Trip oost Java naar Bali.

Subforum Java 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pvsteenkiste
Gebruiker
spacer line

We zijn op zoek naar een chauffeur/gids die ons via de Bromo vulkaan en Kalibaru (nationale parken) naar Bali Ubud wil begeleiden/brengen.

MvrGr,
Paul en Marian.

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 17-02-2013 18:18 pvsteenkiste wrote:
We zijn op zoek naar een chauffeur/gids die ons via de Bromo vulkaan en Kalibaru (nationale parken) naar Bali Ubud wil begeleiden/brengen.

er komt zo een adres aan, even zoeken. Emoticon: Yes!

Kijk eens op http://www.tototravel.com hebben wij goede ervaringen mee gehad.
Te regelen vanuit NL.
Succes.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Hallo ,

2 Jaar terug hebben we deze trip gedaan met de diensten van Joost een Nederlander.
Alles was prima geregeld.
Hij woont zowel in Nederland als in Oost Ė Java en heeft een driver en een prima wagen.
Je kan je volledig programma zelf samenstellen en ik denk dat het goedkoper is dan met een reisbureau.

Hij zal misschien wel reageren via het forum en anders mail je me maar dan bezorg ik je zijn mailadres.

pvsteenkiste
Gebruiker
spacer line

Pascal,
Heb Joost een mail gestuurd met een aantal vragen en om een prijs gevraagd.
We gaan er wel van uit dat het de moeite waard is om oost Java te bezoeken.
Bali hebben we al een aantal keren bezocht mooi om even bij te komen en te relaxen.

MvrGr,

Paul en Marian.

vendie
Gebruiker
spacer line

Afhankelijk van de datum (juli en augustus zijn erg druk) kunnen wij dit laten verzorgen door onze eigen agent in IndonesiŽ.

Guesthouse Rumah Senang - Huis waar je je prettig voelt

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Wij zijn opgepikt in Kalibaru voor de trip naar de Bromo en vandaar afgezet aan de ferry richting Bali.
Vergeet zeker de Kawah ijen niet en als je tijd hebt is Sukamade ook de moeite ( 1 overnachting )
Voor mij is Oost - Java de moeite en zeker de streek rond Kalibaru
Ik had ook vele vragen over transport en trips maar alles is prima verlopen.
Bij vragen mail me maar.

pvsteenkiste
Gebruiker
spacer line

We zitten vanaf 24 mei op Java, aankomst in Surabaya, en willen ongeveer 8 dagen in oost Java verblijven.
Bromo vulkaan, Baluran Nat. Park, Alas Purwo Nat. Park (optie met boottocht door mangrove) en indien nog mogelijk Sukamade, moet allemaal we in relaxte sfeer verlopen. Het is tenslotte wel vakantie. Hierna door naar Bali.

Paul en Marian.

MiekeMeijers
Gebruiker
spacer line

Hoi iedereen. Ik heb een vriendin die in Jave stage loopt, en ik ga haar deze zomer opzoeken. Vanaf daar wil ik ook een paar dagen naar bali omdat mijn opa en oma daar dan zijn. Ik heb alleen geen idee hoe ik dan het beste kan reizen...

MiekeMeijers
Gebruiker
spacer line

Ik heb gehoord dat de bussen echt een hel zijn, dus dat zou een van mijn laatste opties zijn. Ik zag dat mensen hier wat contacten hadden?

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Pascal,

Paul heeft me al een mailtje gestuurd.
Dank voor je aandacht en groet.

joost
Gebruiker
spacer line

Mieke,

Het hangt ervan af op welke manier je wilt reizen en waar vandaan.
Openbaar vervoer of prive auto met chauffeur.
Je kunt me mailen voor meer info

MiekeMeijers
Gebruiker
spacer line

Beste joost, het hangt een beetje van de prijs af natuurlijk maar ik geef de voorkeur aan een prive auto. Weten jullie hier ook iets over de muggen daar? Natuurlijk ga ik wel wat inentingen halen, maar 'savonds moet je je goed kleden tegen de muggen hoorde ik. Heb in ieder geval al wat lange shirts en broeken aangeschaft voor de zekerheid... Anyhow, tips zijn welkom, het is veel geregel! Als ik de reis tussen Java en Bali geregeld heb zal dat wel een stukje rust geven.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. MiekeMeijers: Als je maar een paar dagen naar Bali wilt komen vanaf Java dan kun je m.i. het beste vliegen. Tickets voor binnenlandse vluchten zijn vrij goedkoop.

Als je alleen reist is met de huur-auto rijden een erg kostbare aangelegenheid. Alle kosten drukken op 1 persoon budget.

If you have nothing to loose, you can risk everything

joost
Gebruiker
spacer line

Hallo Mieke,

Zoals Amed zegt is alleen reizen met prive auto duurder dan openbaar vervoer.
Maar zoals ik al eerder schreef kun je me mailen voor meer info.

gr Joost

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,641,739 pageviews Een website van indahnesia.com