Kerstgroet / wensen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik wens alle forumleden Fijne Kerstdagen en een Gezond Nieuwjaar toe. Emoticon: Party!

pierre
Gebruiker
spacer line

Ook van onze kant wensen wij iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2013 toe.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Prettige feestdagen allemaal....

hati hati, pelan pelan

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik wens iedereen prettige feest dagen, ik bedoel IEDEREEN.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ook wij wensen jullie allemaal fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2013 toe. En met allemaal bedoel ik ook IEDEREEN.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ahum....Malam en BJ waarom die nadruk op IEDEREEN.....??

Misschien mis ik iets....dus dan sluit ik maar bij Malam en BJ aan....toch? Emoticon: Party!

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

De wereld verging vandaag niet, en een behoorlijk deel van werkend Nederland begint aan zijn laatste werkdag voor de feestdagen en is bezig met kadootjes kopen en familie bezoeken.

We hebben het afgelopen jaar in het nieuws al het vreselijke wel gezien.

Het mooie zien we niet in de media, familie, buren en vrienden die elkaar bijstaan in moeilijker tijden. Mensen die zich voor de medemens inzetten, waarvan er veel dat vrijwillig doen. Ik wens het nieuwe jaar toe dat mensen wat minder aan zichzelf denken en meer aan een ander. In die gedachte wens ik iedereen een hele fijne feestdagen. En een spetterend goed nieuw jaar 2013 in vooral gezondheid. Emoticon: Party!

Where there is a will there will be relatives.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Mooi geschreven Anorak...... Emoticon: Yes!

Hopende dat jouw boodschap wordt uitgedragen..... Emoticon: Party!

mleeuwen
Gebruiker
User icon of mleeuwen
spacer line

Fijne Kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2013

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Voor dat het er niet meer van komt, ben morgen druk, met deze dagen, tenslotte wil je als Opa, toch goed voor de dag komen, heel veel gezellige kerstdagen toe , voor daar maar ťťn dag en niet vergeten, bij al die snoeperij op tijd je maag leeg laten lopen

Voor het nieuwe jaar gezond weer op en vergeet niet de 13 geluksgetal te vermelden.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Fijne kerstdagen en een heel goed en gezond 2013!

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

Een heerlijke Kerst met veel makanans en minumans,
en
Een tevreden en gezond 2013.

'ne goeie roetsj !!!

hoi, hoi

Alaaf

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

.
Iedereen hele fijne dagen en de beste wensen voor 2013

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Fijne feestdagen en een goed 2013 toegewenst vanuit een warm en halfbewolkt Lippo Cikarang. Emoticon: Party!

joost
Gebruiker
spacer line

Vanuit Bondowoso wens ik jullie een gezellige Kerst en een Gezond en Gelukkig 2013

Deewee
Gebruiker
spacer line

Voor de kerstwensen is het nu eigenlijk al te laat maar laat 2013 een goed en gezond jaar voor iedereen zijn met een fijne jaarwisseling.

eveline
Gebruiker
spacer line

Oops ik ben weer eens laat..zoals gewoonlijk hoor Emoticon: Blush

Lieve mensen, gelukkig nieuwe jaar allemaal.
Mogen 2013 een goed jaar worden voor allen
Veel liefs, Ev

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,036,593 pageviews Een website van indahnesia.com