Prijs hadj van de laatste 10 jaar

Subforum Geloof in Indonesië 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Geloof in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sendiri
Gebruiker
spacer line

Hallo allen,

i.v.m. een vervelende echtscheiding ben ik op zoek naar de prijzen van de hadj van de laatste 10 jaren. Kan ik daar ergens een staatje van vinden?

Salam, sendiri.

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Prijzen hadj van de laatste jaren:
www.hadj.nl/

sendiri
Gebruiker
spacer line

Dank je Elsbeth.

Ik heb mijn vraag niet goed geformuleerd, ik ben namelijk op zoek naar de prijzen van de Hadj vanuit Indonesie van de laatste 10 jaar. Onlangs heeft volgens mij Om Sid daar nog eens een staatje van geplaatst maar ik kan het niet meer vinden, vandaar mijn vraag.

Salam, Peter.

barimuchtar
Gebruiker
spacer line

Peter, ik heb een artikel in het Indonesisch gevonden waarin een statistiek staat van de hadjkosten van afgelopen tien jaar.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Maak je geen zorgen, Om Sid, tegenwoordig Om Surya gaat zeker reageren.
Als Om Malam namelijk ergens iets post dan voelt hij zich geroepen om te antwoorden.
5000 Euro gaat het kosten Emoticon: Blush

sendiri
Gebruiker
spacer line

Barimuchtar,als je een link wilt plaatsen, graag.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 04-02-2013 19:01 sendiri wrote:
Dank je Elsbeth.

Ik heb mijn vraag niet goed geformuleerd, ik ben namelijk op zoek naar de prijzen van de Hadj vanuit Indonesie van de laatste 10 jaar. Onlangs heeft volgens mij Om Sid daar nog eens een staatje van geplaatst maar ik kan het niet meer vinden, vandaar mijn vraag.

Salam, Peter.

Ik zou het niet weten.
Maar als je ongkos naik haji ( met de pelgrimreis gaat Emoticon: Shiny )plus de vertrekjaar intikt zie je verschillende bedragen in sites .

O.a :
http://ekonomi.kompasiana.com/(...)12-tahun-488510.html
Berdasarkan pencarian saya di internet ongkos naik haji tahun 2000 adalah rata-rata Rp 18.777.570 , dan ongkos naik haji tahun 2012 adalah rata-rata Rp 34.378.793.

Verder heb je verschillende soorten reisprogramma's .
De gewone( rata rata =gemiddelde) t/m de (super) luxe programma.

Via een Reisburo :

Harga Biaya Haji ONH Plus Mulai $ 7500
Dp Haji Rp. 10.100.000,-
Pemesanan Kuota Haji Plus 2012-2013-2014-2015 $4000

Wat ik wel weet is de reis vaak in handen van de overheid is , dus veel burocratie / veel adminstratiekosten etc.
Voor mij ( ben al jaren CalHaj=calon haji) is het via Amsterdam waarschijnlijk goedkoper.

Je kan zo via reisburo's in Nederland gaan , veel Moslim gemeenschappen in NLD gaan ook gezamenlijk een georganiseerde reis regelen.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zie je wel Emoticon: Laugh out loud

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 04-02-2013 23:37 Malam wrote:
Zie je wel Emoticon: Laugh out loud

Bedankt voor je bijdrage en opmerkzaamheid.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Graag gedaan Om Surya.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Wat een prijzen om een handvol steentjes ergens tegen aan te gooien en een paar maal om een zwarte blokkendoos te slenteren.......Zonde van de poen, op een of andere zender op TV zie je het ook dagelijks....

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik dacht het al Senior, als Amsterdammer weet je er geen ruk van.
Deze Rotterdamse makrelenknuffelaar zal jou maar weer eens wat spirituele kennis bijbrengen Emoticon: Angry

Steentjes ergens tegen aangooien Emoticon: Confused
Welnee, stenen naar de duivel gooien.

Rond een blikken doos slenteren?
Foei, dat is de Kaaba.

Zonde van de poen omdat je dat op de tv kan zien?
Je lijkt wel een echte Moslim, poen zat om de hadj te doen (ťťn van de vijf zuilen) maar je poen ergens anders aan besteden.
Alleen jij bent geen moslim, het is jou dus vergeven.

Er zijn moslims die hun geloof te vuur en te zwaard verdedigen, kapitalen uitgeven om op vakantie te gaan naar IndonesiŽ, maar een paar pleuris centen om de Hadj te doen er niet voor over hebben Emoticon: Confused

Heeft iets met schijn en heilig te maken Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,369 pageviews Een website van indahnesia.com