Een blijvend souvenir

Subforum Bali, het godeneiland 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bali_B
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

In september is het zover; ik ga weer naar Bali. Heerlijke dagen in het vooruitzicht. Het lijkt me prachtig om een bescheiden tatoeage te laten zetten. Wat ik weet:

- je mag er niet mee in de zon, dus op een van de laatste dagen laten zetten en afdekken.
- IndonesiŽ kent andere hygiŽne
- Hiv bestaat ook in IndonesiŽ

Mijn werkelijke vraag: kent iemand een betrouwbare, schone tattoosalon op Bali om leed te voorkomen en met een schitterend blijvend souvenir naar huis te gaan?

U bent bijzonder bedankt! Emoticon: Shiny

Hartelijke groeten,

Bart

swat17
Gebruiker
spacer line

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,491 pageviews Een website van indahnesia.com