Subforum Gezocht & Aangeboden

forum.indonesiepagina.nl 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Enrico
Gebruiker
spacer line

Ga half februari tot half maart naar indonesie. Zoek boor de laatste twee ŗ drie nachten een leuke rustiger plek voor mij en mijn vrouw.

Iemand suggestie.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Indonesie is best groot. Misschien is het handig om er iets bij te zetten van welk eiland, welk deel van het eiland etc. Op Bali en Java ken ik wel wat plekjes maar het lijkt me belangrijk om te weten van waar het vliegtuig weer vertrekt.

From Dayeuhkolot with love

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

On 22-12-2012 12:49 monyet wrote:
Indonesie is best groot...

haha...understatement van de eeuw

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Enrico
Gebruiker
spacer line

Excuus idd helemaal vergeten waar.

Plan is om op bali op reis afstand van vliegveld de laatste twee drie dagen rust te houden.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Als je echt rust wil, dan is dit misschien iets: http://www.la-joya.com/
Geen warm water, geen televisie en geen airco, maar wel een prive-tuin en de wind van de zee die zo door je bungalowtje waait, 's ochtends kun je vanuit je bed de zee zien. Zwembad is heerlijk, eten ook, alleen wat ver van het drukke Kuta. Eigenaars zijn Frans en zeer vriendelijk.
Als je ergens tot rust wil komen dan is dit de plek.

From Dayeuhkolot with love

Enrico
Gebruiker
spacer line

Thx na vier actieve weken zoeken we eigenlijk wel iets meer comfort vliegen daarna terug naar AMS

Joopvp
Gebruiker
spacer line

Hoi,

kijk eens op spam removed.nl en www.spamremoved.nl

Edited by Oyibo
OPMERKING BEHEERDER

joopvp, reclame is aan regels gebonden. Dit is niet de eerste melding. Bij herhaling? nick--------> Schroot.

Geplaatst door oyibo @ 23-12-2012 15:26

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,554,153 pageviews Een website van indahnesia.com