Bankpas ING

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Opletten:
Vanaf 21 april is de ING pas alleen standaard voor Europa. Op MIJNING kan je deze omzetten naar WERELD (ook IndonesiŽ)

becik becik
Gebruiker
User icon of becik becik
spacer line

Een post waar je wat aan hebt. Thanks.

matur suksama

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 26-03-2013 10:03 ibusas wrote:
Opletten:
Vanaf 21 april is de ING pas alleen standaard voor Europa. Op MIJNING kan je deze omzetten naar WERELD (ook IndonesiŽ)

Ook de RABOpas moet je omzetten als je buiten Europa op reis gaat. Kan je ook zelf doen via de site van Rabo internetbankieren.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

gosse36
Gebruiker
spacer line

Hetzelfde met de wereldpas van de ABN-amro. Als je terug bent (maakt niet uit welke bank) de pas terug zetten op Europa. Is veiliger volgens de banken Emoticon: Wink

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

En voor de Belgische kaarten geld hetzelfde. Al dacht ik dat zoiets al meer dan een jaar moest, ik kan verkeerd zijn.

There's a big difference between kneeling down and bending over!

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

U heeft gelijk, maar ING is ťťn van de laatste...a.s. 21 april dus... Emoticon: Cooool

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Dankjewel voor de informatie Ibusas

Ik wist dat absoluut niet, Ing stuurt zoveel informatie en vaak lees ik daar dan geheel overheen.
Ik ga het als een raket veranderen, stel je voor, naar verwachting zit ik de eerste week van mei weer in IndonesiŽ en al mijn kaarten waardeloos grrrrrrrrr.
Zoek dan maar uit wat er aan de hand is Emoticon: Angry

Dank dank dank voor de informatie Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Graag gedaan! Emoticon: Smile

Het is inderdaad vervelend om aan de andere kant van dat water te staan zonder dat je centjes hebt! Emoticon: Confused

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Juist Ibu, alhoewel ik ook mijn creditcard heb van de ING, maar die heb ik puur voor noodgevallen, ik maak er nooit gebruik van en zeker niet op internet.
Het is inmiddels bewezen dat de beveiliging voor creditcards hopeloos slecht is.
Mijn oude vertrouwde normale ING passen werken als een tierelier en zo veilig als de pest.
Ik heb ze inmiddels omgezet van Europa naar Wereld, nogmaals dank Ibuuuuuuu.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vorig jaar had ik het al laten doen bij de Rabobank.
Waarschijnlijk had ze verkeerd door gegeven, want plotseling na 2 weken was mijn bankpasje geblokkeerd.
En die van mijn vriendin niet, ik naar de Rabobank in Bandung en die konden ook niets doen.
Die wisten zelfs niet, dat je dat zelf kon doen, op internetbankieren.
Ik gebeld naar de bank en zo kwam ik er achter en kon ik weer nadat ik mijn Raeder die ik ook meegenomen had, zodat ik in Internetbankieren kon doen, gewoon weer geld bij de BCA pinnen..
Je kan hiermee zien, hoe je zelf alles nauwlettend, zelf in de gaten moet houden.
Bank medewerkers zijn ook maar mensen, meestal met een kop van alles, of onwetendheid........... Emoticon: Sadley Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Controle Ziel, zeker bij banken, het is inmiddels bekend dat dit instellingen die volledig hun eigen weg gaan zonder enige scrupules voor de kleine man die zijn centjes via hun laten lopen.
Ze zijn gericht op het grote geld, vadertje staat vangt het wel op als het mis loopt, kijk maar naar de ING, ABN-AMRO en laatst de SNS.
Die paar duizend die jij en ik op de bank hebben is geen eer aan te behalen, is niet eens het dag salaris van zo'n graaier die aan het hoofd staat van zo'n bank
De kleine man moet controleren en nog eens controleren Emoticon: Angry
Alleen een schriftelijke bevestiging van wat en wie dan ook, geeft nog enige zekerheid.

Bank, Internet, Tv gids, verzekeringen of uitkerende instanties of wat dan ook, naam, tijd en schriftelijke bevestiging, dat is de enige manier om achteraf je gelijk te kunnen halen.

totto
Gebruiker
spacer line

Vandaag wilde mijn echtgenote voor zij in Ubud ging shoppen eerst even wat geld pinnen.
Haar kaart werd echter door de machine zodanig geweigerd dat hij niet verder dan de helft er in geschoven kon worden. Bedacht dat hij dus waarschijnlijk niet geactiveerd was en de bank gemaild. (rabo) Binnen een half uur een mailtje terug. ; Sorry maar we hebben alles nagekeken en uw kaart staat open voor gebruik in IndonesiŽ. Wij zien echter dat u ook een creditcard van ons heeft. U kunt geld opnemen met u creditcard en de extra kosten zullen wij vergoeden!!! Ook ik ben niet altijd blij met de banken maar moet dit toch even melden.

Toto Travel.com

kuncitan
Gebruiker
spacer line

Ivm de overstap naar IBAN (international bankaccount number) begint ING binnenkort met de omwisseling van de huidige bankpassen. De nieuwe bankpas vermeldt het 10 cijferige IBAN nummer. Houd rekening met de mogelijkheid dat na omwisseling het oude pasje geblokkeerd wordt en er dus niet mee gepind kan worden. Heel vervelend natuurlijk als je op dat moment in het buitenland zit. Dit is te voorkomen door op voorhand een nieuw pasje aan te vragen. Dat kan middels een verzoek via de ING site of bij een ING kantoor.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Waar ook ter wereld je zit. Als je een internetverbinding tot je beschikking hebt kun je altijd op de site van de Rabobank en in de nabije toekomst ook bij de ING, de betaalpas omzetten van Europa naar Wereld of delen van de Wereld.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vergeet dan niet je Raeder mee te nemen waardoor je kan inloggen in Internetbanking.... Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pierre
Gebruiker
spacer line

Ziel..

Het voordeel van de ING pas is dat je geen reader nodig hebt, de ING werkt met TAN codes, zowel als hard copy of via sms.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,780,457 pageviews Een website van indahnesia.com