Woning in Denpasar - Renon te huur aangeboden

Subforum Andere praat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

In de periode van 10 Januari tot 20 Mei 2013 bieden wij onze stadsvilla in Denpasar te huur aan. Deze stadsvilla is gelegen in Renon - een (zeer) nette wijk in Denpasar - en dicht bij o.m. overheidsgebouwen, consulaten, parken, winkelcentra, ziekenhuizen, restaurants en nabij de uitvalswegen richting het zuiden en noorden van Bali. Voorbeeld: Afstand tot het strand in Sanur bedraagt 4 kilometer / 12 minuten, afstand tot de luchthaven 12 kilometer / 35 minuten.

Deze (noord-zuid georienteerde) stadsvilla is gelegen aan een stille straat, op een eigen terrein van 400 m2. Inpandig biedt de villa maar liefst 400 m2 bruikbare vloeroppervlakte op 2 etages, verdeeld over een entrée, grote living, eetkamer, keuken, bediendenverblijf, 4 slaapkamers, 3 badkamers, inpandige garage voor 1 grote auto en motorfietsen. Verder, een voortuin met parkeerplaatsen voor 2 autos en een achtertuin met een zwembad, met (ondiep) kinderbad-gedeelte.

Hier zijn een aantal foto’s van de woning te bekijken: https://www.airbnb.com/rooms/548928

De aldaar vermelde (huur)prijs geldt NIET bij langer ( meer dan 1 maand) durende verhuur. Indien geinteressseerd of wanneer u meer informatie nodig heeft, stuur dan s.v.p. een email naar marcelinbaliEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

If you have nothing to loose, you can risk everything

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

mooie tent!

Ik hoop voor je dat je snel een huurder krijgt.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

Hoewel het reeds expliciet in de tekst vermeld is dat deze woning vanaf 10 Januari 2013 te huur is, ter verduidelijking:

Deze woning is dus NIET (meer) te huur in December 2012, rond de Kerstdagen en Oud & Nieuw.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Prachtig Amed...is het jouw stulpje??? Wat kost dan de huur...of mag je dat niet noemen?

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 05-09-2012 18:56 schreef Kembang:

Prachtig Amed...is het jouw stulpje??? Wat kost dan de huur...of mag je dat niet noemen?

Als goed de site leest dan kun je het vinden
Weekprijs: €247 /week
Prijs per maand: €904 /maand

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

On 05-09-2012 18:56 Kembang wrote:

Merci. Ja, dit huis is al 7 jaar onze vaste stek in Denpasar maar medio Januari '13 verhuizen we naar een ander huis, dichter bij de school van onze zoon en nog beter gelegen voor onze werkzaamheden m.b.t. het hotel en de villa-verhuur.

"Kale" huur bedraagt Euro 800,- per maand.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik zal hier en daar reclame voor jou maken....ik weet dat er gegadigen zijn die graag naar Bali gaan.....
Hoor je niets van mij of van die personen die ik heb aangesproken dan is dat jammer voor je....Ik zal mijn best voor je doen Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

Ter info: Deze woning is reeds verhuurd Emoticon: Smile

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Amed....die huur is best érg hoog ( Kale huur...800 Euro)......tenopzichte van een Hotel

Inclusief ontbijt enz.enz......

Mensen die ik heb benaderd nemen liever een Hotel inclusief vlucht enz.enz.

Hoe bevalt je nieuwe woning? Dus zoonlief kan nu lopen naar zijn school gaan..... Emoticon: Smile

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

Dit huis is / was ook niet bedoelt als een alternatief voor mensen die liever in een hotel verblijven maar meer voor gezinnen die hier langere tijd gaan verblijven, bijv. vanwege het werk van een van de ouders. Dat blijkt ook wel uit de status van de huidige huurder: Interim manager bij een hulp-organisatie, ingevlogen met vrouw en 3 kleine kinderen.

Nieuwe huis is helemaal TOP. Ja, als het moet kan zoonlief lopend naar school, maar we brengen hem gewoon nog met de auto of motor, onderweg naar en voordat we naar de sportschool gaan.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Sorry Amed...ik dacht dat het een vakantiewoning betreft.....

Fijn dat jet hebt kunnen verhuren.....scheelt weer in de kosten toch?? Of maakt het op Bali niet uit?? Hier in Nederland kost het je meteen een dubbele huur c.q. hypotheek!!

Mag ik vragen hoe oud je zoon is? Als hij lopend naar school kan gaan, hoop ik toch niet dat hij op straat moet lopen.....ik vind het verkeer écht verschrikkelijk als je ze ziet rijden..... Ik wens jou en je gezin véél plezier in jullie nieuwe TOP huis en dat je daar Gezond en lang mag blijven wonen....

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

Ook op Bali kost / scheelt een leegstaand huis geld, o.a. vanwege doorlopende vaste kosten. Dus, we zijn blij met de huidige huurder.

Merci, dat hopen wij ook. Maar, het is veelbelovend, ha ha! Was wel even wennen aan het veel “landelijker” wonen na jarenlang in de stad en aan zee gewoond te hebben. De stilte hier ‘s avonds is heerlijk. https://www.airbnb.com/rooms/549766

Zoon Milan is ondertussen 5,5 jaar oud. Hij hoeft (straks, als hij ouder is) gelukkig het grootste deel naar school niet alleen over straat / de weg te lopen / fietsen maar kan bijv. het joggingpad door de sawah’s gebruiken.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Even op die link geklikt Amed....wát een prachtige droom woning, dat is iets dat ik graag zou willen hebben, mag ook wat minder luxe hoor....maar eerst een loterij winnen om zoiets te kunnen huren c.q. kopen.....

De stilte 'savonds vind ik ook héérlijk...je hoort dan de tokèh en ander dierengeluiden....

Maar aan zee wonen zal altijd mijn voorkeur blijven....ook hier in Nederland zou ik graag een appartement willen hebben in Scheveningen, Noordwijk aan Zee, Katwijk , Bloemendaal enz.enz. Maar helaas het is onbetaalbaar....Voor deze bedragen kan je een prachtige resort op Bali/ Java bouwen....

Dus ik blijf maar gewoon ( dag) dromen.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Is dan jouw bedoeling dat je daar voorgoed blijft wonen, of tot dat je zoon naar de middelbare school gaat....ik neem aan dat het een Internationale School is Amed? Of gewoon op de plaatselijke school...? Heerlijk om door de sawah te lopen.....ik neem aan dat de scholen om 6.30 of 7.00 in de ochtend beginnen ....tot 13.00 uur??

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 23-01-2013 13:34 Kembang wrote:

Dus ik blijf maar gewoon ( dag) dromen.... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

Als je Nederlandse villa verkoopt , kan je met gemak een stulpje op Bali kopen.
Kan je ook met Lansia visa van je oude dag genieten .

bisa dicek of makemyday .

Amed East Bali
Gebruiker
spacer line

We wonen ondertussen al ruim 8 jaar op Bali en het plan is om zeker hier te blijven wonen tot zoonlief de middelbare school afgerond heeft en hopenlijk ergens kan gaan studeren / of gewoon het huis uitgaat. Dan zijn wij weer “vrij” om zelf te bepalen hoe en wat we gaan doen, ha ha! Maar, da’s nog erg ver weg.

De school ( Dyatmika in Sanur / http://www.dyatmika.org/ ) die hij bezoekt is er een met een 2-talig leersysteem, Indonesisch en Engels. De kinderen worden klaargestoomd voor zowel de verplichte Indonesische nationale schooltesten (als ze 12, 15 en 18 jaar oud zijn) als de University of Cambridge International Curriculum and Exams. Zodoende houdt je alle opties open voor een studie na de middelbare school, hetzij in Indonesie danwel in het buitenland.

De kleuter / lagere school begint om 08.00 en zij zijn klaar om 14.30 uur. De Junior en Senior High School beginnen om 08.30 uur en die zijn klaar om 16.00 uur. De schooldagen zijn van Maandag t/m. Vrijdag, in tegenstelling tot nationale scholen waar men ook op Zaterdag naar school gaat.

jstar
Gebruiker
spacer line

Hier beginnen ze al om 7 uur in het Middelbaar...later zou de macet helemaal onmogelijk maken.

joost
Gebruiker
spacer line

Zeker een droomhuis. Eerlijk is eerlijk. Dit zouden wij allemaal wel willen.
Gefeliciteerd Amed met je "stulpje"
Maar over macet gesproken

Op 1 jan kwam ik na een paar dagen K.L. weer op Bali voor ook een paar dagen. Kids wilden ook naar de Waterbom. Naar het hotel in Kuta duurde 3,5 uur wat normaal in20 min zou moeten kunnen. Touristen huiswaarts gingen lopen met hun koffers. Hoorde dat velen te laat kwamen. Maar daar lees je niet over.
Nee voor mij is Kuta geen plezier meer.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Grappig Amed...vroeger toen ik nog in Surabaya woonde zaten wij al op 6.30 uur op school tot circa 12.00/ 12.30 uur dan waren wij vrij...ik spreekt dan over 56 jaar geleden.... En natuurlijk haalden wij kattekwaad uit als de "siësta" van de ouderen begon.....alleen de "baboe's "waren een beetje alert... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Dus het verbaast mij dat de school van je zoontje net zolang duurt als in Nederland.

Als je daar op Bali een leuk bestaan hebt opgebouwd zou ik zéker daar blijven....

Om Sid....dese Ibu tua dompet kosong dan miskin...ya Emoticon: Smile Emoticon: Smile
Dus gewoon heerlijk blijven dag dromen Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-01-2013 06:11 joost wrote:

Op 1 jan kwam ik na een paar dagen K.L. weer op Bali voor ook een paar dagen. Kids wilden ook naar de Waterbom. Naar het hotel in Kuta duurde 3,5 uur wat normaal in20 min zou moeten kunnen. Touristen huiswaarts gingen lopen met hun koffers. Hoorde dat velen te laat kwamen. Maar daar lees je niet over.
Nee voor mij is Kuta geen plezier meer.

Inderdaad Joost het was een en al ellende al van voor de Kerst tot ver na Nieuwjaar, er was vrijwel geen taxichauffeur die zijn meter aan wilde zetten, er was altijd wel een reden waarom ze een hoge prijs vroegen en dan bedoel ik niet een beetje hoog maar voor een ritje van normaal 10.000 Rp. 100.000 Rp vragen of van Kuta naar Sanur voor 350.000 Rp wat toch echt met 75.000 max echt betaald is. Maar ja ze zitten liever op hun pantat te wachten tot er een Rus o.i.d. langs komt die de hoofdprijs wil betalen i.p.v een redelijke prijs te vragen. Dat het druk is en macet rond die periode is de laatste jaren steeds erger geworden en dat ze dan iets extra's willen hebben kan ik begrijpen maar zoals het nu ging leverde het alleen maar irritatie op en niet alleen bij ons. Toen de drukte aan het minderen was en de regen toenam wilden ze om die reden ineens niet meer met de meter rijden, opnieuw macet of overstroming, ze vergeten dat ze dat niet kunnen verkopen aan iedere passagier die een beetje op de hoogte is met de gangbare prijzen en die best wel iets meer wil betalen in zo'n periode maar niet steeds de hoofdprijs! Emoticon: Angry
Nee het was niet leuk meer! Volgende keer maar weer eens voor een andere locatie kiezen.

Een beetje off topic maar meer wilde ik er niet over zeggen tenzij iemand anders er aandacht wil besteden in omong omong.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,967,105 pageviews Een website van indahnesia.com