Malam zegt: "
Een uitspraak die kant op slaat kant nog wal keduadam. "
Welke uitspraak, Malam?
-----
Welke '
deze ' uitspraak Malam? Of zelfs
'den deze '... Opnieuw wel weer erg vaag!!
Je had het eerst over
een uitspraak. Niet in echt Nederlands, maar een kniesoor die daarover valt, ik bekrijpe.

Ik heb t idee dat je niet goed kan lezen regelmatig, en dan nog de dingen toch te vaak verkeerd inschat.
En dingen bij de ander te snel en te veel van wat jouw eigen (zwart-wit) mening is, invult!?
Dat vrolijkt de zaak en de sfeer hier meestal niet zo op! En lost weinig op!
Maar eindelijk dan toch een antwoord! Duurde even, maar de volhouder wint!
Okay, speciaal voor jou ga ik t proberen uit te leggen... Om te beginnen bij
een uitspraak die ik deed. Want daar vroeg je dus eerst om. WELKE? Is me nog niet duidelijk.
Maar ik moet
ergens beginnen met jouw feedback.
Pfff wat een verloren energie denk ik wel eens joh!
Ik, en wij allemaal trouwens (indien je ook met Lion Air moet reizen soms)
moet 'het toch doen ' met die twee. THAT'S IT! Een simpele uitspraak, maar Malam valt er weer over. Over zijn eigen benen dan opnieuw...
Lion Air, en Europa (dat een beslissing over Lion Air deed)...
Simpel, of je kan het ook moeilijk MAKEN.
Twee heel verschillende organisaties natuurlijk, maar met een ding gemeen dat 't niet altijd te vertrouwen is, als je met hen 'in zee' gaat (soms letterlijk, zoals nu bij Lion Air).
Maarrr, 'we moeten het er gewoon mee doen'. Gamma, dat zei ik al.
Je moet wel erg dom zijn als je dat niet vat, en iemand moet je dan echt erbij helpen om dat niet te begrijpen.
En die verdere (secondaire, want daar-ging t -hier-niet-echt-over) uitspraken... tja dan moet je duidelijk zijn. Verklaar je nader!
Gaan we weer.
Welke uitsprak-
en Malam? 'Voor wat ik er allemaal bijhaal?'
Ja misschien verwar ik je wat met uitspraken die voor jou wat onwennig kunnen zijn, en die je uitlokken om uit je soms krampachtige comfortzone te komen, maar uitspraken die je niet op deze manier hoeft neer te sabelen terwijl we dan nog moeten weten
welke uitspraken... maar er zijn dingen die je niet zo snel in de reguliere media zult lezen. Dat vergt idd ook wat intelligentie en openheid.
Bovendien hoop ik toch op wat meer respect voor anderen. Niet voor mij alleen, want ik kan tegen een stootje en ik weet wie t zegt.
Immers, brokkenpiloten hebben we genoeg...

terug naar t onderwerp!