik altijd mail van deze side maar nu al een poos niet meer in het nederlands is dat weer mogelijk bij voorbaat dank arie

ariesat
Gebruiker
spacer line

ja

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,733 pageviews Een website van indahnesia.com