Muziek voor bij dvd van rondreis java en bali

Subforum Bali, het godeneiland 
83 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
de hullu
Gebruiker
spacer line

Wij gaan in aug naar Java en bali,Nu ben ik al op zoek naar muziek die bij onze dvd kan zetten die ik ga maken van onze rondreis.
Ik ben op zoek naar rustige muziek,en niet alleen maar gamelaan want dat verveelt wel snel.
ik zoek ook muziek voor bij bv de watervallen,de rijstvelden en nog meer natuur.op Bali.Maar ook voor bij tempels en vulkanen op Java.
Als ik wat namen weet kan ik mischien al wat downloaden.
Ik heb ook een cd uit de bib van Mus mulyadi dat vind ik ook wel iets.
Maar volgens mij is er veel verschil tussen Java en Bali muziek.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

de hullu,

Je kunt voldoende dvd/cd's op Bali kopen. Kosten weinig en je kunt zelf de muziek bij jouw filmpje zetten. Doe ik ook altijd. Onderhand heb ik inmiddels veel Indonesische muziek op de plank staan.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

de hullu
Gebruiker
spacer line

Dat zal wel dat je ze daar ook kan kopen,maar meestal gaan die naar dat de dvd is gemaakt in de kast .Er word hier nooit zoveel meer naar geluisterd.En meeestal gaan we maar 1 keer naar een land,omdat er nog zoveel landen zijn waar we naar toe willen.
En dan krijgen we een verzameling cd waar we niks meer met doen.
Vandaar dat ik de muziek probeer te downloaden.

tu-bagus
Gebruiker
spacer line

Bespaar je de moeite van het zoeken op het internet. Voor een paar euro heb je al een dvd.
Sarinah in Jakarta heeft een aardige collectie (legaal) en op straat vind je ze nog goedkopenr

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Als je niks kan vinden ga je naar Duta Suara bij Jalan Sabang , 200 meter vandaan.
Of beter naar Grand Indonesia Plaza http://www.youtube.com/watch?v=avmovN-kjis
en Indonesia Plaza ( straat oversteken )
http://www.plazaindonesia.com/

bisa dicek of makemyday .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,794,884 pageviews Een website van indahnesia.com