Verlengen visum on arrival naar 60 dagen

Subforum Bali, het godeneiland 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
heris
Gebruiker
spacer line

Wij vertrekken eind van de maand naar Bali voor 60 dagen, ik heb vandaag contact gehad met het visum buro,die vertelden dat het kort dag was om een 60 dagen visum aan te vragen, dat via de ANWB opgestuurd wordt, ik ook een visum on arrival kon nemen ( 30 dagen ) en na een week het kon verlengen bij de immigratiedienst in Denpasar ?? met 30 dagen.
Wie weet daar meer van, wie weet het adres en een telefoonnummer van de immigratiedienst?

Groeten Henk.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Zo dan, je hebt je goed voor bereid Heris.
Twee maanden naar Bali en gewoon niet weten hoe de vork in de steel zit.
Ga naar de CIBT visumdienst, vraag een spoed procedure aan voor een 60 dagen visum, kost een paar centen maar je kan zonder zorgen 60 dagen naar Bali.
Spoed procedure kost wat meer, maar wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, heb je je visa in 1 week in huis.
De kosten en ellende om op Bali een bureau te zoeken met alle kosten, wegen niet op tegen die paar centen je meer bij de CIBT kwijt bent.
Succes.

heris
Gebruiker
spacer line

Beste Malam,
Ik weet wel hoe de vork in de steel zit, alleen heb ik bovenstaande nooit eerder gedaan, vandaar mijn vraag van verlengen en een adres,maar wees niet bezorgd, het is al voor elkaar, genoeg kantor imigrati in de buurt van Sanur.
In elk geval bedankt voor je heldere uitleg, alleen denk ik dat je geen idee hebt wat het kost langs de normale weg een visum voor 60 dagen, laat staan die u me aanraad.
Groeten Henk.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

De prijzen van visa en de procedures staan op de sites vermeld en zijn niet goedkoop, maar ik denk dat een ticket naar Bali en terug toch een flink stuk duurder is.

In de buurt van Sanur zitten niet 'genoeg' immigratiekantoren, hoogstwaarschijnlijk maar 1, en dan moet je ook nog een sponsor hebben uit diezelfde omgeving natuurlijk. Maar dat is al gelukt zo te lezen. Dat is dan mooi.

spacer line

Heris,bestaat er nog de mogelijkheid om snel een afspraak te maken met de ambassade Indonesia en het daar aan te vragen. Het duurt 3 werkdagen,dus moet toch lukken voor eind van de maand? Een account aanmaken en je kunt zelf de datum vastzetten voor een afspraak.

heris
Gebruiker
spacer line

Beste Leden ,

Ik woon 320 km retour van Den Haag, en heb net telefonisch contact gehad met Bali,er is geen enkel probleem om het anders op te lossen, bedankt voor de hulpvolle manier om te trachten het zogenaamde probleem op te lossen.

Groeten Henk.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

er is geen enkel probleem om het anders op te lossen,
Dat is mooi, dan zal ik deze op slot doen om verdere discussies te voorkomen. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

64,897,570 pageviews Een website van indahnesia.com