Gezocht een partner die naar indonesie willen emigreren.

Subforum Gezocht & Aangeboden 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
bujang
Gebruiker
spacer line

Via deze weg ik ben op zoek naar een partner.
Ik ben een man van 42 jaar oud en ik ben op zoek naar een man, leeftijd onbelangrijk maar moet wel manelijk er uit zien en naar Indonesie willen emigreren.
Momentieel woon ik en werken in Holland, maar ik heb plan om terug te gaan naar mijn geboortestad Bandung.
Trouwens ik heb een huisje in Dago, en een stukje grond in lembang.
zo mannen graag jullie reactie,! wie weet kunnen wij leuke dingen samen doen, en als het klik is dan kunnen wij volgende jaar samen naar Bandung op vakantie en kijken hoe en wat....groetjes Bujang.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

2.7 uit de faq is duidelijk.

Er zijn genoeg sites die een behoefte kunnen voorzien.

Deze gaat op slot.

It's only kinky the first time.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,783 pageviews Een website van indahnesia.com