Studentenkamer Yogyakarta gezocht

Subforum Gezocht & Aangeboden 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Trees88
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben een student Culturele Antropologie en ga vanaf februari onderzoek doen naar politiek en/of sociaal geengageerde wajang praktijken. Of althans dat zou ik heel graag willen. Ik probeer hiervoor in contact te komen met ISI de kunstacadamie in Yogya en Solo. Tot dusver tevergeefs, dus stiekem hoop ik dat heel misschien iemand dit leest die me hier op een of andere manier zou kunnen helpen.
En dan waar ook de titel naar suggereert ben ik op zoek naar een studentenwoonruimte. Ik vind het geen probleem keuken/badkamer evt woonkamer te delen met meerdere bewoners. Iemand tips??

Bedankt! Emoticon: Shiny

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Trees88
Gebruiker
spacer line

Bedankt Ardianto,
Maar het gaat niet om een stageplaats, juist niet omdat het een onafhankelijk masteronderzoek moet worden.
Toevallig nog iemand tips met betrekking tot (studenten)woonruimte In Yogya/ Solo?

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Je kunt ze allicht benaderen, zij zullen zeker tips hebben, en misschien kunnen ze wel bemiddelen voor woonruimte in Yogya.

Anders zou ik even checken op http://www.infokost.net/