Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
49 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Onaangename gebeurtenis in Jakarta.

http://www.thejakartaglobe.com(...)ess-in-jakarta-fire/
Een massale uitbarsting zondag ochtend heeft meer dan twee duizend inwoners dakloos in Jakarta gemaakt in Timur Pedongkelan sloppenwijk.

Zo zie je bij te veel bij elkaar wonen waar de gevolgen groot is wanneer er iets gebeurd zoals deze brandÖÖ Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Het bovenstaande past niet echt meer bij 'actuele gebeurtenissen', aangezien er gelinkt wordt naar een artikel van twee maanden geleden.

Wel een handig topic zo om het nieuws te bespreken zonder steeds nieuwe topics te hoeven openen. Bijvoorbeeld 'Corruptiezaken in IndonesiŽ (stand mei 2013)'. Grote corruptiezaken gaan onverminderd door. De afgelopen tijd sprak vooral de zaak van een politieagent in Papoea tot de verbeelding, die ruim 120 miljoen euro zou hebben witgewassen. Hopelijk begint het werk van de KPK van de laatste tijd zo langzamerhand z'n vruchten af te werpen, als de jarenlange gevangenisstraffen een afschrikwekkend effect zullen hebben. Wellicht is dat echter ijdele hoop...

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

De KPK timmert behoorlijk aan de weg Erwinn, het voetvolk zit te smullen van alle berichtgeving.
Ik neem zonder meer aan dat men in de toplaag (bestuurders) zich men wel twee keer zal bedenken om te gaan graaien.

Op het niveau van de mindere goden is het nog volop aan de gang, je kan alleen maar hopen dat de activiteiten van de KPK op termijn ook effect naar beneden toe zal hebben.
Er wordt in ieder geval nu goed werk van gemaakt en dat is al iets.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Het bovenstaande past niet echt meer bij 'actuele gebeurtenissen', aangezien er gelinkt wordt naar een artikel van twee maanden geleden.

Erwinn je hebt gelijk ik las dat het gebeurde op zondagmorgen daar wij 5 uren tijd verschil hebben en het zondag was, heb ik het niet goed gelezen, dat het maart was, toen dat gebeurde, dat ook op zondag was gebeurd.

Wat mij zo opvalt dat Jeroen geen tijd meer heeft om zijn blog nieuws aan te vullen, belangrijk is dat er toevalligheden voordoet wat actuele berichten kan zijn.
Soms verbaast het mij dat je dit hier niets van leest velen kijken er overheen, terwijl het hun dagelijkse leven, invloed op hebben.

http://www.aljazeera.com/Servi(...)ch/?q=Step%20Vaessen
Vorige week kwam Step Vaessen op ALjazeera over Moslims die alternatieve genezingen op mensen uitvoerde, die nog al veel inpakt hadden en invloed op de mensen hebben,
Heb ik toevalig ook gezien want kijk nog als eens vaak naar die zender, maar ik kan het niet terug vinden,
Wel dit filmje die vorig week is geplaatst.

Zaterdag was er een verhaal van Volkskrant correspondent Michel Maas die het over de ontbossing had in Atjeh http://nos.nl/audio/510592-pla(...)0Journaal%20audio%29
Zo kom je nog iets te weten, Emoticon: Confused wat er leeft in IndonesiŽ....... . Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,685 pageviews Een website van indahnesia.com