Probolinggo?

Subforum Java 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
saense
Gebruiker
spacer line

Wij bezoeken voor 1 dag per cruiseboot Probolinggo. Helaas zal de dagtocht naar de Bromo te zwaar voor ons zijn. Heeft iemand een idee wat we wel zouden kunnen doen, we hebben ca. 6- 7 uur tijd.
Eventueel zouden wij graag een auto met chauffeur hebben die dag, maar hoorden dat er daar veel ""mafia-chauffeurs"zijn, dus zich nit aan de overeengekomen prijs zouden houden en later die dag meer geld vragn.
heeft iemand ervaring hiermee en/of een contact?
Alvast bedankt

joost
Gebruiker
spacer line

Ik ben niet van de maffia doch ik heb een auto met chauffeur.
Ik zou toch met de auto naar boven gaan. De rit naar boven is mooi.
Bij hotel Cemarah Indah heb je een mooi uitzicht over de zandwoestijn en zie je
de Bromo als een puist liggen in de vlakte
Kost je geen moeite dan alleen maar in de auto zitten.
Voor wanneer en met hoeveel personen zou je eventueel willen.
Mail me maar voor meer info.
Groet Joost

saense
Gebruiker
spacer line

OK, dank je. Mail komt er aan.

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Saense,

Joost is zeker niet van de maffia Emoticon: Yummie!
Wij hebben gebruik gemaakt van zijn diensten voor een bezoek aan de Bromo en dit was allemaal dik in orde Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Veel plezier

Pascal.F
Gebruiker
spacer line

Dit nog vergeten.

Joost vraagt u ook feedback via mail na de trip

saense
Gebruiker
spacer line

Zijn naam geeft in ieder geval geen maffia indruk, dus wij zijn heel benieuwd.
Volgens Tripadvisor zijn er nog wal wat minder goede ervaringen, dus waren wij wat huiverig. We zullen zien en hopen dat ook voor ons alles dik in orde komt. Bedankt.

joost
Gebruiker
spacer line

Hi Pascal,,

Heb een mailtje ontvangen van Saense. Komt wel goed.

Groet vanuit Bondowoso

saense
Gebruiker
spacer line

Inmiddels weer terug uit Probolinggo. Auto via Joost was prima geregeld. De chauffeur Johny sprak zelfs goed nederlands.
Wij zijn richting de vulkaan Bromo gereden wat een mooie rit was.
Johny die diezelfde middag nog doorgereden naar Surabaya, waar wij per schip aankwamen de volgende dag en heeft ons in de haven opgehaald en dus ook door Surabaya gereden.
Allemaal uitstekend gegaan, ook de auto was prima. We hebben er met 4, zelfs met 6 personen goed ingezeten.
In Probolinggo waren overigens nauwelijks of geen taxis beschikbaar, alleen wat betjaks en een shuttlebusje de stad in. Dus absoluut tevoren reserveren als je daar een auto met chauffeur nodig hebt.

saense
Gebruiker
spacer line

Jo, inmiddels jouw contact doorgegeven aan andere a.s. cruisers die in Soerabaja een auto met chauffeur zoeken voo resp. begin en/fo eind Maart. . Is dat wat voor Jonny?

joost
Gebruiker
spacer line

Saense, sorry voor de late reactie maar ik was naar de Karimun java eilanden waar ik door het slechte weer een dag of 5 extra vast zat.
Ja ik ben al meerdere malen benaderd door "cruisemensen"
Je kunt het gerust doorgeven en dan kijken we wel op het inpast.
Groet

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Voor Semarang e.o. zie mijn email.

bronbeek
Gebruiker
spacer line

Op 08-01-2014 16:35 schreef saense:
Jo, inmiddels jouw contact doorgegeven aan andere a.s. cruisers die in Soerabaja een auto met chauffeur zoeken voo resp. begin en/fo eind Maart. . Is dat wat voor Jonny?

Seanse,
Ik zou graag wat meer willen weten over cruisses reizen die een stop in Surabaya maken
Dus...welke cruisse organisaties hebben zulke aanbiedingen, zodat er een keus gemaakt kan worden.
Indien mogelijk stuur dan wat gegevens naar bronbeeksenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com
Bij voorbaat bedankt

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Holland America Line (departure vanuit Hong Kong of Singapore). Afgelopen week nog gasten van de Rotterdam opgepikt voor een Semarang-trip.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Ze hebben nu een goede aanbieding voor een zeetourtje van 14 dagen vanaf Singapura .
Ik denk dat AMS-Sin apart moet betalen.
One way trip Rot-Indonesia is ook nog te doen. 5 duizend zo veel.
terug met de vliegtuig vanaf singapura.
brochure is van VCK Amsterdam.

bisa dicek of makemyday .

bronbeek
Gebruiker
spacer line

Y-B en S-A
Bedankt voor jullie reactie.
Het zeetoertje van S-A is precies wat ik bedoel .
Ik ben nu hiermee bezig en krijg onderstaand antwoordt
Bijzonderheden: U wenst in te schepen in Jakarta en ontschepen in Soerabaya, dit verzoek staat nu op aanvraag bij de rederij Holland America Line. Indien u de cruise bij de rederij Holland America Line wenst te bevestigen, ontvangen wij graag een adres in Nederland .
Misschien lukt dit en anders maar een retourtje DPS-SING erbij kopen
Dit tripje is bedoeld als een oefenreisje.
Hopelijk smaakt het hierna naar meer
Nogmaals bedankt samen

bronbeek
Gebruiker
spacer line

P.S
Voor alle duidelijkheid..Wij wonen in Indonesie.
Vandaar het inschepen in Jakarta en ontschepen in Surabaya

bronbeek
Gebruiker
spacer line

Het zeetourtje met de HAL gaat niet door.
Na wat heen en weer mailen kreeg ik onderstaand bericht

Wij kunnen alleen de boeking voor u maken wanneer u een woonadres heeft in Nederland, helaas kunnen wij hierop geen uitzonderingen maken.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Tsja......NL paspoort+NL pensioen+betalen met Rabobank Nederland, het maakt geen enkele indruk

.We stappen hier in Indonesie wel ergens een reisbureautje binnen om een zeetourtje uit te zoeken.
Hadden we natuurlijk eerder kunnen doen maar ms Rotterdam meemaken met Indonesische crew en binnenlandse tour was perfect voor ons doel
En op dit forum las ik enige cruisse verhandelingen.
Tips van mensen met ervaring is natuurlijk beter dan reclame slogans

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

72,641,643 pageviews Een website van indahnesia.com