Wijdbeens zitten verboden voor vrouwen in Aceh

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Wijdbeens zitten verboden voor vrouwen in Aceh
Gepubliceerd op 03 januari 2013 12:36
Het lokale bestuur van een stadje op het Indonesische eiland Aceh is bezig een wet te ontwerpen die het verboden maakt voor vrouwen om wijdbeens op een motor te zitten. In plaats daarvan moeten de dames volgens verschillende Indonesische bronnen in de amazonezit plaatsnemen op het voertuig.
Lees verder , klik op de titel

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ha ha ik moest wel lachen, om die fratsen die ze daar bedenken, wat een achterlijk volkje zit daar toch.
En die hebben het daar voor het zeggen, wordt het niet eens een keer tijd dat ze in Jakarta die mensen verplaatsen naar een nudistenkamp!!!!!!!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Op het moment dat onze geliefde Koningin Beatrix in Suriname op bezoek was, kwam ze in een Surinaams dorpje.
Er zat een Surinaamse wijdbeens een stuk meloen te eten, de inkijk was overweldigend, waarop Beatrix vroeg, "Is dit nu nodig, waarom zo met de benen wijd, waarom doet u ze niet als een nette dame tegen elkaar?"

Waarop de Surinaamse dame zei, " Ja ik ben besodemieterd Koninklijke hoogheid, dan gaan al de vliegen op mijn meloen zitten" Emoticon: Laugh out loud

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Tja, het is maar waar je iemand zich druk om kan maken. Ik ben wel voor een wijdbeense amazone Emoticon: Smile Daar was het de wetgever waarschijnlijk om te doen hihi. Liefhebber van Camel Toe misschien? Emoticon: Laugh out loud

Where there is a will there will be relatives.

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Waar ligt het Indonesisch eiland Aceh.

Shalom

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

[quote] On 03-01-2013 18:18 Bokito wrote:
Waar ligt het Indonesisch eiland Aceh. [/qu

Een aantal mafkezen dacht 2 kilometer aan de rechterzijde van van Mekka en enkele kilometers aan de linkerzijde van Medina, Bokito.
Ze willen daar nog heiliger zijn als in die grote zandbak.
Allah (gezegend zij zijn naam) vond dat geen goed idee, pleurde er een tsunami tegen aan om Aceh weer op de juiste plek terug te werpen.
Helaas ze begrijpen het niet, dus het is nu wachten op de volgen de stap van Allah(gezegend zij zijn naam)

Gezien het feit dat de zuivere Islam uit die zandbak komt en Indonesiërs denken nog heiliger te zijn als Allah(gezegend zij zijn naam) vandaar het geblér van die idioten de hele dag door, ben ik bang dat de volgende stap van Allah (gezegend zij zijn naam) een stap verder gaat om het stelletje idioten hier tot de orde te roepen.

Vandaar dat ik hoog in de bergen ben gaan zitten, helaas die idioten weten het inmiddels ook, waar je normaal gesproken 5 maal per dag de oproep tot het gebed hebt, gaat het geblér hier de hele dag door en is het alleen maar 5 maal per dag 10 minuten stil Emoticon: Angry

IEDEREEN ergert zich verrot maar NIEMAND durft zijn rijstmolen open te trekken, immers het ware geloof bestaat uit de hele dag blérren.
Dat ze dat in die zandbak niet doen???????? puhhh wat weten ze daar nu van de Islam het is al erg genoeg dat we naar Mekka moeten, dat kunnen we ook compenseren met de hele dag blérren.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

het woord steeds geker'ik neem aan dat 1 vrouw toch zelf wel kan bepalen ,in wat voor 1 houding ze zelf het fijnste vindt'ik denk dat ik maar eens 1week met mijn vrouwnaar aceh ga om polshoogte te nemen'!!! Emoticon: Confused

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-01-2013 18:18 Bokito wrote:
Waar ligt het Indonesisch eiland Aceh.
Nergens inderdaad. De tekst is aangepast in het oorspronkelijke nieuwsbericht; Emoticon: Smile

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Mooi mop Malam!
Gerry denk je wel aan de vliegen als je met je vrouw naar Aceh gaat?

Aceh is leuk om naar toe te gaan. Ik heb er zelf geen meloen kunnen vinden.

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,540,090 pageviews Een website van indahnesia.com