Aan Alle geadopteerde Indonesiers in Nederland!

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Fotograaf2004
Gebruiker
User icon of Fotograaf2004
spacer line

Beste geadopteerde indonesier die in nederland woont, heb je altijd al meer willen weten over je adoptie of met andere geadopteerden in contact willen komen? Dan zou je misschien kunnen overwegen om eens contact op te nemen met Asalsaya, de nederlandse vereniging voor geadopteerde indonesiers!

Zie ook onze website www.asalsaya.nl of email naar bestuurEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.asalsaya.nl

Wij houden regelmatig avonden en andere activiteiten voor geadopteerde indonesiers omdat we merken dat de vragen blijven bestaan (zeker voor diegenen die zich wel indonesier voelen maar geen indonesische ouders hebben of hebben kunnen vinden). We hebben serieuze maar ook gezellige activiteiten (zoals met elkaar naar de jaarlijkse Pasar Malam gaan op het Malieveld in Den Haag en leuke activiteiten tijdens Sinterklaas en Kerst).

Zie voor andere forums waarin geadopteerde indonesiers regelmatig posten www.geadopteerden.nl en www.adoptietrefpunt.nl , gebruik dan de zoekfunctie en gebruik dan de termen adoptie, indonesie, asalsaya enz. om direct bij Indonesie gerelateerde posts te komen. Daarbij hebben we ook regelmatig contact met andere adoptieverenigingen zoals Inesh (Sri Lanka) en Arierang (Korea).

We hopen jullie gauw te zien! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Groet,

namens het Bestuur van Asalsaya,

Joris Maas (bestuurEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.asalsaya.nl / www.asalsaya.nl) bold text link here

Fotograaf2004
Gebruiker
User icon of Fotograaf2004
spacer line

Indien er op dit forum mensen zijn die vroeger in Indonesie met de adoptie procedure hebben gewerkt en daar iets over zouden willen vertellen tijdens een discussie avond, dan zou ik u vragen om via bestuurEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.asalsaya.nl even contact met ons op te nemen. Misschien heb je, zoals meerdere nederlanders, in 1 van de tehuizen/ziekenhuizen/maatschappelijke instanties gewerkt? dan lijkt het ons sowieso leerzaam om eens nader met u kennis te maken. Met name leden die op zoek gaan naar hun biologische ouders kunnen hier veel baat bij hebben.

Alvast bedankt!

Met vr. groet,

het Asalsaya bestuur.

Groet

Irawati
Gebruiker
spacer line

Weet iemand of Asalsaya nog wel bestaat? Ik heb niet zo lang een mail naar ze gestuurd en kreeg deze zonder enige reactie terug. Geen idee waarom... Volgens de site zou de site in onderhoud zijn, maar dit zou al lange tijd erop staan.

Ik zou graag in contact komen met andere geadopteerden uit IndonesiŽ, maar ik kan maar weinig actieve forums vinden. Over facebook beschik ik niet, dus via die weg kan ik er niet mee in contact komen.

Heeft iemand een tip?

Dank alvast!

salina
Gebruiker
User icon of salina
spacer line

Wellicht in overweging nemen om toch een facebooksite te maken?
Is zo gebeurd en kost niks terwijl het de meeste kans geeft om mensen op te sporen of contacten te zoeken.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Irawati,

Mijn advies aan je is,

https://www.facebook.com/redactie.spoorloos

Die zullen vast meer informatie hebben. Dit programma bestaat al decennia lang en zullen ongetwijfeld een rijke bron kunnen zijn voor jouw vraag.

Erg veel succes !

It's only kinky the first time.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

En....................... je kunt Joris zelf hier bereiken Emoticon: Wink

http://www.jorismaas.20m.com/

Irawati
Gebruiker
spacer line

Hoi Oyibo,

Dank voor je reactie! Spoorloos is me nog een bruggetje of twee te ver. Wel over nagedacht, maar ik ben niet zo van mijn levensverhaal op tv vertellen Emoticon: Smile

Joris..... ook geadopteerd neem ik aan? Ik vind het ook zo wat om Joris te mailen zo van goh jij ook geadopteerd? En hoe vind je dat? Emoticon: Laugh out loud
Ik zoek een plek waar je met elkaar van gedachten kunt wisselen over dingen waar voornamelijk geadopteerden tegen aan lopen.

Facebook is voor mij in verband met mijn werk geen optie. Veel forums zijn enorm gedateerd. Dit forum wordt voor zover ik kon inschatten nog actief gebruikt. Ik dacht ik probeer het hier eens!

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Irawati,

Ik bedoelde met kontakt opnemen met de redaktie van spoorloos om hun te vragen naar fora en andere bronnen. Niet perse om je verhaal te vertellen.

En hetzefde eigenlijk met Joris.

Gewoon een goeie beschrijving van wat je zoekt Emoticon: Smile
En dan weet ik zeker dat je wel komt waar je wil zijn Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

92,478,903 pageviews Een website van indahnesia.com