TIPS voor verblijf in Kuta Lombok?

Subforum Hotels in Indonesië 
89 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Cococo
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand een goeie tip?
Wij reizen met kinderen en we willen graag 10 dagen in Kuta Lombok verblijven.
Op het net lezen we dat je gewoon naar daar moet gaan en je vindt wel wat. Maar we vliegen rechtstreeks uit Nederland door naar Kuta Lombok, dus ik zou graag iets op voorhand willen boeken. De hotel die ik zie op internet daar staan weer allerlei ellendige recensies bij. Dus ik hoor graag een persoonlijke tip.
We willen graag vlak bij strand en niet al te duur.

Ik hoor het graag!

Eelco78
Gebruiker
User icon of Eelco78
spacer line

Hoewel ik zelf (nog niet) daar geweest ben (wel kennissen) zijn zeer veel mensen te spreken over Mimpi Manis in Kuta Lombok (ook met kinderen).
http://www.mimpimanis.com/

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

www.gidsinsumatra.nl | Achtergrond Avatar = De Gungung Kerinci |

Cococo
Gebruiker
spacer line

DAar heb ik ook goeie dingen over gelezen, maar dat is me iets te ver van het strand. We hebben echt kleine kindjes bij.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Verblijven in het Novotel hotel: http://www.novotellombok.com/

Zeer goede kamers, hotel is gelegen aan het strand, voldoende faciliteiten o.a. kinder entertainment, etc., etc.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Carola78
Gebruiker
User icon of Carola78
spacer line

Ik ben het helemaal met Amed eens: Novotel Lombok. Een waar paradijs, ook voor de kids. Wellicht kun je 1 van hun private pool villa's regelen voor een mooi prijsje?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,554,610 pageviews Een website van indahnesia.com