Wijn in Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
84 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik vond hier in dit forum oude berichten over wijn uit Bali.
Maar hoe is het nu, je hebt de immer populaire Hattan wijnen, maar ik hoorde ook van wijnen uit Saba... Wie kan mij meer informatie geven en hoe is de smaak en prijs van deze wijnen?

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Rosť te koop bij Deli Bali 2 liter voor 259.000 rp

Dit bericht vond ik voor u op een ander forum. Zelf drink ik niet, dus heb geen idee hoe het smaakt. Ook werd genoemd dat Bacardi Ä 60,- per fles kost....

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Ik weet ook wel dat wijn en alcohol in Bali zeer duur is, Ik drink enkel wijn, dus geen Bacardi.... daarbij is wijn ook goed voor de gezondheid, als je het met mate drinkt. Maar graag wilde ik weten of er hier mensen zijn die Saba wijn al hebben gedronken, is dit beter dan Hattan, en de prijs?

Ita Ritzema
Gebruiker
spacer line

Beste Dekarre,

Begin dit jaar is er een nieuwe wijn gelanceerd op Bali: Cape Discovery. De basis voor deze wijn komt uit Margaret River in AustraliŽ. Het vinificatieproces (onder Australisch management) vindt plaats in Kalibukbuk, Lovina. Tot nu toe hebben ze een Sauvignon Blanc, Chardonnay en Rosť op de markt gebracht. Het zijn frisse, aromatische en fruitige kwaliteitswijnen. De Sauvignon Blanc en Rosť zijn daarbij mijn persoonlijke favorieten. Deze nieuwe wijnen steken wat mij betreft met kop en schouders uit boven de Two Islands wijnen van Hatten (die overigens ook heel behoorlijk zijn). De Cape Discovery wijnen zijn in het Noorden van Bali verkrijgbaar bij Hardy's en bij Toko Rejeki, een internationale supermarkt naast de 'winefactory' in Kalibukbuk, Lovina. De prijs is vergelijkbaar met die van Two Islands. Bij Toko Rejeki betaal je voor een fles Sauvignon Blanc en Rosť Rp 175.000, voor een Chardonnay Rp 180.000.
Binnenkort volgt Cape Discovery met een Cabernet-Merlot en Shiraz, evenals een Sparkling Chardonnay, waar ik zelf erg benieuwd naar ben!

Voor wijnliefhebbers is dit een een ware aanwinst op Bali!

Met hartelijke groet,

Ita

dekarre
Gebruiker
User icon of dekarre
spacer line

Bedankt Ita voor deze informatie, ik heb inmiddels de site gevonden en de plaatsen waar deze wijn te koop is: www.capediscoverywines.com/inc(...)20list%2005JUL12.pdf
Ik zal hem zeker eens proeven bij mijn volgende reis naar Bali.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,794,926 pageviews Een website van indahnesia.com