van nelle zware shag

Subforum Gezocht & Aangeboden 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jackcha-am
Gebruiker
spacer line

Weet iemand ook of je van Nelle zware shag kunt kopen in Jakarta?
of gewoon een paar extra meenemen?Want je mag maar twee pakjes meenemen en ik kan echt niet zonder.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verhuist naar juiste sub forum. Verhuis dienst is geheel gratis Emoticon: Wink

It's only kinky the first time.

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Niemand?

Ik zag Nederlandse tabak liggen bij een supermarkt gelael. Waarvan ik Drum en Samson zeker weet. Overigens waren dit 40 gram's? Kleiner dus dan normaal en flink aan de prijs. Neem wat pakjes vloei mee voor de zekerheid.
Daarvan zijn er verschillende door heel RI, en Jakarta zal geen uitzondering zijn.

De enige plek die ik nog zou kunnen bedenken, Caz bar? Neem haast aan dat als ze kroketten en frikadellen verkopen ze shag ook wel zullen hebben.
Op diverse plekken op grensovergangen. Luchthaven?

Ik zou voor de zekerheid dus extra Van Nelle meenemen.

Where there is a will there will be relatives.

asepers
Gebruiker
spacer line

• Zware shag lijkt op Brandaris zware shag

Te koop bij Cirkel K winkels op Bali,
      mogelijk ook in Jakarta

Rp. 10.000 - 12.000

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Ik weet dat er vroeger een tabak bedrijf Taru Martani bestond in Yokya.Voor de oorlog hete het Negresco en was alleen een cigaren fabriek maar in +/-1960 heeft Van Nelle het overgenomen en werd er ook shak gemaakt.Ik weet niet of die fabriek nog bestaat.

Shalom

jackcha-am
Gebruiker
spacer line

Ok, bedankt voor de reacties ,moet wel iets kunnen vinden .

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

bisa dicek of makemyday .

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 31-03-2013 11:00 jackcha-am wrote:

Want je mag maar twee pakjes meenemen en ik kan echt niet zonder.

Gewoon niet zo moeilijk doen.Verspreid over je koffer, handbagage en cameratas zo'n 12 pakjes en in elke broek en jaszak eventueel nog een pakje...Gaat bij mij al jaren goed

hati hati, pelan pelan

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 01-04-2013 22:17 senior wrote:

[quote removed]

Gewoon niet zo moeilijk doen.Verspreid over je koffer, handbagage en cameratas zo'n 12 pakjes en in elke broek en jaszak eventueel nog een pakje...Gaat bij mij al jaren goed

Vorig jaar moet ik voor het eerst(?) mijn koffer open doen.
Ze hadden gezien dat er organische spullen in pakjes van 250 gram in mijn koffer zitten.
Heel vriendelijk , met heleboel ma'af van hun kant en van mijn kant , heeft niks je doet gewoon je werk .
Ik heb bijna 5 kg bumbu meegenomen , "voor eigen gebruik".
Niks aan de hand .

Voor sigaretten en alcohol zijn de regels duidelijk.
Als je pech heb dan wordt het dokken.

bisa dicek of makemyday .

jupje
Gebruiker
User icon of jupje
spacer line

Die Mars Brand shag met het oranjelabel ben ik ook tegengekomen bij een kleiner winkeltje, halverwege op de jalan Malioboro in Yogyakarta. Daar hadden ze ook een versie met een blauw gekleurd label, waarschijnlijk dan de half-zware versie. Vroeger hadden ze daar ook Drum, inderdaad in de 40 grams verpakking, maar dat chinese mevrouwtje van de winkel vertelde me, dat dat niet meer leverbaar is.

FAR FROM THE MADDING CROWD

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,460 pageviews Een website van indahnesia.com