Foto's Bali op Internet

Subforum Bali, het godeneiland 
86 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Joey-01
Gebruiker
spacer line

In 2011 zijn wij op de voorlaatste dag in Sanur al fietsend beroofd door 2 mannen op een scooter. Resultaat: 0 foto's van een verder mooie reis. Ik ben nu op Internet aan het zoeken naar mooie foto's van alle plekken op Bali waar we geweest zijn om alsnog een leuk album te kunnen maken voor mijn vriendin. Ik kan echter vrijwel niets vinden dat kwalitatief groot genoeg is (aantal pixels) om geaccepteerd te worden in de diverse albumsoftware. Iemand suggesties?

chirpy
Gebruiker
spacer line

Vertel me van welke plekjes op Bali jullie foto's willen hebben?

Joey-01
Gebruiker
spacer line

Tja, een aardig rijtje:

Sanur Beach
Kuta
Jimbaran Beach
Uluwatu
Garuda Wisnu Kencana
Ubud / Monkey Forest
Tanah Lot
Goa Lawah
Pura Besakih
Tenganan
Kintamani / Mount Batur

En dan op Java nog:

Yogyakarta
Borobudur
Prambanan

Via Google afbeeldingen is genoeg te vinden maar dus allemaal te klein...

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Dat is sneu voor jullie Joey.

Ik heb van 2011 foto's van :
Monkey Forest
Tanah Lot
Goa Lawah
Sanur Beach

En van 2006.

Yogyakarta- Paleis
Borobudur.

Heb je interesse, vraagt via Jeroen ( beheerder) jouw e-mail-adres naar mij te sturen...
Dan stuur ik de foto's naar je op, goed?
Ik hoor of zie het e-mail-adres van jou.

Joey-01
Gebruiker
spacer line

Ik heb zeker interesse, kan altijd even kijken. Dank alvast, het wordt gewaardeerd. Ik heb een e-mail adres waar mijn naam niet in voorkomt dus bij deze: waagyEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

chirpy
Gebruiker
spacer line

Joey
Van de meeste plaatsen heb ik goede opnames. Nu nog even weinig tijd, maar ik stuur er een aantal naar je E-mail. Wel in verschillende sessies, want via Hotmail kun je maar weinig MB's tegelijk versturen. Groeten Joep

bert99
Gebruiker
spacer line

Hallo Joey,

Inmiddels een paar e-mails met bijlages verzonden.
Borobudor, Prambanan, GWK + Sanur

rest volgt ...

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Joey, jou vandaag 2 foto's via e-mail ( bijlagen) naar je verzonden, kijken of je het
goed hebt ontvangen....

Groetjes Emoticon: Party!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,736,552 pageviews Een website van indahnesia.com