Onverwacht flinke uitbarsting Tangkuban Parahu

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Onverwacht flinke uitbarsting Tangkuban Parahu
Gepubliceerd op 06 maart 2013 12:14
De Tangkuban Parahu vulkaan ten noorden van de miljoenenstad Bandung is eerder vandaag daadwerkelijk tot een zichtbare uitbarsting gekomen. De vulkaan was al sinds begin dit jaar actiever en toonde tekenen van een uitbarsting, maar deze waren tot vanochtend slechts meetbaar met instrumenten.
Lees verder , klik op de titel

Lombok
Gebruiker
spacer line

Dan te bedenken dat wij in 1995 helemaal naar het hart van deze vulkaan waren geweest. Men kookte er eieren in eenpannetje water deze kregen wij aangeboden. Wij hebben gelukkig hier nog foto's en film van gemaakt om nooit meer te vergeten geweldig.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik vermoed dat het binnenkort ook wel weer kan, als alles weer een beetje tot rust gekomen is. Officieel schijnt de parkeerplaats bovenaan nog gesloten te zijn, maar dat zegt hier niet heel veel. Als ik de tijd heb rijd ik er de komende week eens even heen om polshoogte te nemen.

gosse36
Gebruiker
spacer line

Was er zondag 3 maart nog. Moesten met angkot naar boven en mochten daar maar 15 minuten zijn.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

goed dat te weten. Is er 'beneden' voldoende parkeergelegenheid? Ik wil namelijk met eigen vervoer die kant op. Dat ik niet naar boven mag met de auto kan ik begrijpen..

gosse36
Gebruiker
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yerun ja er was genoeg parkeergelegenheid beneden op deze zondag. Vond het ook niet geweldig druk. Met angkot ben je ook zo maar boven en zit bij de entreeprijs inbegrepen.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Daarnet nog tot aan Cihanjuang but no problem . Niemand praat er over. Ik weet het nu pas. Valt wel mee ( I think, hope ).

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ik zit momenteel in jln asia afrika , nog 2 nachten dan zit mijn weekje bandung er op.
Gisteren waren we naar ciwidey gegaan , naar de kawah putih.
Omdat de tangkuban perahu aan het rommelen is .

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik ben 4 dagen in Bandung geweest (nu weer terug in the beloved place ) maar hoorde niemand erover. Ik heb het moeten vernemen van het forum hier. Zou toch wel anders zijn indien echt dreigend.

Erwinn
Gebruiker
User icon of Erwinn
spacer line

Volgens The Jakarta Post is de Tangkuban Perahu nu weer open voor het publiek. De status is verlaagd van 2 (waarschuwing) naar 1 (normaal). Twee van de kraters zijn nog steeds niet toegankelijk, maar het grootste deel is weer opengesteld.

Jakarta Post: Mount Tangkuban Parahu reopened to public

'In de Archipel' | Weblog over Indonesi√ę: nieuws, reizen, politiek, taal en geschiedenis

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,179,259 pageviews Een website van indahnesia.com