Sumatra, eindwerk

Subforum Sumatra 
69 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Sumatra > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Kimberly
Gebruiker
spacer line

Hallo...

Ik ben een studente en moet mijn eindwerk doen over het eiland Sumatra. Graag zou ik te weten komen welke sociale problemen er zoal zijn daar ?

Bedankt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wil je dat echt weten? Zo ja, wat heb je zelf al bijeen geschraapt aan informatie?

Kimberly
Gebruiker
spacer line

Ik heb al een deel van het tsunami in 2004 aangezien dit grote gevolgen had voor de bevolking. Ik heb ook een klein deeltje over het boskappen en de bedreigde diersoorten, maar veel vind je er niet van.

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Grote verschillen in inkomen, hoge werkloosheid, problemen tussen Aceh en Indonesische overheid (althans voor de tsunami), gebrekkige gezondheidszorg etc etc.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Vergeet de onafhankelijkheidsstrijd van Free Aceh Movement (GAM) niet, en de opnieuw ingevoerde shariah aldaar. Problemen genoeg zou ik zeggen.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Kimberly
Gebruiker
spacer line

Dank jullie wel !

jstar
Gebruiker
spacer line

Eens met Jarno en ardianto.

Misschien ook niet slecht de relatie tussen Riau en Singapore toe te lichten. Vnl. toerisme en culture shock maar ook de zand/graniet geschiedenis.