Accomodatie Jakarta

Subforum Java 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
thefabeman
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ga eind Mei 4 weken naar IndonesiŽ met mijn vriendin. Het is haar eerste keer in IndonesiŽ. Daarom wil ik haar ook een paar dagen Jakarta laten zien. Normaal gesproken slaap ik altijd in het H.I. (Hotel Indonesia) of in een guest house waar ik vaak kom. Helaas zijn ze allebei ivm verbouwingen gesloten. Wie heeft er een goed alternatief voor mij...? Ik ben op zoek naar een centraal gelegen accomodatie. Niet te chique, niet te duur, gewoon normaal.
Wellicht heeft iemand een idee en/ of adres (email, website) voor mij.
Alvast bedankt!

Gegroet ,

THE FABEMAN

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Hoi,

Hier kom ik al jaren. Rustig, schoon, vriendelijke staf, redelijk centraal gelegen (Menteng). Voor slechts 12 Euro per nacht, incl. ontbijt, douche, a.c., tv.
http://www.geocities.com/gondia_hotel
gondiaEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.rad.net.id
Gondia Wisma Internasional.
Jl. Gondangdia kecil no. 22.
Jakarta 10330, Indonesia.
Telp. (62 Ė 21) 3909221
3905672
3905673

Veel plezier.

Jan.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

offtopic maar toch het vernoemen waard;
beroemd in jakpus..de nasi uduk in gondangdia
daar waar de trein over jl suroso dendert..onder het viaduct
altijd massa's mensen
glibberige vloer,kabaal
Emoticon: Yes!

Jantje
Gebruiker
spacer line

Hi Sayang,

Is dit een aanbeveling of een waarschuwing? Emoticon: Wink

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

qua eten absoluut een aanbeveling, qua drukte en herrie een waarschuwing haha.
Nasi Uduk Gondangdia

Jantje
Gebruiker
spacer line

Bedankt Sayang. Ik vroeg mij eigenlijk af waar die vloer zo glibberig van was....

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Leuk hotel in centrum is Parama Guesthouse in Jl. Wahid Hasyim. Naast Ibis hotel. Rond Rp. 270.000 per nacht. Goede kwaliteit, rustig. Japans geleid. De rest in dezelfde straat is duurder en shit.

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

het is panama en geen parama, wat 'duurder en shit' (krukcor) in dezelfde straat betreft, daar ben ik t niet mee eens..bijv cemara en cipta hebben nagenoeg zelfde prijs maar zijn wel beter
jl wahid hasyim heeft zoveel hotels,guesthouses....voor ieder wat wils

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

On 19-02-2005 06:53 krukcor wrote:
Leuk hotel in centrum is Parama Guesthouse in Jl. Wahid Hasyim. Naast Ibis hotel. Rond Rp. 270.000 per nacht. Goede kwaliteit, rustig. Japans geleid. De rest in dezelfde straat is duurder en shit.

in een andere topic zei je je het volgende haha:
"Sorry, ik woon zelf in Yogya en als ik in Jakarta ben logeer ik doorgaans in een hotel. Heb dus zelf weinig kennis van acc. in JKT maar give Jl. Jaksa a try"

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Sorry, maar het is wel degelijk Parama Guesthouse en geen Panama. Jl. Wahid Hasyim 85. Ik ben vrijwel maandelijks in Jakarta en heb al heel wat hotels geprobeerd waaronder de genoemde Cemara en Cipta. Dan heb je nog Bumi Johar, Indra Int., Paragon, etc. Ik blijf er bij dat ze minder zijn qua kwaliteit, en zeker qua service en veiligheid. Ook de hotels zoals Maharadja en Maharani in het zuiden. Kwaliteit hotels is sterk afhankelijk van (veranderd) management.
By the way: met weinig kennis van acc. bedoelde ik woningen en longstay hotels.

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Marcopolo hotel in Jl. Teuku Umar is ook oke. Zelfde prijsklasse, alleen iets verder weg van faciliteiten.

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Sorry, weer foutje. Marcopolo, Jl. Cik di Tiro 19, Menteng

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

wellicht was ik ietwat snel met m'n oordeel..maaf ya
in t verleden wel ns in de genoemde hotels verbleven, ben 6 a 7 mndn pj in jkt maar verblijf
bij familie of huur appt in cikini.
maharadja is niet best nee.
marcopolo is wel ok ja..zwembad
wel ns bij bakmi toko tiga gegeten(naast indra)?
kodok goreng,cumi....ayam cabe kering mmm

krukcor
Gebruiker
User icon of krukcor
spacer line

Nee, nog nooit in Bakmi toko tiga gegeten. Zal t volgende keer eens proberen. Hoop dat The Fabeman voorlopig genoeg info heeft. Succes.

orochi
Gebruiker
spacer line

Ik pit altijd in Treva International op Jl. Menteng Raya. Zit volgens mij iets lager dan Marcopolo. Mooie kamers, goed ontbijtbuffet en vooral schoon.
Veel plezier.....

john

gmee01
Gebruiker
User icon of gmee01
spacer line

Hallo,
logeer als ik in JKT. verblijf altijd in Hotel Cemara. Kwaliteit-prijsverhouding is m.i. prima . Zwembad op dak, redelijk ontbijtbuffet incl. Meer Indonesische gasten dan Westerlingen.Laatste keer betaalde ik Rupiah 350,000,- voor een suite in hartje Jakarta. Sympathieker en vriendelijker dan de andere hotels zoals Ibis, want het is puur Indonesisch.. Maar je kunt altijd nog goedkoper terecht in Jl. Jaksa !!! vriendelijke groet Gerard

dewi345
Gebruiker
spacer line

probeer hotel KARYA BAHANA
JALAN.JAKSA nr 32-34 JAKARTA

16 tot 19 euro per nacht inclusief ontbijt met airco
mooi straatje en veel restaurants en gezellige cafe,s
weet het uit ervaring

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,050 pageviews Een website van indahnesia.com