Hotel jakarta nabij Nederlandse Ambassade

Subforum Gezocht & Aangeboden 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
heerke
Gebruiker
spacer line

Wie kan mij helpen aan een leuk, simpel, doch net hotel, dan wel wisma, in de nabijheid van de Nederlandse Ambassade te Jakarta???
Het liefst met adres, en als het kan ook wellicht met internetadres.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Moet je per se In de buurt zijn ?
En waarom ?
Je heb daar taxi .
Ik schat max 30 minuten rijden.

Ik zou hotels zoeken in Menteng area , zoals Indonesische hotel Cipta , Grand Cemara ,
of Hotel Maxone
http://www.maxonehotels.com/id(...)lscom-sabang-jakarta
Met 4 of max 5 eurie kan je de taxi nemen.
Voordeel bij Maxone is dat het centraal gelegen/uitgaangebied , super Mall etc en relatief goedkoop(wel zonder ontbijt).

Moet je echt in de buurt zijn dat heb je hier een lijstje.
Let op , prijzenlijst van november 2011.
http://tarifhoteldijakarta.blo(...)a-said-kuningan.html

bisa dicek of makemyday .

leomanado
Gebruiker
spacer line

hoi Heerke

Ik weet niet hoe laat je op de Ambassade moet zijn, maar hou rekening met veel vertraging /files in de ochtend tot 10uur en in de middag vanaf 1/2 4
Een hotel op loopafstand voorkomt een hoop stress

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Dichtste bij de NL Ambassade is gelegeh het hotel Puri Denpasar.

http://www.puridenpasar.com/

Je hoeft alleen de straat over te steken en ca. 200 meter te lopen om bij de ambassade te komen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Puri Denpasar is inderdaad lekker dichtbij, echter is het niet echt een 'leuk, simpel, doch net hotel, dan wel wisma' maar een sterren-hotel met bijbehorende prijzen. Mocht je nachtrust willen vraag dan voor de zekerheid een kamer aan de andere kant van waar die grote moskee staat, al zijn de ramen redelijk geluidsdicht (moet ook wel, met al dat verkeer)

Ho Lee Fuk

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Hotel Puri Denpasar kun je het beste boeken via agoda.com of een andere hotel-boekingssite

Je kunt dan op een netto kamer-prijs, incl. ontbijt en tax, uitkomen van rond de Rp. 400,000,-. Vorig jaar zo gedaan, begin Sept.

If you have nothing to loose, you can risk everything

nsenada
Gebruiker
User icon of nsenada
spacer line

Vorige keer ook gekeken naar dat hotel en toen was het goedkoper. Nu vragen ze 73Ä

There's a big difference between kneeling down and bending over!

heerke
Gebruiker
spacer line

dank allen. was op zoek naar een kamer van rond de 300000, dit om een visum aan te vragen voor mijn pleegkind. . weet iemand wellicht de buurt, hoe het heet waarin de ambassade ligt?
zeker die maxone hotelsite lijkt me wel wat

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Maxone hotel ,kleine kamer , pas nieuw geopend , maar qua prijs gunstig , en ligging is centraal
Voor mij is het in ieder geval acceptabel.Anders noem ik het niet.
Vandaar ga je naar kuningan rasuna said , de wijk waar de ambassade zit.
Kedutaan Belanda , elke taxichauffeur weten het wel.
Taxi reistijd schat ik 20 min tot 30 min afhankelijk van de tijden.
Zoals ochtend, middagspits etc ..Kosten ongeveer 40 tot 50.000 rupiah.

bisa dicek of makemyday .

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Inderdaad, Puri Denpassar. En vlakbij.

Surya.
Vlakbij is dus geen half uur in een taxi. Met nabij bedoelt men meestal op loop afstand.

nsenada,
Kijk maar eens online, AEB, ondergetekende en Jeroen hebben dezelfde ervaring met Puri Denpassar. Geen 5 sterren maar voor Europese begrippen een redelijke standaard.

Where there is a will there will be relatives.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Reply Surya weggehaald, user weet van geen ophouden. Spelregels zijn, ontopic. We gaan hier geen wereldkampioenschap vierkantie millimeter zeiken. Dat kan wel weer in omong omong. Klachten Surya kunnen in het daarvoor bestemde topic. Er is je vriendelijk verzoek gedaan per email.

It's only kinky the first time.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,504,627 pageviews Een website van indahnesia.com