Hulp in huishouding voor B&B in Nederland gevraagd

Subforum Gezocht & Aangeboden 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Liliankoo
Gebruiker
spacer line

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Dan zul je wel de au pair papieren voor elkaar moeten maken bij immigratie en de kosten daar van dragen. Dan is de kans klein dat je hier de doelgroep haalt, Indonesische dames spreken doorgaans geen Nederlands. Volgende vraag is, wat geef je als vergoeding?

De woorden een goed salaris is 1 ding, maar waar heb je het in werkelijkheid over? Cijfers? Een au pair van 30? Ben benieuwd of je met de IND daar meer wegkomt.

It's only kinky the first time.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 11-01-2013 14:00 schreef Liliankoo:
Wij zijn een gezellig gezin met 2 kinderen ( 17 en 20) en runnen een B&B in Zeeland met 4 kamers.
Voor komend seizoen zoeken wij een lieve, nette dame, va 30 jaar, die mee kan helpen met alle dagelijkse bezigheden in onze B&B en huishouden. Wij zoeken iemand die bereid is minimaal een half jaar naar Nederland te komen en zich volledig inzet.
Wij bieden haar een goed salaris en eigen (prive) woon ruimte in een mooie gezellige toeristische omgeving.
Wie kan ons helpen aan een betrouwbare domestic helper?

Is een Nederlandse vrouw niet goed genoeg? voldoet een Nederlandse vrouw niet goed genoeg? of denk je met een buitenlandse vrouw de vergoedingen naar beneden te krijgen?
Daarbij om een buitenlandse vrouw naar Nederland te halen en ze gaat bij jullie werken kan dat niet langer dan 90 dagen aangezien het met een visum kort verblijf niet mogelijk is om langer te blijven, daarbij middels zo een soort visum mag er niet eens gewerkt worden ( behalve zwart ) maar dan zijn beide in overtreding.

Qua Au pair kom je er ook niet want dit moet via een bureau lopen.
Veel succes met het IND en de wetgeving.

Of zijn jullie op zoek naar een buitenlandse vrouw die reeds al in het bezit is van een VVR ( verblijfsvergunning regulier) ?

Villa Ditya
Gebruiker
User icon of Villa Ditya
spacer line

Even wat van de website van het IND gehaald: Een au pair is een buitenlandse jongere tussen de 18 en 25 jaar oud die in een gastgezin licht huishoudelijk werk verricht en op de kinderen past.
Bovendien staat op de website van het IND dat de au-pair maximaal 30 uur per week mag werken en minimaal 2 vrije dagen per week moet hebben.

Een au-pair van 30 jaar of ouder die in een B&B werkt en niet op kinderen past (ik neem aan dat jullie kinderen van 17 en 20 jaar geen oppas meer nodig hebben) gaat dus niet lukken.
Iemand op een toeristenvisum naar Nederland laten komen kan maximaal voor 3 maanden maar mag dan niet werken. Het zal dus lastig worden.

Villa Ditya - luxe prive vakantievilla vlakbij Yogyakarta. Kijk voor meer info op www.villaditya.nl

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik ga een stap verder.
Want zo ligt ook de situatie in Zeeland in het zomerseizoen.

Weer zo'n uitwas van het huidige Nederland, op deze manier een goedkoop meisje te krijgen uit IndonesiŽ.
Het moet gewoon stinkend goedkoop zijn, immers plaatselijk zijn er dames zat, want ook in Zeelland is de werkloosheid hoog.

Schamen jullie je niet Liliankoo????????????

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tja....Hollanders>>het liefst voor een dubbeltje op de eerste rang zitten....

hati hati, pelan pelan

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

jullie zijn 1 gezin met twee kinderen 17 en 20 runnen 1 B&B dat lijkt mij wel leuk 'ik denk dat je bette 1 advertentie moet zetten in de lokale kranten jullie zitten op de verkeerde afd en buiten dat ik denk niet dat een halve gare daar in zal stappen'indonesiers zijn niet zo stom als je denk'think twice before you make a mistake''Waspada Waspada' Emoticon: Frustrated

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 11-01-2013 22:06 Malam wrote:
Ik ga een stap verder.

Weer zo'n uitwas van het huidige Nederland, op deze manier een goedkoop meisje te krijgen uit IndonesiŽ.
Het moet gewoon stinkend goedkoop zijn, immers plaatselijk zijn er dames zat, want ook in Zeelland is de werkloosheid hoog.

Nou nou wat een vooroordelen. Laat Liliankoo het anders gewoon even toelichten wat de bedoeling is van haar oproep, voordat ze zich van jou moet gaan schamen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Er wordt geen au-pair gezocht, maar een dienstmeid. Dus wetten over dienstmeiden zijn leuk, maar n.v.t. Verder zijn er genoeg werklozen in Nederland die een vakantiebaantje willen hebben lijkt me zo. Een Indonesische kan toch geen contact maken met de gasten.. of is dat juist de bedoeling? Dat kan natuurlijk ook, want een meid die er met de eerste gast vandoor gaat heb je ook niets aan inderdaad.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

ik denk dat jij goed aan't vissen bent'dit is het juiste anwoord''ook sorry voor mii vooroordelen ik hoop toch dat ze de juiste persoonen krijgt voor dit soort facatuuren''ik zeg altijdt zo waar 1 wil is is een weg''veel succes bij het zoeken van de juiste oplossing

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Inderdaad, een diensmeid is geen au pair, tenminste niet in de zin zoals liliankoo dat voor ogen heeft. Au pairs kan maar dat is leeftijdsgebonden dus niet een vrouw van 30. Maar een 20 tigger die ervaring opkomt doen in een Nederland. Een misverstand over de interpretatie van het woord is snel gemaakt. Een twintiger kan inderdaad, maar daar gaat een hoop papierwerk aan vooraf. En zie er maar 1 te vinden. Goedkoop is dat niet,vliegtickets, kosten IND visum, het vergoeden van de lokale kosten van de beoogde au pair. Of dit direkt goedkoop zou zijn? Betwijfel het, wellicht de reden dat het weinig voorkomt.
Reken maar uit, ticket,reiskosten, visum enz enz. Alle kosten bij elkaar opgeteld? Weinig zinvol lijkt me. Niet echt over doordacht zo te zien.

Where there is a will there will be relatives.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 12-01-2013 06:01 Anorak wrote:

. Een misverstand over de interpretatie van het woord is snel gemaakt.

Bij twijfel is het niet zo moeilijk om eerst te vragen : u bedoelt ?

bisa dicek of makemyday .

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 12-01-2013 00:11 schreef ardianto:

[quote verwijderd]

Nou nou wat een vooroordelen. Laat Liliankoo het anders gewoon even toelichten wat de bedoeling is van haar oproep, voordat ze zich van jou moet gaan schamen.

Precies!!!
Wat een ophef zeg Emoticon: Cry Emoticon: Stupid
Ik vind het een leuk/prima initiatief! Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 11-01-2013 15:34 schreef pierre:

[quote verwijderd]

Is een Nederlandse vrouw niet goed genoeg? voldoet een Nederlandse vrouw niet goed genoeg?

Jawel hoor!
Er zitten alleen vaak enkele "maartjes" aan.
Dikwijls komt de Nederlander (se) met een pakket eisen etc, etc,etc, etc. En niet onbelangrijk, Vaak komt men voor het wettelijk minimum loon zijn/haar bed niet uit!! (en JA dat is de mentaliteit in NL Emoticon: Stupid )
In crisis tijd dient iedereen water bij de wijn te doen en dient men blij te zijn met een dergelijk baantje!!!!

De 'arbeidsmigrant" daarintegen is BLIJ met een baantje en BLIJ met het wettelijk minimum loon (goed lezen he! wettelijk minimum loon DUS heren, er is dan GEEN sprake van onderbetaling!!!!)
Ook komt daar nog bij dat de "arbeidsmigrant" vaak werkt als een paard, niet zeurt en zeer flexibel zijn Emoticon: Yes!

Kortom voor mij zijn "arbeidsmigranten" van Harte welkom Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 11-01-2013 22:06 schreef Malam:
Ik ga een stap verder.

Weer zon uitwas van het huidige Nederland, op deze manier een goedkoop meisje te krijgen uit IndonesiŽ.

Grote onzin wat je hier nu neerzet malam Emoticon: Angry
Tjonge jonge...........
om maar een voorbeeldje te noemen; het moet stinkend goedkoop zijn? !
JA dat MOET heden ten dage in NL, doe je dat niet dan komt er geen "hond" bij het hotel/restaurant/B&B/nergens, immers is men dan te DUUR, en gaat de toerist/consument naar de ander! Emoticon: Stupid
(op dit moment werkt het zo trouwens op de meeste plekken in de wereld)

Liliankoo
Gebruiker
spacer line

Op 11-01-2013 22:06 schreef Malam:
Ik ga een stap verder.

Weer zon uitwas van het huidige Nederland, op deze manier een goedkoop meisje te krijgen uit IndonesiŽ.

Schaam jij je niet om zo iets te plaatsen?????
Denk eerst eens na of er misschien niet iets anders (ernstigers) achter zit, om zo,n oproep om hulp te doen. Emoticon: Angry

Liliankoo
Gebruiker
spacer line

Op 12-01-2013 00:11 schreef ardianto:

[quote verwijderd]

Nou ik heb niets om me voor te schamen hoor. Ik stel hier een vraag en kan iemand een prima baan/verblijf aanbieden in een gezellige familie, De omstandigheden zijn nu helaas zo dat de eigenaresse het vanwege ziekte niet meer alleen aankan en daarom hulp vraagt.

Maar ik heb inmiddels al begrepen dat ik hier verkeerd zit. Emoticon: Nooo

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Zo iets ligt heel gevoelig Liliankoo want ja, er heerst veel werkloosheid en dan gaan de haren overeind staan, als je zoekt in die klasse, waarin je goed bedoeld ook, het maar moet afwachten, wat je voor geschoteld krijg.
Zeer link voor je gasten, je kan achteraf pas screenen , maar vooraf weet je niet wat je binnen haalt.
Ik heb in de familie, maar niet hier maar daar,ook gezien, dat je moet oppassen, als je een pembantu binnen haal, of ze wel de juiste instelling heeft, om zorg te verlenen.
Zo ver weg heb je zelf niets, om de juiste persoon binnen te halen.
Dan moet je te veel vertrouwen op hen of bureaus.
Je begeeft u op een gevaarlijke weg, in de publieke sector, een oproep te doen,zonder het te weten kan je goed de plank misslaan.......... Emoticon: Confused

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 12-01-2013 12:52 Liliankoo wrote:

[quote removed]

Maar ik heb inmiddels al begrepen dat ik hier verkeerd zit. Emoticon: Nooo

Hoop dat je toch niet teleur gesteld wordt, want er zijn andere leden die met waardevolle infos kunnen komen.

Je zou via via kunnen regelen om een pas gemigreerde dame ( ook net ingeburgerd) een leuke start geven.

bisa dicek of makemyday .

Liliankoo
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor de reacties. Zijn er Emoticon: Bye bye inmiddels klaar mee.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 12-01-2013 13:52 Liliankoo wrote:
Bedankt voor de reacties. Zijn er Emoticon: Bye bye inmiddels klaar mee.
Dan gaat ie ook direct op slot. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,937,480 pageviews Een website van indahnesia.com