Studentenkamer Yogyakarta gezocht

Subforum Gezocht & Aangeboden 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Trees88
Gebruiker
spacer line

Hallo,

Ik ben een student Culturele Antropologie en ga vanaf februari onderzoek doen naar politiek en/of sociaal geengageerde wajang praktijken. Of althans dat zou ik heel graag willen. Ik probeer hiervoor in contact te komen met ISI de kunstacadamie in Yogya en Solo. Tot dusver tevergeefs, dus stiekem hoop ik dat heel misschien iemand dit leest die me hier op een of andere manier zou kunnen helpen.
En dan waar ook de titel naar suggereert ben ik op zoek naar een studentenwoonruimte. Ik vind het geen probleem keuken/badkamer evt woonkamer te delen met meerdere bewoners. Iemand tips??

Bedankt! Emoticon: Shiny

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Trees88
Gebruiker
spacer line

Bedankt Ardianto,
Maar het gaat niet om een stageplaats, juist niet omdat het een onafhankelijk masteronderzoek moet worden.
Toevallig nog iemand tips met betrekking tot (studenten)woonruimte In Yogya/ Solo?

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Je kunt ze allicht benaderen, zij zullen zeker tips hebben, en misschien kunnen ze wel bemiddelen voor woonruimte in Yogya.

Anders zou ik even checken op http://www.infokost.net/

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Trees88
Gebruiker
spacer line

Dank u!! Emoticon: Worship

tomvdh
Gebruiker
spacer line

Dag Trees,

Mijn ervaring met infokost.net is niet zo positief, ik woon nu 3 maanden in Yogya en heb er nog 3 te gaan. Ik woon in een prachtig huis in het zuiden van Yogya met goede verbinding naar de hele stad. Het huis heeft 5 kamers te huur voor een niet al te hoge prijs. Neem even contact op via de mail dan kan ik je wat foto's sturen: tom.jrdEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Er is wel woonruimte te vinden, alleen wel tijdruimte.

pattinasarany
Gebruiker
spacer line

Hallo trees,

bijtoeval lees ik je advertentie op google...ik denk dat je bij mij goed zit,
Ik woon nl ook in Yogyakarta.... Daarnaast is mijn directe buurman docent aan de I.S.I.....mischien is het handig als je me mailt op hans_ambonEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com momenteel ben ik voor 4 weken in Nederland..dus je kan me ook bellen 0649937405

Tot hoors Groetjes Hans

ps..verhuur ook kamers een huis met zwembad en airco en warmwater...wat je opleiding betreft...mijn huis staat op 10 min fiets afstand van de kunstacademie Yogyakarta de ISI

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Voor hen die er misschien intresse in hebben.

Studenten op kamers wereldwijd.
http://imagesconnect.org/

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,940,014 pageviews Een website van indahnesia.com