Tolkosten tussen Jakarta en Bogor

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
stefanhelen
Gebruiker
spacer line

Weet iemand wat de tolkosten zijn tussen Jakarta en Bogor.

Alvast bedankt.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

niet duur, hangt af wat de vertrekpunt is in jakarta en soort vervoer.

http://www.jasamarga.com/id_/informasi-tol.html

bisa dicek of makemyday .

pelaut
Gebruiker
spacer line

Beste Stefanhelen, de tolweg vanaf waar je de stad uit rijdt (zuid Jakarta nabij Cibubur)naar Bogor kost 7000 IDR te betalen bij binnenkomst Bogor, vanaf Bogor naar Jakarta dezelfde 7000 IDR bij kilometer 15 en nog eens 7000 IDR bij kilometer 2 waarna je het hele stuk naar de stad, mall etc niet meer hoeft te betalen. Ga je door naar het vliegveld betaal je weer opnieuw tol (ik kan er 500 IDR naast zitten)

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Dus bij benadering nog niet eens 15.000 rupiah of 1,25 eurie ?
Naar Bandung kost het +/- 76.000 rup via Tol Cipularang , ongeveer 6 eurie vanaf Jak-Pus.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Met een personenauto is het vanuit Jakarta (tol JORR meegerekend iets van 50.000 tot aan het uiterste puntje van de Purbaleunyi, Cileunyi. Vanaf Cikarang Timur is het geloof ik 46.500, zou de bonnetjes op moeten zoeken.

De afstand is dan ook veel groter dan dat kleine stukje naar Bogor. Bovendien waren de kosten van de aanleg per kilometer ook hoger vanwege de hogere bergen en reeds bestaande spoorlijn waar men dus langs over overheen moest bouwen.

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 25-04-2013 11:04 Yerun wrote:
Met een personenauto is het vanuit Jakarta (tol JORR meegerekend iets van 50.000 tot aan het uiterste puntje van de Purbaleunyi, Cileunyi. Vanaf Cikarang Timur is het geloof ik 46.500, zou de bonnetjes op moeten zoeken.

.

Die (ong. 76 000 rupiah of iets minder ) was de opgave van de chauffeur van Cipaganti Travel , vertrekpunt Cikini Raya(Jakarta Pusat) eindpunt in de buurt van Dr Junjungan Bandung , langs de grote weg ( hun terminal ?) waar je je reis naar centrum Bandung met de taxi kan voortzetten (extra 30-40K rup).
Heb 2x met lege bus gereden , dus veel O.H verhalen gehoord van de supir .
Ben de enige passagier . Ik betaalde toen 60 of 70.000 rup exclusief oude lullen korting.
Weet niet of er een verschil is tussen personenauto of busje.
Ik dacht dat men vanaf Pusat al in de buurt van Jatinegara tol moet betalen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

voor een busje zal wel een ander tarief gerekend worden. Voor iedere keer dat je op de JORR komt betaal je hetzelfde tarief, of je nu 1 afslag verder eraf gaat of je helemaal van begin tot eind rijd (rondrijden kan niet, dus je moet er eens vanaf)

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Om precies te zijn, de JORR is 7.500. Van Cikarang Utama tot aan Bandung (Pasteur) is 42.500. Van Jakarta naar Bandung is dus precies 50.000. Tot het eindpunt van de tolweg (Cileunyi) kost het 47.000, dus inclusief de JORR is dat 54.500.

Busjes betalen precies hetzelfde als personenauto's. Zelfs grote touringcars betalen dezelfde prijs, dit hoort allemaal binnen ' Golongan I '. De groepen II t/m V zijn voor vrachtwagens van verschillende formaten. Bussen vallen binnen de goedkoopste groep om de de prijzen van bustickets laag te kunnen houden.

'In de Archipel' | Weblog over Indonesië: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Wat is de intentie van deze vraag??????
Als ik nu zeg dat het nog geen 400.000 van het vliegveld naar Bogor is (ik doe het 2 keer per jaar) en dan nog en stuk verder.
Wat is de vraag Stefanhelen?

Wil je nog goedkoper?
Of ga je op een slof en een oude voetbalschoen en maakt zelfs 0.50 Euro je iets uit?
Beter eerlijk zeggen, ook dan kunnen we je helpen

Openbaar vervoer dus.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Herstel 40.000 Rupiah dan zit ik ook nog aan de hoge kant.
Ik doe het twee keer per jaar, maar let er niet zo op, ram altijd 45.000 (4 Euro losgeld) in de asbak.
Voor mij niet zo interessant of het een Euro minder kost en het chauffie dat in zijn zak stopt.
Als ik op een Euro moet kijken dan kan ik beter geraniums blijven snuiven in Nederland Emoticon: Wink

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

On 25-04-2013 20:48 Malam wrote:
Als ik op een Euro moet kijken dan kan ik beter geraniums blijven snuiven in Nederland Emoticon: Wink

Jij komt niet uit Amsterdam Emoticon: Wink Emoticon: Yes! daar snuiven ze geen Geraniums Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 25-04-2013 21:06 sabar2 wrote:

[quote removed]

Jij komt niet uit Amsterdam Emoticon: Wink Emoticon: Yes! daar snuiven ze geen Geraniums Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

??????Vertel.
Narcissen of tulpen?
Als Rotterdammer ben ik multicultureel hahahahaha.
Misschien een biertje in een bruin cafe?
Ik ben overal voor in, als ik maar achter die geraniums vandaan ben Emoticon: Yes!

Lach me te pletter met Amsterdammers, mooi taaltje en zij lachen zich te pletter om mijn platte Rotterdams.
We kunnen goed door één deur, als we Feyenoord en Ajax maar laten rusten hihihi.
Amsterdammers kunnen namelijk moeilijk tegen het feit dat Feyenoord de beste club van de wereld is, gek hé Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Snap er nix van hihihi

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 25-04-2013 21:35 Malam wrote:

[quote removed]

We kunnen goed door één deur, als we Feyenoord en Ajax maar laten rusten hihihi.
Amsterdammers kunnen namelijk moeilijk tegen het feit dat Feyenoord de beste club van de wereld is, gek hé Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Snap er nix van hihihi

Zie je wel dat een Rotterdammer geen verstand van voetbal heeft,,,,,,,

sorry, off topic, tenzij ze een hek plaatsen om het dorp Rotterdam en tol vragen om er doorheen te mogen rijden...

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,943 pageviews Een website van indahnesia.com