zeer giftige oliedampen

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
peterr
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,,

ik keek een paar dagen terug naar Zembla en hoorde daar dat tijdens de vlucht er in de cockpit en in mindere mate in de pasagiersruimte giftige dampen vrijkomen. ze hebben dat bij KLM onderzocht die natuuurlijk ontkende.
ik vlieg in oktober met Singapore Airlines, heeft iemand info over die maatschappij?
bedankt.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Een van de betere in de wereld staat in de top-10

World's Top 10 Airlines - 2012

1 QATAR AIRWAYS

2 Asiana Airlines

3 Singapore Airlines

4 Cathay Pacific Airways

5 ANA All Nippon Airways

6 Etihad Airways

7 Turkish Airlines

8 Emirates

9 Thai Airways

10 Malaysia Airlines

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Gok dat Peterr dit bedoelt;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aerotoxisch_syndroom

En dan wat; ga je nu niet vliegen? Je hebt weinig alternatief lijkt mij.

matur suksama

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 11-05-2013 21:59 becik becik wrote:
Gok dat Peterr dit bedoelt;
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aerotoxisch_syndroom

En dan wat; ga je nu niet vliegen? Je hebt weinig alternatief lijkt mij.

TCP is niet gebonden aan een bepaalde luchtvaartmaatschappij en er zijn ook nog geen "TCP free stoelen" beschikbaar in een vliegtuig en met een duikuitrusting/zuurstofflessen mag je waarschijnlijk ook niet aan boord of je moet een medische verklaring hebben. Dus inderdaad weinig alternatief.

Maar waarom mocht er ook al weer niet meer gerookt worden in vliegtuigen en nu ook niet meer in steeds meer "publieke" ruimtes. Dat was toch slecht voor de gezondheid ....
Vliegen en autorijden is nog steeds gezond Het broeikaseffect wordt dus niet minder
als er minder gerookt wordt zou het toch aan iets anders liggen wat nog wel gezond is.
Er wordt wel eens gezegd rokers moeten meer premie betalen of een hogere eigen bijdrage .... dadelijk dus ook als je in een vliegtuig reist misschien Emoticon: Laugh out loud
Maar de "heilige koe" is niet schadelijk voor de volksgezondheid en alcohol ook niet.
En.... ik ben Jezus Alleen over water lopen naar Jakarta da's ook voor mij nog een beetje te ver Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ik zit te wachten op een rapport waarin staat dat leven zeer ongezond is.......... Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik wil dat rapport wel voor je schrijven Senior. Maar dan krijg ik vast een forumlid over me heen die klaagt dat het niet wetenschappelijk verantwoord is. Dus laat maar...... Emoticon: Nooo

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ach ja er zijn personen die alleen op wetenschappelijke rapporten vertrouwen en dan ook alles geloven wat er geschreven is....Maar okay over een paar dagen maar weer wat giftige dampen gaan inhaleren, ben er wel weer aan toe....

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 12-05-2013 11:15 senior wrote:
Ach ja er zijn personen die alleen op wetenschappelijke rapporten vertrouwen en dan ook alles geloven wat er geschreven is....Maar okay over een paar dagen maar weer wat giftige dampen gaan inhaleren, ben er wel weer aan toe....

Geniet er van Senior, beter een paar uur giftige dampen snuiven als de rest van je tijd geraniums Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

peterr
Gebruiker
spacer line

Becik becik, ja dat bedoel ik inderdaad.

Ik blijf we vliegen omdat ik geen keus heb maar het is belangrijk dat anderen ook op de hoogte raken van deze ontwikkeling, voor mij was het in ieder nieuwe info

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 14-05-2013 20:13 peterr wrote:
Becik becik, ja dat bedoel ik inderdaad.

Ik blijf we vliegen omdat ik geen keus heb maar het is belangrijk dat anderen ook op de hoogte raken van deze ontwikkeling, voor mij was het in ieder nieuwe info

Het was al eerder in beeld gebracht
http://forum.indonesiepagina.n(...)gezond_echt_waar.php

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,433 pageviews Een website van indahnesia.com