station in Magelang

Subforum Java 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
spacer line

In de jaren 48-49 moet er een station in Magelang zijn geweest,wat dicht bij een kazerne lag. Kan iemand mij antwoord geven,of we dat nog terug kunnen vinden?

spacer line

Is er echt niemand,die me hiermee kan helpen? Ik zou het erg fijn vinden omdat we over 3 weken daar naar toe gaan.

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Probeer google maps eens. Als er ergens een spoorlijn loopt dan kom je vanzelf uit bij waar een eventueel station is/was.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

jstar
Gebruiker
spacer line

Interessant boek:
BALLEGOOIJEN DE JONG, M.: Spoorwegstations op Java

En hier wat foto's, ook van andere stations:

http://www.irps.or.id/yogyakar(...)bapang-parakan-tour/

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Probeer altijd de Indonesische site's te raadplegenzoeken.

Setasion/setasiun kereta api Magelang.

Dan krijgt je Indonesische info.
Men praat over stasion Bablak Magelang .(of Kebonpolo)
Volgens verhaal is het al opgeruimd, is een snelweg geworden.

http://www.google.co.id/imgres(...)=1t:429,r:0,s:0,i:67

Als je daar wil gaan kan je opdracht geven PERGI KE stasionon kereta api (BABLAK-MAGELANG) aan de chauffeur van je huurauto of vragen aan een taxi chauffeur of ojekrijder .
Zo gebeurt.

bisa dicek of makemyday .

spacer line

Jarno,jstar en Surya Atmadja,hartelijk dank voor uw informatie. We hebben nu wat aanknopingspunten en kunnen een chauffeur vragen daar naar toe te gaan.Mijn man had het over een voetbalterrein,militairen en wat verder een watertoren,dus ik denk,dat ik met die informatie wel verder kom.Nogmaals,mijn hartelijke dank.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,860,053 pageviews Een website van indahnesia.com