overweldigd door alle mogelijkheden java-bali

Subforum Java 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
simpati
Gebruiker
spacer line

Het is schoon maar de braekfest is matig.
Voor zo'n bedrag mag je ook geen fatsoenlijk ontbijt verwachten of toch misschien?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Volgens mij is het Nyiur Resort Hotel het enige hotel dat ik echt zou kunnen aanbevelen in Pangandaran. Er staan er meerdere, maar dat lijken wel schoolgebouwen en bunkers waar bovendien hele groepen onopgevoedde kampungers in lijken te wonen; vies, letterlijk vies van het afval, overal schreeuwers en als bonus de speakers van de moskee direct op het hotel gericht (volgens mij is de eigenaar een fanatiekeling of heeft ie mot met de buren, anders krijg je dat toch niet zo 'mooi' voor elkaar)

Ho Lee Fuk

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 21-09-2012 12:14 simpati wrote:
Het is schoon maar de braekfest is matig.
Voor zo'n bedrag mag je ook geen fatsoenlijk ontbijt verwachten of toch misschien?
Ik verwacht in ieder geval wel een redelijk ontbijt voor dat geld, dus niet alleen toast brood of nasi goreng en een glas thee.

Ho Lee Fuk

simpati
Gebruiker
spacer line

Ik verwacht in ieder geval wel een redelijk ontbijt voor dat geld
Het moet en kan ook anders, voor minder als het genoemde tarief heb ik al een paar keer overnacht bij de hotels van Santika Indonesia met een uitstekend ontbijtbuffet en ook schone kamers.

Tijdens mijn Ramadanvakantie heb ik weer mogen ervaren dat je voor veel minder geld hotels kan boeken met een uitstekende service in een land wat bekend staat om de sexvakanties .
Wordt tijd dat de indonesiŽrs daar eens stage gaan lopen voordat ze een hotel willen gaan runnen!
Jan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

simpati, ik had mijn hotel in Jogja ook met Ramadan-korting dit jaar. Ik kwam precies met het begin aan, maar kreeg voor mijn Ramadan-tarief netjes uitgebreid ontbijt op het door mij gewenste tijdstip. Het kan dus wel, alleen zijn het nog uitzonderingen die de regel bevestigen helaas.

Ho Lee Fuk

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik ben overigens nooit in Thailand geweest. Ik kom hier vooralsnog niets te kort, ook niet tijdens de Ramadan, dus ik hoef (nog?) niet te vluchten.

Ho Lee Fuk

hanhof
Gebruiker
spacer line

Na veel lezen van dit forum, de lonely planet en allerlei reisorganisaties, hebben we een voorlopig reisplan: Wat denken jullie?

21: 00 1Aankomst jakarta, door naar bogor
2bogor
-3 bogor-bandung
- 4bandung- pangandaran
- 5pangandaran
- 6pangandaran
- 7wonosobo voor het dieng plateau
-8 borobodur
-9borobudur- yogjakarta
-10yogjakarta
- 11met vliegtuig naar surabaya en dan door naar bromo
- 12bromo- kalibaru
-13 kalibaru
-14kalibaru- lovina
-15lovina
-16lovina- ubud
-17ubud
- 18ubud-
-19ubud-gili-eilanden
- 20gili
-21gili
-22gili-
-23gili- sanur
24 sanur
25 sanur en terugvlucht

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 21-09-2012 12:55 simpati wrote:

Tijdens mijn Ramadanvakantie heb ik weer mogen ervaren dat je voor veel minder geld hotels kan boeken met een uitstekende service in een land wat bekend staat om de sexvakanties .
Wordt tijd dat de indonesiŽrs daar eens stage gaan lopen voordat ze een hotel willen gaan runnen!
Jan

Laat de Indonesiers daar maar niet naar toegaan. Ze zouden nog eens op het idee kunnen komen om servicegericht en vriendelijk te worden....
Overigens hoef je voor een sex vakantie daar niet heen, dat kan ook in Indonesie.
Waarom iedereen toch denkt dat er in Thailand alleen maar geile oude mannetjes komen is mij een raadsel. Okay , het gebeurt in de twee bekende plaatsen, zoals in elk land, maar het merendeel van de toeristen komt daar niet voor, wel voor inderdaad de netheid, service en beleefdheid in de hotels/guesthouses...en voor het land zelf, net zoals dat geldt voor Indonesie

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ze zouden nog eens op het idee kunnen komen om servicegericht en vriendelijk te worden....
O jee, dat is een eng vooruitzicht! Emoticon: Nice
Overigens hoef je voor een sex vakantie daar niet heen, dat kan ook in Indonesie.
Als je de weg kent denk ik zelfs dat het leuker is in Indonesie dan in Thailand. Zoals gezegd nooit in Thailand geweest, dus heb geen vergelijkingsmateriaal wat dat betreft.

Ho Lee Fuk

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

Begin 80 kom ik weleens stop over-en in Bangkok ( 3 dagen) tijdens mijn jaarlijkse pulang kampung reis naar Jakarta.
( Als ik met SIA vlieg dan wordt het Singapore stop over.
Via SIA ( zo heet SQ toen) en Thai Airways.
Voor een habbekrats zit je al in een paar * hotels .
Toen al zag ik met veel verwondering en ongeloof( hoe KEN ?) een paar ouwe mannetjes met vaak kale koppen, dikke bierbuiken rondslenteren met heel erg jonge thaisen .
In de leeftijdsklasse van hun dochter tot zelfs kleindochters.
Ehwaar, berani sumpah.

Kan me nog heugen over de zgn Bangkok Fever , gerelateerd aan de G.I Joe's .
Als toerist werd je toen zo binnen gesleurd in een donkere hol met vol halfnaakte mini meisjes , zelfs als je ook samenloopt met je eigen vrouw. Pat Pong Road.
Bij de stop over van Thai Airways krijg je naast gratis half dag Bangkok tour, de klong tour , ook 1 uur bodymassage.
Weet niet of het "dat soort" bodymassage is , hebben we niet gedaan.

bisa dicek of makemyday .

fatima
Gebruiker
spacer line

[quote] Op 25-09-2012 13:58 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
O jee, dat is een eng vooruitzicht! :

Ja heel eng ,vooral bij de Ambassades van Indonesie.
Stel je voor dat je lachend wordt ontvangen en dat ze blij zijn je te zien. Emoticon: Wink .

Let it be

fatima
Gebruiker
spacer line

Dat fenomeen van oudere mannen met jonge meisjes ,zie je in heel Azie en Australie ook. Maak me sterk dat het in Europa niet anders is ,een geldkwestie zoals altijd.

Let it be

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 25-09-2012 17:01 fatima wrote:
Dat fenomeen van oudere mannen met jonge meisjes ,zie je in heel Azie en Australie ook. Maak me sterk dat het in Europa niet anders is ,een geldkwestie zoals altijd.

Inderdaad,voor 95 procent een geld kwestie dus......

hati hati, pelan pelan

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 25-09-2012 16:13 Surya Atmadja wrote:

Kan me nog heugen over de zgn Bangkok Fever , gerelateerd aan de G.I Joe's .
Als toerist werd je toen zo binnen gesleurd in een donkere hol met vol halfnaakte mini meisjes , zelfs als je ook samenloopt met je eigen vrouw. Pat Pong Road.
Bij de stop over van Thai Airways krijg je naast gratis half dag Bangkok tour, de klong tour , ook 1 uur bodymassage.
Weet niet of het "dat soort" bodymassage is , hebben we niet gedaan.

Om Sid, als toerist word je er niet meer letterlijk en figuurlijk naar binnen gesleurd, maar hinderlijk is het soms wel. Als ik met mijn vriendin daar heen ga ( Patpong)>> moet soms, heb daar twee vrienden met een bar > erger ik me er ook wel eens aan, hoewel we samen wel eens een paar van die tenten zijn binnen gegaan en ons best vermaakt hebben zonder afgezet te worden met de rekening, wat loslopende (aangeschoten / dronken )toeristen nog wel eens overkomt.

Voor een trip over het water in en rondom BKK, door de klongs (kanalen, zijstromen van de rivier, > onderhandel met een eigenaar van een particuliere long tail boot, voor een schijntje een halve dag, of langer, op het water. Ga niet in zee met figuren die je een trip van 1 of 2 uren willen aansmeren voor het 5 voudige bedrag wat je anders kwijt bent. En een halve dag in die stad? Dan zie je dus echt niks, meerdere weken heb je daar voor nodig...

Normale body massage , 1 of 2 uur ,( 6 tot 8 euro !) is erg aan te bevelen>> je weet niet dat er zoveel spieren in je lichaam zitten die in de knoop zaten of niet meer werkten...twee keer in de week is een weldaad voor je lichaam en je humeur....alhoewel het behoorlijk pijnlijk en stijf kan zijn na de eerste paar keer als je je in jaren niet hebt laten masseren.

De andere soort massage richt zich niet op je algehele welzijn......Maar als vrijgezel of gebonden aan een openminded partner...wat let je? Emoticon: Party!

Wel allemaal off topic dit gedoe....sorry Emoticon: Laugh out loud

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,611 pageviews Een website van indahnesia.com