Huisje aangeboden in Bali canggu 10 minuten van Semingyak.

Subforum Gezocht & Aangeboden 
85 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willemw
Gebruiker
spacer line

Te huur aangeboden in canggu 10 minuten van Semingyak. Balinees huisje 2 kamers, douche,keuken gemeubilleerd. 5000,00 euro per jaar.

of mail regarvillabali.com voor foto's, informatie of bezichtiging.

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Emoticon: Yes!

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

doe mij dr maar 5. wel met een leuk kado papiertje eromheen graag

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ibu, Ardi,

Willem zal zeker per dag bedoelen. Toch Willem.
Als je per jaar bedoelt dan doe ik ook mee voor 10 huisjes.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

willemw
Gebruiker
spacer line

Heren bedankt voor jullie opmerking. Foutje bedankt. Moet zijn 5000,00 euro per jaar.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

kan geen kwaad willem'het is te koriseren'het is menselijk'veel succes

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Te huur aangeboden in canggu 10 minuten van Semingyak. Balinees huisje 2 kamers, douche,keuken gemeubilleerd. 5000,00 euro per jaar.

Géén foutje....je schrijft wéér 5000,00 per jaar.... Emoticon: Blush Emoticon: Frustrated Willemw Emoticon: Party!

willemw
Gebruiker
spacer line

kembang sorry hoor , kan het niet duidelijker in nederlands neerzetten. Het zijn euro's en geen roepia.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 04-09-2012 23:03 schreef willemw:
Heren bedankt voor jullie opmerking. Foutje bedankt. Moet zijn 5000,00 euro per jaar.

Willem. voor dat bedrag kunnen wij zaken doen.

Maar vermoedelijk heb je de komma verkeerd geplaatst en bedoel je € 50.000,- oftewel vijftigduizend euro.

Mocht het inderdaad vijfduizend euro zijn dan heb ik zeker interesse

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik heb dan ook interesse voor dat bedrag.....ik hoor het wel of jij het juiste bedrag vraagt
Willem.....
Maar ik denk dat Pierre gelijk heeft.....het is anders een "kadootje die jij weg geeft óf je moet wel erg rijk zijn dat je voor zo'n lage bedrag verhuurt........ Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

sjefke
Gebruiker
spacer line

5000,00 euro per jaar is een redelijk huur bedrag voor 2 kamers
kennis van mij woont in semiyak 2oo meter van het strand
grote woon kamer 3 slaapkamers en douche en keuken met tuin
betaald daar nu 4000000 roepia per maand !
dus kembang ik weet niet waarom jij dit een kadootje vind !
changu is nog altijd goedkoper als semiyak kwa huur !!
ik zelf betaal dat bedrag nog eens niet in nederland!! per maand

elsbeth
Gebruiker
spacer line

En € 50.000,- per jaar zou bespottelijk duur zijn voor 2 kamers. Bijna € 1000,- per week!!!
Ik begreep de hilariteit ook al niet zo goed...

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Hallo 5000 euro per jaar is ca 415 euro per maand.
Voor RI prijs een gigantisch bedrag, maar ook voor NL prijs redelijk aan de hoge kant, maar ja, het zijn huisjes van NL-ers en die denken in NL bedragen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

voor Indonesische begrippen zeker duur, maar ik zou niet als een Indonesier in een hut zonder warm water, stromend water, airco en fatsoenlijk dak willen wonen. En ja, dat kost inderdaad meer.

Nu heb ik persoonlijk niets op Bali te zoeken, maar in de buurt van Seminyak zijn genoeg mensen die de hoofdprijs betalen voor alles wat een dak heeft omdat men kennelijk meent daar bij de groep te willen horen. En ja, dat kost dus geld.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

aaaahhhh, bedankt BintangJan en Yerun....mijn oogjes zijn geopend Emoticon: Party!

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Even wat verklaren...
Voordat de eerste posting was aangepast naar € 5000,-

stond er : "60.000 roepia".

Dat heeft Willem dus weggehaald...
Vandaar de reacties: doe mij er maar vijf.
Ik heb mijn reactie dus ook daarna maar aangepast....

tiesto34
Gebruiker
spacer line

nog iemand een huisje voor een maand voor ons

marty henkes
Gebruiker
spacer line

Hi ,my name is Marty and i am interresting in the house for rent in Canggu for a year.Can you send me some pictures plus more info.about the house plus location.Regards marty.henkesEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

bouw3
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Bye bye Ben op zoek naar huisje of appartement voor een redelijke prijs voor zes maanden in Seminyak of omgeving
Kom maar op met je aanbieding,wel met vermelding prijs per maand in rupiah of euries.
Periode is van 20 sept 2013 tot 16 maart 2014 Emoticon: Bye bye

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

tip: kijk nou eens gewoon op marktplaats daar staan er zat op.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

flybridge
Gebruiker
spacer line

Ardianto,

Kijk dan ook eens naar de prijs op marktplaats.!!!!!!!!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,001,056 pageviews Een website van indahnesia.com