Trouwen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sahabat
Gebruiker
spacer line

gosh,marianne,dit is altijd waar wij ons van verwonderen.in deze part van de wereld .the way people talk so easily about private things.
Money no problem,If I want to go to bali,I just go .. and so on.
What a wonderful world(louis armstrong)ken je hem?
sahabat

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 03-06-2005 20:34 sahabat wrote:
gosh,marianne,dit is altijd waar wij ons van verwonderen.in deze part van de wereld .the way people talk so easily about private things.
Money no problem,If I want to go to bali,I just go .. and so on.
What a wonderful world(louis armstrong)ken je hem?
sahabat

Dit soort opmerkingen stinkt naar decadentie. Terwijl hier in IndonesiŽ kreupelen en melaatsen bij de stoplichten de uitlaatgassen liggen te kataliseren en niet eens een hondenhok hebben, laat staan een hondenhotel.
Emoticon: Angry

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Wat moet ik dan ? M'n hele huis laten verbouwen ? M'n honden een paar weken alleen laten, zonder eten en drinken ?

De omstandigheden zijn nou eenmaal anders daar.

Maar ja, blijkbaar hebben jullie het op mij gemunt, want als iemand het hier over bussiness class vliegen heeft zeggen jullie niks. terwijl ik dat wel grote onzin vind! Dan kan je dat geld beter daar uitgeven.. Nee een hond laten verhongeren en alleen thuis laten zin kan wel.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

heb het trouwens helemaal gehad met dit achterlijke forum.. Mij zal je hier niet meer zien.. Stelletje zeikerds hier.. (op een paar na) Emoticon: Frustrated

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Marianne ,

Trek je niets aan van eventuele opmerkingen.

Je moet het zo zien dat bijna alle buitenlanders die permanent in Indonesie verblijven ook centen zat hebben vergeleken met de Indonesier. Ook al verblijven ze daar met een NL pensioen.

En dan is de vraag hoeveel van al dat geld besteden zij aan goede doelen daar.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Bedankt voor je normale reactie albert.

Dat is inderdaad zo wat je zegt. Zelf zijn ze ook rijk vergeleken met een indonesier. Wij hebben het hier een stuk moeilijker gekregen na de scheiding van mijn ouders dus ze moeten niet ouwehoeren dat ik niet ga, omdat mijn honden in een kennel moeten. En btw.. Als ik in Bali zit hebben die honden daar allemaal een goeie aan mij..

sahabat
Gebruiker
spacer line

On 04-06-2005 11:52 Albert wrote:
Marianne ,

Trek je niets aan van eventuele opmerkingen.

Je moet het zo zien dat bijna alle buitenlanders die permanent in Indonesie verblijven ook centen zat hebben vergeleken met de Indonesier. Ook al verblijven ze daar met een NL pensioen.

En dan is de vraag hoeveel van al dat geld besteden zij aan goede doelen daar.

Hello Albert,
Voordat je iets zegt,(zie quote)moet je zeker weten.toch.
Sahabat is geen rijke buitenlander maar een Indonesier die nog moet werken.Er was een tijd dat hij anak laki laki belanda was.Met veel geluk en steun heeft hij en zijn fam.een bestaan opgebouwd waar andere ook in delen.
baik baik ya
sahabat

sahabat
Gebruiker
spacer line

On 04-06-2005 08:06 Mariannegls wrote:
heb het trouwens helemaal gehad met dit achterlijke forum.. Mij zal je hier niet meer zien.. Stelletje zeikerds hier.. (op een paar na) Emoticon: Frustrated

Marianne,
Als je een niet achterlijk forum zonder zeikers gevonden hebt,moet je toch even zeggen waar.Sukses Emoticon: Bye bye
sahabat

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 04-06-2005 17:13 sahabat wrote:
[...]

Hello Albert,
Voordat je iets zegt,(zie quote)moet je zeker weten.toch.
Sahabat is geen rijke buitenlander maar een Indonesier die nog moet werken.Er was een tijd dat hij anak laki laki belanda was.Met veel geluk en steun heeft hij en zijn fam.een bestaan opgebouwd waar andere ook in delen.
baik baik ya sahabat

Mijn stukje heeft niets met jou te maken. Dus voordat je iets zegt............. Emoticon: Wink

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 04-06-2005 17:31 sahabat wrote:
[...]

Marianne,
Als je een niet achterlijk forum zonder zeikers gevonden hebt,moet je toch even zeggen waar.Sukses Emoticon: Bye bye sahabat

Sahabat,

Ben jij waterdicht? Emoticon: Smile

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Goed, deze kan nu wel op slot geloof ik.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,879,044 pageviews Een website van indahnesia.com