Ongelofelijk een bom in een vuilnisbak in Boston!!!

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

De Verenigde Staten zullen de verantwoordelijken voor de bomexplosies in Boston vinden en ze berechten. Dat zei de Amerikaanse president Barack Obama maandag tijdens een ingelaste televisietoespraak over de aanslagen.

Ongelofelijk een bom in een vuilnisbak in Boston!!!
Alles maar alles draait om die aanslag in Amerika en wie er achter zit.
Wat mij zo opvalt, niemand heeft het over, het falen van de veiligheidsdienst die de bakken hadden moeten weg halen.
Ook erg ik mij eigen aan die complot theorieŽn van mensen vanaf gisteren tot heden morgen op een site meer dan 750 draadjes .
En ja hoor er zijn geen Nederlanders omgekomen, met andere woorden het is wel erg maar niet zo erg als er Nederlanders waren omgekomen.
Aan zulk soort schrijfsel daar erg ik mij eigen aan.
Oh,ja de vrouw van die bekende Tv-presentator liep ook mee, nou en is dat zo belangrijk!!.
Niemand heeft het over het falen van de mensen die de veiligheid in orde moesten brengen.
Dat zijn de hufters van onze samenleving, en geloof mij dat ze alles op alles zullen doen om hier onderuit te komen.
Als ze bij de kroning in Amsterdam de bakken laten staan, ga dan weg uit Amsterdam want er kan een bom in zitten

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ziel zo'n massaal gebeuren in nauwelijks te beveiligen, als ik naar de marathon van Rotterdam kijk en het publiek wat langs de route staat dan zouden over de lengte van 20 km alle opstakels als vuil en glasbakken weg moeten halen.
Buiten dat zijn er zoveel andere mogelijkheden voor ťťn of andere gek op plekken waar veel mensen samen komen, dat het vrij wel onmogelijk is je daar tegen te wapenen.

Die Amerika idioot in het ochtendnieuws waar jij het over hebt is niet meer dan een arrogante zakkenvuller, die al jaren hier in Nederland het individualisme en de de cultuur van zonder solidariteit iedereen zijn eigen broek ophouden aan het promoten is.

Daar hebben aanhangers van Rutte en Samson heel veel belangstelling voor, daar verdient die uitgekookte als spreker op bijeenkomsten van Captains of Industry kapitalen aan.
Ik heb in het verleden al eens een stevige discussie gehad met deze vergeler in "Rond om twaalf."

Als oud journalist wordt hij overal bijgesleept, want ook in de journalistenwereld spelen ze elkaar het balletje toe.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam dat kan zijn , maar je kan zulke dingen niet over het hoofd zien, want dat zijn potentiŽle gevaarlijke dingen.
Ben ooit eens met Koninginnedag in Amsterdam geweest en wij zijn tot het laatst gebleven.
Ik heb nog nooit zo vieze troep op straat gezien als toen.
Je moest door een bagger van plastiek en papier en fruitschillen door baggeren naar je parkeer plaatst.
Beter dat, dan netjes de vuilnisbakken vol ja die waren dan ook vol.
Maar ik blijf er bij dat het echte gevaarlijke obstakels zijn, waar ze makkelijk een bom in kunnen plaatsten dat weet toch iedereen en als je daarboven of dichtbij een tribune bouwt dan weet je dat die bak geen functie meer heeft, dus nakijken of weghalen.
DAT is voor mij duidelijk bij zo veel mensen massa, moet je die maatregeling toch treffen.

Ja met dat andere ben ik geheel met je eens, er lopen genoeg van die arrogante superiores individuen rond, in dat bolwerk van de omroepen...... Emoticon: Cry Emoticon: Confused

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Malam jij heb gelijk omdat ik te snel met die conclusies kwam, is het later meer bekend geworden en is het geen bom in een afvalbak, maar een tas geweest, met een snelkookpan.
Je moet het maar weten, de berichten waren ook schokkend en er iemand er aan verbinden, dat heb ik in ieder geval niet gedaan, dat was ook op het moment niet zo relevant, maar je zou het wel willen weten.
Het is duidelijk er is een visitekaartje afgegeven, hoe gemakkelijk zo bom ook geplaatst en gemaakt kan worden, verontrust het meer en meer.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee............. Emoticon: Very funny Emoticon: Confused

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Gef nix Ziel, ook ik had even de gedachte "Nee hť, niet weer"
Gelukkig houden de Amerikanen nu ook hun kaken op elkaar.
Eerst maar eens uitzoeken hoe of wat, er blijken namelijk in Amerika voldoende idioten te lopen om zo iets te flikken.
Dat hebben we de afgelopen jaren gezien Emoticon: Angry

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Haha.. sorry.. die 1e over die false flag gaat ineens over allerlei rare dingen die niets met het onderwerp te maken hebben. Lijkt Chaves wel, of Kim Jong-Un. Geraaskal. De 2e heb ik na 3 minuten uitgezet omdat het dezelfde kant op ging.

Dit is typisch iets als een horoscoop. Zo algemeen of zoveel info dat er vast wel iets bij zit dat klopt. Daar doe ik dus niet aan mee.

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Het laat in ieder geval zien dat de Amerikanen hun regering niet meer vertrouwen.
Ontelbare hits als je bij google ĎBoston false flagí intypt

Na de bomaanslagen van de Boston op 16 April 2013, kan zelfs de ígewoneí media de mogelijkheid van een valse vlag aanval niet langer negeren. Yahoo Nieuws had gevraagd "Wie zit er achter de Boston Marathon bomaanslagen?" en 4 theorieŽn aangeboden: (1) islamitische jihadisten, (2) rechtse militie typen, (3) de regering en (4) een strafrechtelijk krankzinnige eenzame wolf. Nummers (1), (2), en (4) zijn de gebruikelijke verdachten. Maar dat (3) "de regering" op de lijst van verdachten staat is ongekend voor een mainstream nieuwsverhaal rapportage over een binnenlandse terroristische aanslag.
Bron: http://www.globalresearch.ca/b(...)ia-discourse/5331789

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

naar mijn mening laat het niet zien dat Amerikanen hun regering niet meer vertrouwen, maar meer dat een paar gekkies met hun onzin-praat en zonder bewijzen YouTube hebben gevonden.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Een bom in een vuilnisbak, vreselijk. 3 doden d'r bij. Ook vreselijk. Het gebeurt in de States. En alles moet daar in het groot. En laten ze de wereld meegenieten in de media. In het groot uiteraard.

Niemand geeft iets om nieuws uit Afrika, waar nog steeds aan de lopende band kinderen sterven van de honger. Oja, meer dan 3 per dag overigens. Maar als er in Amerika een bom afgaat tijdens een hardloopwedstrijd, nou berg je dan maar, je zal het weten. Van minuut tot minuut wordt je live op de hoogte gehouden. Mogelijke daders in beeld. Iemand opgepakt, maar ook toch weer niet. Een zwarte rugzak. Een snelkookpan. Conspiracy theorieŽn. Nieuw nieuws heeft (geld)waarde, oud nieuws helaas niet meer. Zoooo hypocriet. En al zooo oud.

Achtergrond bij de foto: deze is gemaakt door Kevin Carter. Hij won met deze foto de Pullitzer Prijs, een prestigieuze prijs in de fotowereld. Het meisje probeert een voedsel-depot van de VN te bereiken, slechts 1 kilometer verderop. De gier wacht zijn kans af. Vlak na het maken van deze foto sterft het meisje. De gier pakt zijn prooi. Kevin Carter pleegt korte tijd later zelfmoord.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

ardianto; ik had het daar gisteren met een kennis over. 2 doden bij een aanslag op een maraton (en inmiddels nog een beveiliger, studente en 1 van de daders) is wereldnieuws (al is het maar even), maar bij een auto-bom in Bagdad met 70 doden zappen we vrolijk verder, want 'niet boeiend'.

Tja. Alles in perspectief.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

"Er moeten nog een aantal Ďvrijheidsbeperkendeí wetten doorgevoerd worden, waarvan wordt gezegd dat de overheid de bom aanslagen gebruikt om deze wetten zonder gemor van de bevolking er doorheen gedrukt te krijgen."

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ardianto....ik heb dat ůůk gelezen...alleen snap ik NIET waarom die Keven Carter niet dat mesije hebt opgepakt en haar naar die voedsel-depot heeft gebracht???? Hij zag
toch ůůk dat het meisje die kracht niet meer had om verder te lopen???? En vooral die wachtende Gier die de dood al heeft geroken.....
En dan daarna zťlfmoord plegen.....vanwege de wroeging soms met de woorden "had ik maar het meisje niet aan haar lot moeten overlaten "... Emoticon: Frustrated Emoticon: Confused Emoticon: Confused

jstar
Gebruiker
spacer line

Vreselijke scene, maar de berichtgeving was zwaar geromantiseerd en wel niet helemaal correct: Er werd voedsel uitgedeeld, en de groep van ouders lieten hun kinderen even alleen om eten te bemachtigen. Het jongetje was ťťn van de velen daar en er zijn veel foto's van. In Carter's zelfmoordbriefje stond trouwens dat hij blut was en het vnl.daarom allemaal niet meer zag zitten.

Dit wil niet zeggen dat ik het ook niet schandalig vind dat al die doden in Irak, Afganistan, SyriŽ en Afrika minder aandacht krijgen dan dit...

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 22-04-2013 19:29 jstar wrote:
Vreselijke scene, maar de berichtgeving was zwaar geromantiseerd en wel niet helemaal correct: Er werd voedsel uitgedeeld, en de groep van ouders lieten hun kinderen even alleen om eten te bemachtigen. Het jongetje was ťťn van de velen daar en er zijn veel foto's van. In Carter's zelfmoordbriefje stond trouwens dat hij blut was en het vnl.daarom allemaal niet meer zag zitten.

Dit wil niet zeggen dat ik het ook niet schandalig vind dat al die doden in Irak, Afganistan, SyriŽ en Afrika minder aandacht krijgen dan dit...

oh aha..die versie van Carter kende ik nog niet.

Anyway, in nederland houdt men zich ondanks alles toch nog het liefst bezig met...jawel...het koningslied. En zelfs dat haalt dan ook weer de internationale pers. Waar een klein land toch groot in kan zijn.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 18-04-2013 12:34 dangdude03 wrote:
Het laat in ieder geval zien dat de Amerikanen hun regering niet meer vertrouwen.
Ontelbare hits als je bij google ĎBoston false flagí intypt

[quote removed]
Bron: http://www.globalresearch.ca/b(...)ia-discourse/5331789

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.DD misschien is dit een intressant artikel voor je. Het schijnt dat de 2 verdachten werkten als security Craft Internation al zo'n 1,5 jaar. Ze zijn er dus letterlijk ingeluisd.

http://planet.infowars.com/wor(...)ects-further-exposed

http://thedestructionist.wordp(...)craft-international/

Maar natuurlijk zullen er altijd anderen zijn die zeggen dat het onzin is. Maar als je even stil staat bij de snelheid dat deze 2 werden opgepakt of neer geknald, tussen duizenzenden anderen. Moet je je toch wel wat gaan afvragen.

Bij 9/11 heeft de FBI van een van de kapers (twin towers) een deel van zijn pasport teruggevonden. Aan de hand daarvan wist men dat hij een kaper was. Emoticon: Yes! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Maar ja men gelooft liever dat het Moslim extremisten waren dan dat het de USA geheime diesnt was. Ook daar had men heel snel alle kapers geindentificeerd????

Vraag je aan iemand waar resten zijn van de Boeing in het Pentagon, of waarom de schade in het Pentagon niet de vorm/grote van het vliegtuig heeft? Dan krijg je als antwoordt dat alles verdampt is. Maar waarom je duidelijk kan zien dat het bij het Pentagon geen vliegtuig was, dan zwijgt men liever.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Dat Albert is niet juist. Onderdelen zijn wel degelijk geindentificeerd

Ik weet dat je gelooft in de complot theorieŽn, maar het bewijs van het toestel in het gebouw, die gewoon openbaar zijn, en de vluchtgegevens en data van de route zijn ook gewoon beschikbaar. Misschien is het moeilijk te accepteren, er is niets mis met wantrouwig te zijn over het nieuws dat tot iemand komt.

Maar hier is echt geen onduidelijkheid meer over.

Behoudens natuurlijk enkele figuren, met een overweldigende aanwezigheid met flauwekul, waaronder nibiru. Wat met een beetje gezondverstand te weerleggen is. Maarja er blijft natuurlijk een groep die er in blijft geloven. Van mij mag je.

Het bewijs dat dit toestel inderdaad het Pentagon in is gegaan is wel geleverd.

Where there is a will there will be relatives.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-04-2013 09:00 Anorak wrote:
Dat Albert is niet juist. Onderdelen zijn wel degelijk geindentificeerd

Ik weet dat je gelooft in de complot theorieŽn, maar het bewijs van het toestel in het gebouw, die gewoon openbaar zijn, en de vluchtgegevens en data van de route zijn ook gewoon beschikbaar. Misschien is het moeilijk te accepteren, er is niets mis met wantrouwig te zijn over het nieuws dat tot iemand komt.

Maar hier is echt geen onduidelijkheid meer over.

Behoudens natuurlijk enkele figuren, met een overweldigende aanwezigheid met flauwekul, waaronder nibiru. Wat met een beetje gezondverstand te weerleggen is. Maarja er blijft natuurlijk een groep die er in blijft geloven. Van mij mag je.

Het bewijs dat dit toestel inderdaad het Pentagon in is gegaan is wel geleverd.

Waar is het bewijs, welke web-site? Die van het Pentagon zeker?

En er zijn natuurlijk ook altijd mensen die alles geloven wat de reguliere media publiceerd. Die zo goed gelovig zijn.

De officiŽle verhoudingen van vlucht AA77 en het Pentagon. Dit is ook exact de vlieghoek waaronder het vliegtuig in het gebouw gekomen zou zijn.. Gevlogen door een sportvliegtuigpiloot.. Emoticon: Laugh out loud

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Bewijs is gewoon openbaar, en rapportage en getuigen opvraagbaar ook op het internet. Het is niet alleen getuigen, geborgen onderdelen van het toestel, vlucht data, van vertrek tot de crash. Je komt met een complot theorie. De bewijzen liggen wat anders. Ik hoef je niet te overtuigen Albert. Weinig zinvol. Dat wil ik niet eens. Ik kan me zeker vinden dat niet alles is wat het lijkt, helemaal mee eens. Maar hier is overtuigend bewijs geleverd. Niemand zal dat anders maken. Ook niet de mensen die zogenaamd bewijs leveren voor een complot wat er niet is.

De bronnen voor de complot theorieŽn zijn ook te vinden, als je kijkt naar de bron zie je al snel dat het een hoax is. Net als veel uit dezelfde hoek. 911, Niburu, Bilderberg, Vrij Metselaars. Buitenaards leven, bezoek van Aliens. UFO's en mensen die zeggen ontvoert te zijn door Aliens.

Dit alles is in 1 woord te omvatten. Dat woord is flauwekul.

Where there is a will there will be relatives.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik ben het ook eens met Anorak het is gewoon een complot theorie die zijn weerga niet kent.
Men kan zijn republikeins, conservatief, liberaal, communist, Idealist, populist, of noem maar op.
Ieder heeft daarin zijn eigen rol te verwerken.
Dus in vele belangen kan je dat zien dat mensen een bedoeling hebben die werkelijke gebeurtenissen naar hun hand te willen zetten.
Daar schuwen ze zelfs niet voor om de geschiedenis te herschrijven en naar hun eigen inzicht te brengen.
Maar ik heb nu even geen tijd, waarom, ja de geschiedenis gebeurd nu voor mijn ogen en dat is op de TV de troonswisseling van Beatrix en Willem Alexander dus ik kom hier op terug.
Ondanks ik geen koninklijk fan ben wil ik het toch zien, op de TV zal er niet naar toe gaan om het werkelijk te bekijken neen op de Tv zit je eerste rangen.
Zij die daar zijn hebben iets wat velen niet hebben zo is de wereld verdeeldÖÖ Emoticon: Shiny

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 30-04-2013 09:47 Anorak wrote:
et als veel uit dezelfde hoek. 911, Niburu, Bilderberg, Vrij Metselaars. Buitenaards leven, bezoek van Aliens. UFO's en mensen die zeggen ontvoert te zijn door Aliens.

Vrij Metselarij ( Free Mansion ) bestaat in het echt.
Zelfs in Indonesia .
Quote :
De CAS, die openstond voor een ieder, ongeacht huidskleurĄ ras en godsdienst, moest met ingang van Juli 1958 verder gaan onder de naam: 'Yayasan Raden Saleh", een naam die wij allen kennen en net zo respecteren als "Carpentier Alting". Dit werd mogelijk gemaakt door de grote invloed van het toenmalige Hoofd van Politie van de Republiek; Bapak Soekanto(Raden Said Soekanto) . Hij was ook het Hoofd van de Vrijmetselaren in Indonesia. Concordant Nederlands onderwijs is nog mogelijk geweest tot medio 1963. De Vrijmetselarij werd toen verboden in Indonesia. De middelbare school van de Y.R.S. werd voortgezet als SMA (Sekolah Menengah Atas) Negeri 7 en is in het gebouw van het CAS Lyceum gebleven tot 1996. Toen werd SMA 7 naar een andere locatie verplaatst en werden Pensionaat en Lyceum tentoonstellingsgebouwen van het Ministerie van Onderwijs.

Bron: http://cas-reunisten.nl/index_files/Page404.htm
Rd Said Soekanto was voorzitter van de YRS , met 2 vice voorzitters Rd Soemitro Kolopaking en Rd Soerjo .
Veel leden van de Indonesische( Ned.Indische) Vrijmetselarij hadden toen sleutelposities in de nieuwe Republik Indonesia.

Ene Sidia was ook oud leerling van SMAN 7 Jakarta.
In maart 2013 aanwezig in Jkt bij de reunie van 3 angkatan (jaargang)

bisa dicek of makemyday .

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Albert; het is al zo lang dat er mensen op deze aardkloot bestaat, zijn er wat betreft het falen van de mens, ondergeschikt geraakt om dat te herkennen.
Waarom de documenten achter slot en grendel gaan, voordat de werkelijkheid tevoorschijn komt.
Tientalen jaren is gewoon, het verdoezelen van de verantwoordelijkheden, de personen die gefaald hebben.
Zij komen indirect onder druk te staan, en daarom na gelijk te zeggen, we gaan het onder zoeken, komt men tot een besluit, het in een kluis te leggen, met een verbod van 60 jaren in te zien .
De mens kan niet tegen falende mensen en dat is het probleem en het te erkenen is het probleem.
Zo ga je de geschiedenis in en na je dood maakt het niet meer uit, tenzij de nageslacht het te verduren krijgen, dat er in je familie zulke lam-lendelingen leven.
Zo zijn velen documenten, vooral van de inlichtingdiensten, niet mogelijk om daar in te gaan neuzen.
Pas na meer dan 60 jaren mogen ze er in kijken.
En zo zal er nooit een les uitgetrokken kunnen worden voor de toekomst, van welke instantie dan ook, zeblijven falen in hun menselijk brein........... Emoticon: Puh! Emoticon: Shut up!

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-04-2013 09:47 Anorak wrote:
Bewijs is gewoon openbaar, en rapportage en getuigen opvraagbaar ook op het internet. Het is niet alleen getuigen, geborgen onderdelen van het toestel, vlucht data, van vertrek tot de crash. Je komt met een complot theorie. De bewijzen liggen wat anders. Ik hoef je niet te overtuigen Albert. Weinig zinvol. Dat wil ik niet eens. Ik kan me zeker vinden dat niet alles is wat het lijkt, helemaal mee eens. Maar hier is overtuigend bewijs geleverd. Niemand zal dat anders maken. Ook niet de mensen die zogenaamd bewijs leveren voor een complot wat er niet is.

De bronnen voor de complot theorieŽn zijn ook te vinden, als je kijkt naar de bron zie je al snel dat het een hoax is. Net als veel uit dezelfde hoek. 911, Niburu, Bilderberg, Vrij Metselaars. Buitenaards leven, bezoek van Aliens. UFO's en mensen die zeggen ontvoert te zijn door Aliens.

Net als John in het verleden zwijg ook jij, waarom de vorm van het vliegtuig niet past in die schade van het pentagon.

De neus van het vliegtuig moest door 3 ringen heen gaan.

Here is an example of the steel concrete columns the planes nose had to go through, three rings of the Pentagon, before finally punching through the inner ring wall.

Here is the supposed exit hole

DESCRIPTION: The nose cones (since they cover sensitive radar equipment) of most aircraft are made of composite materials. This is true of the 757-200. The aircraft on the left has been impacted by a bird. The nose of Flight 77 made a journey through the Pentagon and punched a hole 3 rings in and 310 feet away from the impact .

In February 2005 a small commuter jet ran off the runaway and crashed into a concrete block wall. Interestingly enough it is very similar to the pentagon crash, just on a smaller, slower scale. Make note of the destruction to the nose. Keep in mind the slow speed and the un-reinforced concrete block wall.

Er is niet terug gevonden van het vliegtuig.

Waarom zijn de camera beelden niet vrijgegeven?

Tja, als je je ogen gesloten wilt houden voor bewijs danwel vraagstukken die het vervalste bewijs onder een ander daglicht laten zien, dan is het logisch dat je blijft geloven in Moslim terrorsiten.

Ook al hebben ze nog geen bewijs geleverd van Sadam zijn massa vernietigingswapens, wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn. Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,647,927 pageviews Een website van indahnesia.com