Werk in Indonesie

Subforum Gezocht & Aangeboden 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

Wie weet iets voor werk voor een meisje van 26 jaar.Doet nou Ecotoerisme op Sumatra dit is een baan voor camping en koffie plantatie excetra.Was nog iets vergeten is een Indonesier komt uit Sumatra is een Batak.

renem
Gebruiker
spacer line

Offtopic.Tot welke leeftijd spreken we nog over meisjes ? 26 is toch al meer dan een kwart eeuw Emoticon: Wink

Ontoppic :
Waar ( Bali, Jakarta, Buitenland, etc ) wil ze werken ?
Wat ( Sma, D1, S1 ) is haar opleiding nivo?
En wat wil ze voor soort werk doen ?

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verhuist naar het juiste sub forum.

It's only kinky the first time.

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

Wat is de juiste sub forum Heren

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

misschien is het ook de vraag wat voor werk ze zelf wil doen en wat ze een redelijk salaris vindt Joop Op diverse plekken in Indonesie is een baan als nanny zo gevonden
maar dan moet je wel tevreden zijn met zo'n 800.000 - 1.000.000 per maand met als extraatje gratis kost en inwonen zou ze met zoiets tevreden zijn of wil ze iets anders ?
los van de vraag of ze geschikt is voor het werk wat ze wil en/of kan krijgen
voor een "redelijke" baan wordt ook gevraagd om ervaring,opleiding en referenties

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

SABAR2 Als ze 1 000.000 rupias kan verdienen is ze wel tevreden.Ze werk nu op Sumatra voor Ecotourisme bij Tobameer voor camping op touw te zetten.Deze bedrijf zit ook in Jakarta op Bali en in Quala Lumpur maar dit werk is heel zwaar in regen elke dag en slaap in een tent.Ze kan ook goed koken kan engels en indonesie en ook Batik want ze komt uit Sumatra.Als je wat weet graag ze is 26 jaar een leuke verschijning

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Joop ik begreep dat je binnenkort zelf in Indonesie bent.
Wanneer je haar helpt met het plaatsen van een advertentie "Zoekertje"
Dan kan je haar wellicht op weg helpen in Jakarta of elders in Indonesie
Nanny's zijn vaak snel aan de slag vooral in grotere steden
Op korte termijn zie ik zelf geen mogelijkheden maar er zijn wel een aantal dikke buikjes
in mijn omgeving waar ik het voor kan leggen mocht men daar serieus gebruik van willen maken dan kan ik je benaderen. Beloven kan ik echter niks want ikzelf kan daar niet over beslissen. Maar in die richting kun je het wel voor haar zoeken als ze serieus is.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

Sabar2 Het is serieus ze moet daar zo snel mogelijk weg.
Dank je wel Sabar2 Het duur te lang ik ga pas in Augustus

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Vraag is of ze wil (en kan) werken als nanny. Ook voor nannies vraagt men tegenwoordig de juiste opleiding. Ze zal wel een baan in het toerisme verlangen. Daarvoor zijn Bali en Yogya de meest geschikte plaatsen.

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

Ik ben een beetje radeloos wie kan mij helpen voor werk in Jakarta.Daar wil mijn Dochter wel naar toe.Zit nu op Sumatra is uitzichtloos daar.Wil niet naar Bali
Help mij dank jullie wel

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Beste Joop,

Misschien kan je eens op dit Indonesische forum proberen? Daar hebben ze een apart topic voor Indonesiers die werk zoeken: http://www.livinginindonesiaforum.org/index.php

Wie niet waagt, niet wint.

Groetjes,

Frank

There's a big difference between kneeling down and bending over!

jstar
Gebruiker
spacer line

Joop,

Kontakteer me eens op LvdstraetenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Dus lvdstraeten dan Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. en dan yahoo.com
(LVDSTRAETEN)
Gr.

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

jstar hoe kan ik jou bereiken je heb geen aimail zie ik in gesteld.

jstar
Gebruiker
spacer line

Wordt het niet in het bericht getoond? Het apestaartje heeft wel een andere kleur.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 04-04-2013 15:36 Joop van der Meer wrote:
Ik ben een beetje radeloos wie kan mij helpen voor werk in Jakarta.Daar wil mijn Dochter wel naar toe.Zit nu op Sumatra is uitzichtloos daar.Wil niet naar Bali
Nou nou, vindt dat wel een eis van iemand die werk zoekt. Moet perse naar Jakarta? Waarom niet elders? Als ze zo graag weg wilt uit Sumatera en werkelijk wil werken, kan je toch geen dergelijke eisen gaan stellen? Jakarta is de droom voor iedere Indonesier dat uiteindelijk doorgaans een hel wordt i.p.v. de hemel op aarde.
Toerisme-sector in Jakarta? Dan zit ze goed verkeerd. Ik zou haar eerst maar eens inpeperen dat ze in haar situatie geen eisen kan stellen en moet accepteren wat er is. Dit is geen goed startpunt met een dergelijke mentaliteit.

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

Yogya Dit komt niet van haar die eisen. Dit komt van mij omdat ik dat zelf heb voorgesteld omdat zij in Jakarta heb gezeten voor de Eco Toeristme op kantoor.Daarom maar ik denk dat je een wijzen Man bent heb je sugessties voor mij als het maar niet Bali is want daar is zij bang voor om heen te gaan.Messschien in de huishouding?

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

jstar apestaartje heb ik aan geklikt dan kom ik op jou naam maar ik zie geen Aimailadres

jstar
Gebruiker
spacer line

Neem gewoon LvdstraetenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Dus lvdstraeten dan apestaart en dan yahoo.com (LVDSTRAETEN)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 05-04-2013 15:53 Joop van der Meer wrote:
Yogya Dit komt niet van haar die eisen. Dit komt van mij omdat ik dat zelf heb voorgesteld omdat zij in Jakarta heb gezeten voor de Eco Toeristme op kantoor.Daarom maar ik denk dat je een wijzen Man bent heb je sugessties voor mij als het maar niet Bali is want daar is zij bang voor om heen te gaan.Messschien in de huishouding?
Ik ben bang dat ze het in de huishouding niet lang uithoudt met haar scholing. HH staat laag aangeschreven en men gaat nog liever in een fabiek aan de lopende band werken dan in de huishouding. Kwestie van gengsi . Meestal ook laag betaald.
Anyway, voor toerisme moet ze het toch echt buiten Jakarta zoeken: Bandung e.o., Yogyakarta e.o. (als je Bali niet wilt, jammer, daar is de meeste kans). Als Batakse zal ze wel "recht op de man af zijn" maar dat is een pre voor dit werk. Ik weet zelf niets voor haar want - zoals ik al noemde - er zijn miljoenen op zoek naar werk. Toch gewoon zelf creeeren; niet bij de pakken gaan neerzitten maar ondernemen. Zo heb ik al heel wat mensen van haar leeftijd vooruit zien komen door niet af te wachten maar zelfs iets te beginnen. Kan uitstekend in haar branche. Eco-toerisme? Garut, Pangandaran, Bandung, Yogyakarta; van daaruit zijn leuke tracks te bedenken.

Joop van der Meer
Gebruiker
spacer line

jstar Heb je mij mail gelezen stuur mij even een bericht te rug.
Groeten Joop

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,716 pageviews Een website van indahnesia.com