Simkaart Java/Sumatra

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Trui80
Gebruiker
spacer line

Beste allemaal,

In maart gaan wij 2 weken naar IndonesiŽ. We zullen verblijven op Java en Sumatra. Omdat het veel goedkoper is, zouden we graag een Indonesische simkaart kopen. Welke provider heeft op beide eilanden het beste bereik? We willen graag kunnen whatsappen/internetten. Wat raden jullie aan?

Bedankt alvast!

Eelco78
Gebruiker
User icon of Eelco78
spacer line

Simpati (van Telkomsel) is volgens mij ťťn van de betere.
Overigens zul je in Bukit Lawang en Tangkahan niet overal of altijd bereik hebben.

www.gidsinsumatra.nl | Achtergrond Avatar = De Gungung Kerinci |

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Werkt Simpati van Telkomsel niet, koop een kaart van Indosat (Mentari) die start kaarten voor een nummer kosten werkelijk een scheet en twee knikkers (15000)

totto
Gebruiker
spacer line

Weet iemand toevallig ook het nummer om uit Belgie goedkoop naar een mobiel in Indonesie te bellen, zoals uit Nederland het 0900 nummer?

Toto Travel.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

www.belkampioen.be/tarieven/goedkoop_bellen_indonesie/

Bekijk deze eens.

totto
Gebruiker
spacer line

Bedankt Malam,
Die had ik al gehad maar er staat alleen een nummer om te bellen naar vaste nummers in IndonesiŽ. En ik zoek er een waarbij je naar mobiel kunt bellen.

Toto Travel.com

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Telefoonkaart AziŽ misschien?

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Probeer dit eens.
http://www.belgigant.nl
succes

Shalom

totto
Gebruiker
spacer line

Belgigant en dergelijke zijn om uit Nederland te bellen.
Vanuit BelgiŽ heb ik 070663401, bandje, nummer en hekje gevonden. Dus net als Uit Nederland met een 0900 nummer.

Toto Travel.com

Villa Ditya
Gebruiker
User icon of Villa Ditya
spacer line

Op de site www.televergelijk.nl staan alle Nederlandse aanbieders op een rijtje. Goedkoop bellen naar vaste en mobiele nummers in Indonesie. Werkt over het algemeen goed.
Alternatief is bellen via Voipbuster. Dat is bellen via de computer naar een vast of mobiel nummer naar Indonesie. Werkt via een prepaid systeem (je kan betalen via IDeal). Mijn ervaring is dat Voipbuster wat betere telefoonverbindingen heeft dan de 0900 aanbieders. Voipbuster is ietsje duurder (naar Indonesie mobiel kost 6,5 cent en bij de goedkoopste 0900 aanbieder meestal zo'n 4 cent). Super goedkoop bellen dus.

Villa Ditya - luxe prive vakantievilla vlakbij Yogyakarta. Kijk voor meer info op www.villaditya.nl

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,032 pageviews Een website van indahnesia.com