Vrijwilligerswerk Yogyakarta

Subforum Java 
94 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
angela12345
Gebruiker
spacer line

Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk voor de periode van februari t/m juli/augustus 2013 in Yogyakarta.
Het lijkt me heel erg leuk om met kinderen of dieren te werken, heeft iemand tips??

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

een goede start is hier te vinden: klik hier

Er zitten heel veel haken en ogen aan werken in IndonesiŽ. Vrijwilligerswerk is namelijk ook werk.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Beste is een stagevisum aan te vragen. Vrijwilligerswerk?
Probeer http://www.aulia-kids.org/dutc(...)tent/yogyakarta.html

suhanura
Gebruiker
spacer line

Voor volunteering heb je een social visa nodig. Mijn social visa was vlug goed gekeurd door Jakarta omdat het werd geregeld by the president-director of the rokok-kretek fabrikant in Kudus. Heb de English teacher geholpen met mengajar bahasa Inggris op de Catholic SMA in Kudus. But I had to return to Australia to get the visa. One can't get a visa by staying in Ind. That was my disappointing experience. So it costed me a lot of money to do volunteer-work.
But ya sudah... that's what I want. I lived in the kampung in Jl Kumudasmoro Barat between the people but kept my Australian standard of living by staying in the guesthouse Sakinah (in that kampung). Eat my "sarapan" Emoticon: Cry breakky) in the warung IDR 15000 max) and had my dayly diner in restaurant PESTA KEBOEN in JL Veteran. For $10. the best food and service I ever experienced in my life time. The most humble and polite people you can find in Jateng(Jawa Tengah).

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,378,657 pageviews Een website van indahnesia.com