zoek een agent in Thailand voor een sosial budaya Indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Markdl
Gebruiker
spacer line

Ik woon inmiddels twee jaar in Indonesie en vraag elk jaar een nieuw sosial budaya visa aan via mijn agent Ismael in Singapore.

Na vier keer Singapore gezien te hebben wil ik mijn visa nu aanvragen in Thailand.
Heet iemand op dit forum ook een agent in Thailand.
Op een ander forum had ik gelezen dat het nogal gecompliceerd is om het visa in Thailand te regelen. Ik las dat ze nogal moeilijk doen in de Indonesische ambasade in Thailand. Klopt dit?

Ik ben dus op zoek naar een agent in Thailand, die net als Ismael in Singapore mijn sosial budaya in Bangkok regelt. Wie kan mij hier aan het adres/telefoonnummer helpen.

Groeten Mark

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,766,451 pageviews Een website van indahnesia.com